Kuuntelussa juuri nyt

• 1 999 181
  • 22 781
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Issues julkaisi tänään kolmannen studioalbuminsa. Tyyliltään heidän musiikkinsa on luonnollisesti muuttunut paljon pehmeämpään suuntaan Michael Bohmin lähdön jälkeen, mutta ilokseni tältäkin levyltä löytyi muutama mieleenpainuva kipale. Tämä Your Sake onkin kerrassaan mahtava ballaadi. Tykkään!

Suosikkijoukkue
Tän biisin kuuntelu vie nostalgiatripille jonnekin lukiovuosille. Ai että! Laittaa miettimään että on se kahdeksan vuotta vaan lyhyt aika ihmisen elämässä. Sattui vaan äsken tulemaan ekana biisinä tuutista ulos, kun laitoin Spotifyssa listani pyörimään shufflella.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Päätin heittää Finntrollin Ur Jordens Djup levyn soimaan vaihteeksi. Tämähän on edelleen todella kova levy. Perjantaina kävin katsomassa ihan livenäkin ensimmäistä kertaa kyseisen yhtyeen. Kivaa oli vaikka Rytmihäiriö olikin se kiinnostavampi yhtye.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:
Metalcoren yksi suurista, As I Lay Dying, on palannut väkevästi uudella levyllään Shaped By Fire. Sitä siis kuuntelen juuri nyt.

Aiemmin oli kuuntelussa saman genren kenties vielä isomman nimen Killswitch Engagen tuore levy Atonement. Voi kyllä suositella lämpimästi molempia levyjä niille, joille tämä genre uppoaa.

Suosikkijoukkue
Tällä kertaa ei olekaan kuuntelussa mikään minun perinteinen metalcore-örinä tai mitään sinne päinkään vaan Britney Spearsin Femme Fatale albumi kahdeksan vuoden takaa. Tältä albumilta löytyy omasta mielestäni ehdottomasti Britneyn 2010-luvun vahvimmat sinkkulohkaisut.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Swans laittoi pari tuntia sitten YouTubeen uuden kappaleen. The Hanging Man, joka oli myös aiemmin tänä vuonna julkaistulla What Is This? levytyksellä akustisena demoversiona.

Suosikkijoukkue
Taas lukioaikojen nostalgiafiboja. Tästä biisistä tulee auttamatta mieleen sateinen syysaamu ja heräämineen uuteen lukiopäivään, samalla kun The Voicen tv kanava (R.I.P.) pyörii taustalla. Joitain muistoja ei poista mikään, ei edes aika

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Illan keikkaan valmistautumista, Kuuntelussa The Wildheartsin Diagnosis EP. Toivottavasti Gingerillä on lääkitys kunnossa.

Suosikkijoukkue
Spämmin tänne näköjään tällä hetkellä musiikkia aivan itsekeni mutta pakko nostaa vielä yksi biisi esiin tälle päivälle. Ollut mulla sen verran kovassa soitossa viimesen vajaan viikon törmättyäni tähän Spotifyssa ekaa kertaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mötley Crüe ja tämän vuoden uutuus "The Dirt". Machine Gun Kelly tykittää sanoja aika reteästi ja Lee pistää bassorumpuihin tutinaa. On tämä vaan mahtava bändi, ehdoton suosikkini kaikista hyvistä.
En koskaan ole piitannut kyseisestä yhtyeestä, mielestäni lähinnä kahdeksanjalkainen, nahkaan verhottu ja meikattu rokkiklisee ilman yhtään omaa ideaa tai hyvää biisiä. Silti, mieltäni lämmittää että nykynuori diggaa edes jotain bändiä, joka soittaa instrumentteja eikä valmiiksi ohjelmoitua säksätystä. Ja ehkä jopa kuuntelee kokonaisia levyjä, eikä irtobiisejä tai niiden pätkiä.

Musiikki on hieno asia, ja minulle musiikin yksikkö on albumi. 40-80 minuuttia taikaa, jonka varrelle voi rakentaa hienoja kaaria, jopa kokonaisia tarinoita. Tämä ei tietenkään kiinnosta adhd-väkeä, joka keskittyy ehkä ensimmäisen biisin ensimmäiseen kertosäkeeseen asti. Eivät raukat tiedä edes mitä menettävät.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Heh, mun nuori sydämeni on myyty tuolle aivan täysin. Ihan aivan täysin. Melkeinpä jokainen biisi jota kuuntelen, on ykkössuosikkini. Ainoa bändi, jonka tunnetuimman kokoonpanon osaan nimetä sekunneissa kertaheitolla. Ainoa bändi, jonka studioalbumeiden julkaisuvuodet osaan nimetä sekunneissa kertaheitolla. Nyt sua alkaa ehkä jo hieman ärsyttää, mutta meikäläisen suurimpia idoleita ja suosikkeja musiikissa, rokissa, koko kuviossa. Ai perhana, mä olen rakastunut.
Ei todellakaan ärsytä. Minusta on hienoa, että rockbändi innostaa noin paljon nuorta ihmistä vielä nykyaikana. Olkootkin sitten Mötikät eikä Zeppelin tai AC/DC... Tärkeintä, että muukin musiikki vielä uppoaa kuin joku räppi tai Kaija Koo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy