Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 890 414
  • 21 638

Glove

Jäsen
Itse käytän automaattitoistoa ihan vaan sen vuoksi, että silloin tulee joskus kuunneltua jotain ihan uuttakin. Semmoista, mitä ei ole ennen kuunnellut. Mutta tulee kyllä kelattua uutta biisiä jos ei miellytä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Dan Carlinin Hardcore Historya kuuntelen. Kolmiosaisen King of Kings osuuden ensimmäinen osa menossa. Kuunneltavaa löytyy vielä useampi tunti. 674 minuuttia jäljellä seuraavassa kahdessa osassa ja tässä vielä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Petri Nygård.

Muistan, kun ensimmäistä kertaa kuulin hemmon äänen. Oltiin ajamassa Joensuusta etelään, ja Varkaudentiellä, jossain Karvion kanavan paikkeilla, tuli Radiomafian sinkkulistalla se Vitun Suomirokki -biisi. Sanoin vieressä istuneelle vaimolleni, että odotapa viikko tai pari. Tämä paska on taatusti kohta käsittämättömän suosittu. Ja olihan se.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Tabula Rasan ekan levyn pistin taas soimaan, tämä on kyllä yksi parhaista suomenkielisistä levyistä ikinä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Basisti-työkaverin(sic) kanssa tosiaan käydään välillä jammailemassa rock/funk/jazz -covereita treenikämpällä ja nyt vuorossa on One Hot Minuten -aikainen Pepperssi. Tämä levy on mielestäni ollut aina hieman yhtyeen teoksien hierarkiassa aliarvostettu. Johtuuko Navarrosta, tiedä häntä. Kovia biisejä.

Transcending - Red Hot Chili Peppers
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tabula Rasan ekan levyn pistin taas soimaan, tämä on kyllä yksi parhaista suomenkielisistä levyistä ikinä.
Ja Heikki ”Mauno Ahonen” Silvennoinen kitarassa. Hyvin vetää.

Mulla soi Thin Lizzyn Vagabonds of the Western World, ehdottomasti aliarvostettu rockalbumi. Jotenkin osa Lizzyn ainutlaatuisuudesta, bändin sielusta, poistui Eric Bellin mukana.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elettiin vuotta 84 muistaakseni. Istuin sohvalla vanhempieni kanssa. Katsottiin Levyraatia. Ruutuun pelmahti lauma riikinkukon näköisiä nuorukaisia, joista yksi avasi suunsa: ”Tukka pystyssä katuja astelen...” Isävainaa tuumi, että mitä ne nuokin ketkut ovat, menisivät töihin. Minä tiesin heti, sillä sekunnilla, että tuossa on bändi jolle kaikki tytöt kirkuu kohta. En ollut kovasti väärässä.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
On tuo Matti Mikkola kyllä melkoinen visionääri ja hänen kipparoimansa Saimaa kyllä merkillinen yhtye. Minulle osui tämä Pyhimyksen(kin) kanssa tehty levy maaliinsa.

Olen odottanut kärsivällisesti
 

redpecka

Jäsen
Cleveland hero Charles Ramsey: Dead Giveaway

Pitkästä aikaa tuli kuunneltua. Tyyppi siis se joka jokunen vuosi pelasti ne kolme likkaa sieltä pervon talosta ja hänen haastattelustaan tehtiin songify-sovelluksella biisi ja tästä hemmosta tuli pieni kuuluisuus pelastushommien lisäksi. Lukuisat tyypit on tehnyt covereita tästä, osa on näköjään jo poistunut/poistettu, mutta vielä löytyy esim:

- Johnny Cash -tyylinen veto
- Uutta oli tämä loistava Tom Waits -parodia

Alkuperäinen uutislähetyshaastattelukin on toki tuolla olemassa jos joku haluaisi sen tsiigata. Sanavalmis heppu tämä Ramsey.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös