AAlive, Ässät-TPS
Voisi kai sitä jonkin aikaa liveseurantaa pitää. Nyt en ole välttämättä niin aktiivinen kuin aiemmin, mutta poimitaan nyt jotain.
1. erä
Tulospalvelulle kritiikkiä heti alkuun.
Krister Mahanen mainittu.
"Ässä-pelaajan naamaa käydään tutkimassa - kaksi minuuttia Niclas Luceniusselle siis."
"Maaleja ei siis ainoastaan nähty kuin tuo Luceniuksen 2+2-minuuttinen."
ERÄTAUKO.
2. erä
Yleisseuranta: Huutakaa "BINGO!", mikäli kuulette Järpän toteavan, ettei ole koskaan ollut Ässien fani.
"Tämä on se rangaistus, josta olen aina sanonut, että voisi katseet siirtää muualle, ettei huomaisi sitä."
"Mutta täällä pelataan liigakiekkoa, sitä pelaavat Ässät ja TPS, ja ovat pelanneet tätä peliä jo kahdeksan minuuttia." (Ajassa 28:37)
Järppä kertaa muiden paikkakuntien tuloksia noin minuutin välein. Jopa Mestiksen tilanteet käydään yksityiskohtaisesti läpi.
"Pelikello käy, pelikello käy! Hei, se kävi ainakin neljä sekuntia. Eikös kukaan sitä huomannut? Tuomaristo näyttää sinne ja heidän mielestään kolme sekuntia."
ERÄTAUKO.
3. erä
"Tilanne on 0-0, joten seuraavan maalin tekevä joukkue on lähempänä voittoa."
"Morrisonn koskee Krepsiä ja tilanne on näin ollen pitkä kiekko."
Järppä raivoaa! Aivan hiilenä! Loistavaa viihdettä.
"Mihis mun kynä on kadonnut?"
Voisi kai sitä jonkin aikaa liveseurantaa pitää. Nyt en ole välttämättä niin aktiivinen kuin aiemmin, mutta poimitaan nyt jotain.
1. erä
Tulospalvelulle kritiikkiä heti alkuun.
Krister Mahanen mainittu.
"Ässä-pelaajan naamaa käydään tutkimassa - kaksi minuuttia Niclas Luceniusselle siis."
"Maaleja ei siis ainoastaan nähty kuin tuo Luceniuksen 2+2-minuuttinen."
ERÄTAUKO.
2. erä
Yleisseuranta: Huutakaa "BINGO!", mikäli kuulette Järpän toteavan, ettei ole koskaan ollut Ässien fani.
"Tämä on se rangaistus, josta olen aina sanonut, että voisi katseet siirtää muualle, ettei huomaisi sitä."
"Mutta täällä pelataan liigakiekkoa, sitä pelaavat Ässät ja TPS, ja ovat pelanneet tätä peliä jo kahdeksan minuuttia." (Ajassa 28:37)
Järppä kertaa muiden paikkakuntien tuloksia noin minuutin välein. Jopa Mestiksen tilanteet käydään yksityiskohtaisesti läpi.
"Pelikello käy, pelikello käy! Hei, se kävi ainakin neljä sekuntia. Eikös kukaan sitä huomannut? Tuomaristo näyttää sinne ja heidän mielestään kolme sekuntia."
ERÄTAUKO.
3. erä
"Tilanne on 0-0, joten seuraavan maalin tekevä joukkue on lähempänä voittoa."
"Morrisonn koskee Krepsiä ja tilanne on näin ollen pitkä kiekko."
Järppä raivoaa! Aivan hiilenä! Loistavaa viihdettä.
"Mihis mun kynä on kadonnut?"
Viimeksi muokattu: