Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 565
  • 1 134

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Evil on rekisteröitynyt vasta 2005 eli ei ole mitään alkuperäisiä. Lisäksi väittäisin että aktiivinen spämmi on alkanut vasta paljon myöhemmin.

Väittäisin myös samaa, ja alkavan loman kunniaksi tuhlasin vielä viikonloppuani sen verran, että hain herran viestejä. Alussa on tullut reilut 500 viestiä vuodessa, kun tällä hetkellä on yli neljä viestiä per päivä keskimäärin. Mielestäni olen rekisteröinyt kyseisen nimimerkin tajuntaani vasta parin viimeisen vuoden aikana, joten mutuilusi taisi osua kohdalleen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ymmärrän kyllä varsin mainiosti, että Evil on ollut jo vuosia viihdyttämässä teitä muita palstalaisia ennen kuin itse rekisteröidyin tänne viime syksynä.

Hyvä, että ymmärrät asian varsin mainiosti vaikka olet ns rookie. Enempää ei tarvitse ymmärtääkään tässä vaiheessa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Niin...Evil taisi kirjoittaa täällä sarkastisen nasevia juttuja jo silloin kun sinä et ollut vielä edes koulussa. Evil on käsite täällä kuten monet muutkin alkuperäiset nimimerkit. Jos et ymmärrä, miksi keskustelua syntyy kyseisen nimimerkin kohdalla niin ymmärrän tämän täysin. Miksi itse edes ymmärtäisit?

Evil on ehkä käsite sinulle, mutta tämän ketjun perusteella hän ei ole sitä kaikille.

Kuten olen jo sanonut, täällä on syntynyt porukka, joka on itkemässä jatkuvasti moderaattoriketjussa, kun joku HEISTÄ saa rangaistuksen. Perusteina on aina persoonallinen kirjoitustyyli, jota modet eivät ymmärrä ja nimimerkin merkitys palstalle. Evil oli aika ajoin hyvä, mutta valtaosa viime aikaisista kirjoituksista oli vain provosoivaa onelineria.

Ja hei, minä ole palstan Jani Toivola, virallinen mielensä pahoittaja.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Hyvä, että ymmärrät asian varsin mainiosti vaikka olet ns rookie. Enempää ei tarvitse ymmärtääkään tässä vaiheessa.

Onhan se monesti nähty ettei asioiden ymmärtäminen kulje mitenkään käsi kädessä kirjoitettujen viestien määrän, rekisteröitymispäivän tai iän kanssa.

palle föntan kirjoitti:
Väittäisin myös samaa, ja alkavan loman kunniaksi tuhlasin vielä viikonloppuani sen verran, että hain herran viestejä. Alussa on tullut reilut 500 viestiä vuodessa, kun tällä hetkellä on yli neljä viestiä per päivä keskimäärin. Mielestäni olen rekisteröinyt kyseisen nimimerkin tajuntaani vasta parin viimeisen vuoden aikana, joten mutuilusi taisi osua kohdalleen.
Muistelisin että Evilin kanssa kävi niin, että joskus heitettyään pari ihan hyvää puujalkaa sopivaan kohtaan joku alkoi nimittää häntä Jatkoajan Jarlaksi yms. ja tästä alkoi jatkuva seuraavan hauskan heiton hakeminen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Onhan se monesti nähty ettei asioiden ymmärtäminen kulje mitenkään käsi kädessä kirjoitettujen viestien määrän, rekisteröitymispäivän tai iän kanssa.

Näihän tuo onkin ja meikäläinen hyvänä(huonona) esimerkkinä juuri tästä. En kiellä.

Sinä taas vastakohtana, asiakirjoittajana olet eri maata. Kaikilla meillä kuitenkin paikka täällä on:D
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Kuten olen jo sanonut, täällä on syntynyt porukka, joka on itkemässä jatkuvasti moderaattoriketjussa, kun joku HEISTÄ saa rangaistuksen. Perusteina on aina persoonallinen kirjoitustyyli, jota modet eivät ymmärrä ja nimimerkin merkitys palstalle. Evil oli aika ajoin hyvä, mutta valtaosa viime aikaisista kirjoituksista oli vain provosoivaa onelineria.

Ja hei, minä ole palstan Jani Toivola, virallinen mielensä pahoittaja.

Ettet vain itsekin kuuluisi tähän porukkaan, kun joku aika sitten aloit itkeä meikäläiselle pelikiellostasi? Vähän kuin Kokoomuksen vpj, joka syytti juopottelustaan täysistunnossa demarien glögijuhlia, jotka pidettiin viikkoa aiemmin...

