AA Live ilmeisesti taas tänään tulossa - Jaws: estradi on sun!
Kiitokset, estradi otettu haltuun.
Vai Camilo Miettinen?
Cami pelaa jo tänään, Suominen vedetty ilmeisesti viime hetkellä sivuun. En kuullut ennakkoa.
AA Live ilmeisesti taas tänään tulossa - Jaws: estradi on sun!
Vai Camilo Miettinen?
Juu, nyt kuulin tuon uudelleen!Cami pelaa jo tänään, Suominen vedetty ilmeisesti viime hetkellä sivuun. En kuullut ennakkoa.
Juu, nyt kuulin tuon uudelleen!
"Tuomas Suominen ei tänään pelaa - alkulämmittelyissä mukana ollut Camilo Miettinen ottaa hänen paikkansa. Alkulämmittelyissä oli mukana myös Rasmus Kulmala, joka ei myöskään ole tänään kokoonpanoissa. Ilmeisesti TPS valmistautuu siis jonkinlaisiin kokoonpanomuutoksiin huomiseen Espoon otteluun.
- - -
Tumppi ei nimittäin tänään kokoonpanossa ole - syytä en tiedä! Toivottavasti kyse ei ole mistään noista sopimusasioista."
Ei pysty venymään kunnolliseen liveseurantaan, mutta jotain sentään. Pari mehukasta juttua on kyllä jo tullut...AAliveä ei tänään, en voi kuunnella peliä radiosta. Muut voivat taas kerätä omia suosikkejaan.
Pari mehukasta juttua on kyllä jo tullut...
HYVÄÄ SYNTYMÄPÄIVÄÄ, TIMO "JÄRPPÄ" JÄRVENPÄÄ!!!
Jos tietäisin sun voittokonjakkimerkkisi, niin melkein voisin luvata kahdeksan voiton (48cl+2cl) ainekset syntymäpäivälahjaksi. Mä epäilen, että ainakin Jaws tulisi mukaan lahjoittajaksi.
(ai niin, mutta eihän sillä ressukalla ole edes :P - noh, josko häneltä sitten vaikka sitä Muumi-limpparia seuraavaksi päiväksi...)
Toisessa erässä tapahtui toinenkin selvennystä vaatinut episodi. Järvenpään kynä nimittäin hajosi!
No joo, jotain pientä on vissiin tullut laitettua! Tämä taas juontaa juurensa siitä yllätyksestä, jonka koin jokin aika sitten. Oliko se nyt kesällä vai aivan alkusyksystä, kun tajusin, että Jaws käy autokoulua ja on lukiossa (valmistautuu kirjoituksiin). Tätä ennen mulla ei ollut pienintäkään viitettä siitä, että "Jr.Jaws" on syntynyt sen jälkeen, kun itse olin jo painanut valkolakin päähäni ja vetelin pillurallia pitkin Turun katuja 1982-mallisella Techno-Fiestallani™.Hra Kettu on näköjään ottanut kunniatehtäväkseen naljailla iästäni. Onhan minulla jo noihin kevyempiin alkoholituotteisiin ikää! Eli ei Muumi-linjalla* tarvitsisi mennä. Jospa vaihtaisin nimimerkkini Mr. Jawsiksi. Minua ei enää pidettäisi Jr. Jawsina. Menisi siinä Ketultakin vellit väärään kurkkuun, kun huomaisi Tappajahain vääntäneen tilastoa upouuden etuliitteen kanssa.
Ei kyllä tarttunut sen tarkemmin tuo Messina-tarinointi minunkaan korviini. Hyvää settiä tosin oli ja vielä kun sitä tuli (ainakin) kahdessa erillisessä pätkässä.Eilinen "Laitilan Messina" lähenteli jopa "The Kolmioleivän arvoitusta" ja niitä Jaguar-miehiä. Sääli, ettei tuota Messina-tarinointia saa kuunneltua mistään enää. Muistaako joku, että miten Järppä tuon eilen tarinoi? Se oli aika jäätävää settiä.
Toisesta erätauosta lähtien vissiin menty Järpän henkilökohtaisen kännykkäyhteyden varassa.Nettiradion äänenlaadusta päätellen Järppä selostaa peliä kuun pimeältä puolelta.
...eikä mitään perus-kauppakorkea-slipoveri-kenokaula-lookia.
Positiivinen asia oli myös se, että Hjallis ja Kummola olivat tehneet paluun. Toisin sanoen siis Hilanderin Hessun Visa-Auto -mainoksia on jälleen eetterissä. Toinen positiivinen asia löytyi studiosta. Illan studioisäntänä oli Markku Silvennoinen. Sama äijähän kirjoittaa silloin tällöin myös Jatkoajan verkkolehden puolelle. Vahva epäilykseni on, että kirjoittaa myös keskustelupalstan puolelle. Jos epäilykseni ovat oikeassa, niin terveisiä! Kehuja pitää antaa silloin kun on niiden paikka!
Sä olet kyllä siihen stereotypiseen kuvaan aivan - jopa 20cm - liian lyhyt!Tarvitseeko kaiken keskellä vielä lähteä mun lookia haukkumaan?
Oli muuten melko yllättävää, että hänhän on aloittanut Auran Aalloilla vasta reilu kuukausi sitten: ensimmäistä kertaa eetterissä iltapäivälähetyksessä 22.10.2013 klo 12:00-18:00. Mä olen kyllä takuuvarma, että mä olen hänen ääntään kuullut jossain jo aiemminkin.Mutta asiaan... Joo, hyvin samanlainen fiilis täällä. Erittäin miellyttävä radioääni ja mitä tuolla pressikopin puolella sanoja vaihdettu, ennen näitä studiokomennuksia, niin lätkästä hyvin tietävä jamppa on kyseessä.
Crash-Boom-Bang :(Kala, joka pääsi karkuun mun verkkotoimitushaavista.
Järppä olla aivan paska selostaja
Olet tavallaan oikeassa, mutta en silti osta tuota väitettäsi!Tästä syystä seuraan mieluummin pelin Etusivu - Liiga sivuston tulospalvelun kautta sillä sieltä on koko kauden ajan saanut paremman kuvan pelistä kuin järpän selostuksista. Jos pelejä olisi selostamassa ihan oikea selostaja niin kuuntelisin mielelläni vieraspelit radion välityksellä.