Älä herran jestas, olen mielummin se palstan räköttävä rakkikoira, jota palstan kirjoittajat voivat katsoa alapäin. Puhumattakaan yhdys sanoista...
Älä nyt viitsi, marttyyrin dramaattiset elkeet olo eivät sovi oikein kenellekään, eivät sinullekaan.
Paljon kirjoitat ja monesti paljon asiaakin, mutta vaikea se on välillä ymmärtää mitä saat irti tästä "räköttävän" rakkikoiran roolista silloin kun rakkikoiran nahkoihin päätät sonnustautua.
No, huvinsa ja tyylinsä tietysti kullakin, mutta asiaviestisi tuppaavat ajoittain hukkumaan periaatteellisen vastarannankiiskeilyn alle. Paholaisen asianajajaa tarvitaan monessa aiheessa, mutta ei ainakaan minun mielestäni välttämättä joka ainoassa aiheessa tai asiassa. Linjansa tietysti itse kullakin, eräänlaista viihteen ja terapian sekoitustahan tänne kirjoittelu tuhansien viestien voimin suurimmalle osalle on, ja jokainen menee omalla tyylillään vaihto kerrallaan. Ei tämä niin vakavaa kuitenkaan ole.
Tätä rinkijuttua en silti oikein ymmärrä. Mikä ihmeen rinki? Kaipa pitkän linjan kirjoittajat saavat toisiaan arvostaa ja kunnioittaa toistensa näkemyksiä ilman mitään rinkejä tai sisäpiirejä. Ei tämä mikään Vapaamuurarien loosi ole. Vai onko, ja minä en vain saanut kutsua initiaatioriitteihin? Olen kyllä vieraillut Lontoon yhdessä suurloosissa, jos siitä saa bonusta.