TosiJani....?...:)
 

Fordél

Jäsen
Esitän törkeesti itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi. Olen sen verran hajuton ja väritön kirjoittaja, ettei mua täällä noteerata, ei hyvässä eikä pahassa. Täytyy siis tarttua härkää sarvista ja esittää itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Esitän törkeesti itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi. Olen sen verran hajuton ja väritön kirjoittaja, ettei mua täällä noteerata, ei hyvässä eikä pahassa. Täytyy siis tarttua härkää sarvista ja esittää itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi.

Kannatan. Tässä esitetty henkilö, kuka se nyt olikaan, on mitä mainioin hahmo vuoden futisfoorumilaiseksi.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ettet vain itsekin kuuluisi tähän porukkaan, kun joku aika sitten aloit itkeä meikäläiselle pelikiellostasi?...

Jälleen kerran Dee, sinulla on hieman väärä käsitys tilanteesta. Muista hämärästi, että jossain keskustelussa mainitsin viestien raportoinnista ja sinä kuvittelin kommenttini koskeneen sinua. Minun pitää tuottaa sinulle pettymys, en epäillyt sinua raportoinnista, tiedän sinut suoraselkäiseksi perus suomalaiseksi.

Ja toisaalta kyse oli yhdestä maininnasta, mikä minusta ei täytä itkemisen tunnusmerkkejä. Viime keväänä itkin bannejäni, mutta totesin sen ihan turhaksi energian tuhlaukseksi.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Esitän törkeesti itseäni kuukauden jatkoaikalaiseksi.

Tämä kuukauden jatkoaikalainen -titteli tuntuu olevan oikeasti kuukauden vapaakeskustelulainen. Mielestäni nimim. Fordél on yksi palstan kirjoittajista, joilta löytyy erittäin laaja tietämys suomalaisesta kiekosta yli joukkuerajojen. Viestejä lukee mielellään melkein minkä tahansa joukkueen osiosta. Äänestän siis Fordélia, sillä ainoa negatiivinen asia, joka tulee mieleen, on tuo nimimerkki, jossa pitää taiteilla ulkomaan merkkejä sekaan.
 

Fordél

Jäsen
Tämä kuukauden jatkoaikalainen -titteli tuntuu olevan oikeasti kuukauden vapaakeskustelulainen. Mielestäni nimim. Fordél on yksi palstan kirjoittajista, joilta löytyy erittäin laaja tietämys suomalaisesta kiekosta yli joukkuerajojen. Viestejä lukee mielellään melkein minkä tahansa joukkueen osiosta. Äänestän siis Fordélia, sillä ainoa negatiivinen asia, joka tulee mieleen, on tuo nimimerkki, jossa pitää taiteilla ulkomaan merkkejä sekaan.

Totta. Vapaan puolella riehumisen lisäksi kuukauden jatkoaikalaisuus vaatii yleensä aika kosteita viikkoja alle, jotta pääsee edes ehdokkaaksi.

Siksi joudunkin vetäytymään kisasta, koska promillet ei riitä. Kiitos kuitenkin palle föntanille kannustavista sanoista!

Ja täysin samaa mieltä nimimerkistäni, tosin mun mielestä se on kokonaisuudessaan totaalisen paska, ei vain ulkomaan merkkien takia.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Marraskuun jatkoaikalainen: Kirvez

Vielä kerran onnittelut, ei ihan jokapäiväistä että voittaa vedonlyönnistä 100K€. Ehdottomasti tittelin arvoinen suoritus, pistäkää paremmaksi.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Marraskuun jatkoaikalainen: Kirvez

Vielä kerran onnittelut, ei ihan jokapäiväistä että voittaa vedonlyönnistä 100K€. Ehdottomasti tittelin arvoinen suoritus, pistäkää paremmaksi.

Joo hyvän panoksen onkin kirjoituksillaan antanut tälle palstalle...
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
No jos nuo ovat kriteerit, niin ehkei siinä tapauksessa, mutta palstan ulkopuolisella suorituksellaan ansaitsee maininnan.

Kriteerit on mainittu ketjun avausviestissä (tummennus omani):
Liigassakin valitaan kuukauden pelaajia, miksei täälläkin valittaisi kuukauden jatkoaikalaista. Otan vastuun ääntenlaskusta. Äänestysaika aina kuun viimeinen viikko. Äänestetään vain yhtä ansiokasta tai muuten näkyvästi pramilla ollutta kirjoittajaa.
Eli myös oma ääneni ja parhaimmat onnitteluni jo tässä vaiheessa kuuta tylylle rekkakuskille nimimerkillä Kirvez!
 

Baldrick

Jäsen
Mulle selvisi tässä, että Kirvez on mun tuttu :D Täytynee soitella sille ja ruinata rahaa...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös