Kuuntelussa juuri nyt

• 2 028 407
  • 22 947

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tabula Rasan ekan levyn pistin taas soimaan, tämä on kyllä yksi parhaista suomenkielisistä levyistä ikinä.
Ja Heikki ”Mauno Ahonen” Silvennoinen kitarassa. Hyvin vetää.

Mulla soi Thin Lizzyn Vagabonds of the Western World, ehdottomasti aliarvostettu rockalbumi. Jotenkin osa Lizzyn ainutlaatuisuudesta, bändin sielusta, poistui Eric Bellin mukana.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elettiin vuotta 84 muistaakseni. Istuin sohvalla vanhempieni kanssa. Katsottiin Levyraatia. Ruutuun pelmahti lauma riikinkukon näköisiä nuorukaisia, joista yksi avasi suunsa: ”Tukka pystyssä katuja astelen...” Isävainaa tuumi, että mitä ne nuokin ketkut ovat, menisivät töihin. Minä tiesin heti, sillä sekunnilla, että tuossa on bändi jolle kaikki tytöt kirkuu kohta. En ollut kovasti väärässä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On tuo Matti Mikkola kyllä melkoinen visionääri ja hänen kipparoimansa Saimaa kyllä merkillinen yhtye. Minulle osui tämä Pyhimyksen(kin) kanssa tehty levy maaliinsa.

Olen odottanut kärsivällisesti

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Katselen Ruotsin päiväraveja ja soittivat tuolla

Just idag är jag stark- Kenta

Ihan nevöhööd mulle, mutta jonkinlainen kutkuttavan laahaava svengi tuossa on. Kenta Gustafsson oli intohimoinen Hammarby IF-fani ja kappaletta soitetaan heidän kotimatseissaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy