Huomio, kaikki palstalaiset! Joulukuu on tullut - katsotaan, paljonko tämä yhteisö pitää sisällään aitoa joulumieltä.
On hetkiä, joina oivaltaa jääkiekon ja urheilun olevan elämää pienempiä asioita. Tämä valkeni minulle luettuani eräästä toisesta Kierrätyskeskuksen ketjusta viestin, jonka kirjoittaja oli Lexaa. Totesi siinä, että kasvaimen on todettu levinneen. Omat murheet ovat tuntuneet tämän jälkeen todella pieniltä. Aina, kun on tehnyt mieli valittaa jostain, on tullut Lexaa mieleen. Minkä takia minä parun? En tiedä, olen tyhmä.
Koitan tällä sanoa, että kasvaimen kanssa taisteleminen päivästä toiseen vetäisi mielen matalaksi. Hampaat irvessä tulee silti kiukuteltua jonkin urheiluorganisaation pelleilyä. Pitää hahmottaa, mikä elämässä on tärkeää. Ilahduin suuresti keskusteltuani Lexaan kanssa yksityisviestein. Tämä kertoi minulle, että KalPa oli muistanut sitkeää kannattajaansa ja lähettänyt terveisiä ja antaneet tukensa.
Tämä on hieno ja laadukas keskustelupalsta. Ennen kaikkea tämä on yhteisö. Nimimerkkien takana kirjoittaa varmasti monia hyväsydämisiä ihmisiä. Nyt kaikilta kaivataan todellista joulumieltä. Jos haluat osoittaa tukesi nimimerkille Lexaa sekä muille palstan mahdollisille sairastajille, lisää Lexaa suosikkijoukkueeksesi. Päätin juuri, että hän on joulukuun palstalainen.
Minä sitoudun pitämään nimimerkkiä suosikkijoukkueenani ainakin vuoden loppuun saakka, kiitos nimimerkille ufon_kaakao hienosta ideasta. Haastan kaikki palstan kirjoittajat mukaan! Muutamat ovat jo kantaneet kortensa kekoon.
Ufon_kaakao lähetti Lexaalle hienon viestin. En muista, miten hän kirjoitti sanatarkasti, mutta jotenkin näin se meni:
"Et sä yhteen kasvaimeen kaadu. Ja vaikka kaatuisitkin, mä nostan sut ylös."
Tsemppiä Lexaa ja muut palstan sairastajat! Elämä ennen urheilua!