K
kiwipilot
Kiitti.
Jatkoajan legendat; The Evil ja Van Halenin slaikka.
Ymmärrän kyllä varsin mainiosti, että Evil on ollut jo vuosia viihdyttämässä teitä muita palstalaisia ennen kuin itse rekisteröidyin tänne viime syksynä.
Jatkoajan legendat; The Evil ja Van Halenin slaikka.
Niin...Evil taisi kirjoittaa täällä sarkastisen nasevia juttuja jo silloin kun sinä et ollut vielä edes koulussa. Evil on käsite täällä kuten monet muutkin alkuperäiset nimimerkit. Jos et ymmärrä, miksi keskustelua syntyy kyseisen nimimerkin kohdalla niin ymmärrän tämän täysin. Miksi itse edes ymmärtäisit?
Hyvä, että ymmärrät asian varsin mainiosti vaikka olet ns rookie. Enempää ei tarvitse ymmärtääkään tässä vaiheessa.
Muistelisin että Evilin kanssa kävi niin, että joskus heitettyään pari ihan hyvää puujalkaa sopivaan kohtaan joku alkoi nimittää häntä Jatkoajan Jarlaksi yms. ja tästä alkoi jatkuva seuraavan hauskan heiton hakeminen.palle föntan kirjoitti:Väittäisin myös samaa, ja alkavan loman kunniaksi tuhlasin vielä viikonloppuani sen verran, että hain herran viestejä. Alussa on tullut reilut 500 viestiä vuodessa, kun tällä hetkellä on yli neljä viestiä per päivä keskimäärin. Mielestäni olen rekisteröinyt kyseisen nimimerkin tajuntaani vasta parin viimeisen vuoden aikana, joten mutuilusi taisi osua kohdalleen.
Onhan se monesti nähty ettei asioiden ymmärtäminen kulje mitenkään käsi kädessä kirjoitettujen viestien määrän, rekisteröitymispäivän tai iän kanssa.
Kuten olen jo sanonut, täällä on syntynyt porukka, joka on itkemässä jatkuvasti moderaattoriketjussa, kun joku HEISTÄ saa rangaistuksen. Perusteina on aina persoonallinen kirjoitustyyli, jota modet eivät ymmärrä ja nimimerkin merkitys palstalle. Evil oli aika ajoin hyvä, mutta valtaosa viime aikaisista kirjoituksista oli vain provosoivaa onelineria.
Ja hei, minä ole palstan Jani Toivola, virallinen mielensä pahoittaja.
Esitän törkeesti itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi. Olen sen verran hajuton ja väritön kirjoittaja, ettei mua täällä noteerata, ei hyvässä eikä pahassa. Täytyy siis tarttua härkää sarvista ja esittää itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi.
Ettet vain itsekin kuuluisi tähän porukkaan, kun joku aika sitten aloit itkeä meikäläiselle pelikiellostasi?...
Esitän törkeesti itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi.
Hyvä tuntuma, sillä sitähän se on.Tämä kuukauden jatkoaikalainen -titteli tuntuu olevan oikeasti kuukauden vapaakeskustelulainen.
Tämä kuukauden jatkoaikalainen -titteli tuntuu olevan oikeasti kuukauden vapaakeskustelulainen. Mielestäni nimim. Fordél on yksi palstan kirjoittajista, joilta löytyy erittäin laaja tietämys suomalaisesta kiekosta yli joukkuerajojen. Viestejä lukee mielellään melkein minkä tahansa joukkueen osiosta. Äänestän siis Fordélia, sillä ainoa negatiivinen asia, joka tulee mieleen, on tuo nimimerkki, jossa pitää taiteilla ulkomaan merkkejä sekaan.
Musta Nuoli on ehdotukseni.
Ehdotukseni lokakuun Jatkoaikalaiseksi on nimimerkki muaddib.
Perusteena on tämä hämmästyttävän tarkka luonnehdinta puolueista näin kunnallisvaalisyksynä.
Marraskuun jatkoaikalainen: Kirvez
Vielä kerran onnittelut, ei ihan jokapäiväistä että voittaa vedonlyönnistä 100K€. Ehdottomasti tittelin arvoinen suoritus, pistäkää paremmaksi.
Joo hyvän panoksen onkin kirjoituksillaan antanut tälle palstalle...
No jos nuo ovat kriteerit, niin ehkei siinä tapauksessa, mutta palstan ulkopuolisella suorituksellaan ansaitsee maininnan.
Eli myös oma ääneni ja parhaimmat onnitteluni jo tässä vaiheessa kuuta tylylle rekkakuskille nimimerkillä Kirvez!Liigassakin valitaan kuukauden pelaajia, miksei täälläkin valittaisi kuukauden jatkoaikalaista. Otan vastuun ääntenlaskusta. Äänestysaika aina kuun viimeinen viikko. Äänestetään vain yhtä ansiokasta tai muuten näkyvästi pramilla ollutta kirjoittajaa.
Joulukuun jatkoaikalainen Bismarck, eller hur? TiedoteLive@jatkoaika.com -Joulupatakeräys oli mainio idea ja kruunasi koko huikean ketjun.
Kannatetaan!Joulukuun jatkoaikalainen Bismarck, eller hur? TiedoteLive@jatkoaika.com -Joulupatakeräys oli mainio idea ja kruunasi koko huikean ketjun.