Kuukauden jatkoaikalainen

  • 194 565
  • 1 134

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ronaldo pelaa varmastikin ilman viinaksia mutta veli Evil on voinut nauttia miestä väkevämpää kirjoittaessaan sen mitä kirjoitti. Miksi ei voida antaa olla ja yrittää ymmärtää pitkäaikaista Jatkoaikalaista? Virheitä ja ylilyöntejä me kaikki teemme. Tällä foorumilla asiat kuitenkin pelaavat suht hyvin kokonaisuutena.

Jos se on joillekin neiteyttä niin can´t help.

En pysty ottamaan kantaa Evilin pelikieltoon, mutta en ymmärrä miksi hän siitä niin paljon loukkaantui, että lähti kokonaan menemään. Itse sain mielestäni epäreilun kuukauden pelikiellon viime kesänä, mutta alkukiukun jälkeen kärsin tuomioni nöyrästi.

Toisaalta Eviliä on varmasti aika paljon ymmärretty, sen verran värikästä tekstiä sieltä on tullut. Ja viina ei ole mikään tekosyy.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja viina ei ole mikään tekosyy.

Ihan oikeesti TF. Vedetään kännit ja sanotaan jotain sopimatonta. Sä olet kokenut mies...etkö ole tähän koskaan törmännyt ja vieläpä paljon tärkeimmissäkin asioissa joihin et ole reagoinut?
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos jollekin joskus jonkun tittelin antaa, niin annetaan se sitten jollekin persoonalle. Ignore-listoilla ja moderaattoriraportoinneilla kikkailevia heikon itsetunnon omaavia mielensäpahoittajia on tämäkin palsta täynnä.

Evilistä on kehittymässä jatkoajan oma Chuck Norris.
Evil on Levi väärinpäin, jos Evil sanoo niin. Evil lentää kuuhun. Evilin sperma syövyttää terästä. Evil kannattaa HIFKiä.

Vuoden jatkoaikalaisen tittelin myöntäisin sille joka organisoisi jatkoajan oman gangbang/bukkake-session. Sukupuolijakaumakin olisi palstalla jo valmiiksi tähän hommaan sopiva.
Olen selvinpäin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Hieno mies.

Ja varmasti kova...

Jos pysytään ketjun aiheessa, niin pelikiellossa olisi potentiaalisia äijiä tähän. Kovia futismiehiä jokainen ;)
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
En pysty ottamaan kantaa Evilin pelikieltoon, mutta en ymmärrä miksi hän siitä niin paljon loukkaantui, että lähti kokonaan menemään.

No näitähän on vuosien varrella jatkoajassa riittänyt. Osa on jopa poistuessaan kirjoittanut oman tervanevansa palstalle. Suuri osa on palannut takaisin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kylläpä yksi mies saa paljon puhetta aikaan. Puolesta ja vastaan. Niin ja jos jollekin on jäänyt epäselväksi, niin Evil on saanut kuukauden penaltyn.
 
En pysty ottamaan kantaa Evilin pelikieltoon, mutta en ymmärrä miksi hän siitä niin paljon loukkaantui, että lähti kokonaan menemään.

En minäkään, mutta toisaalta onhan tälläkin palstalla vuosien saatossa aina riittänyt näitä, joilla oma ego nousee palstaa suuremmaksi. Onneksi internet on melkoisen laaja alue, jossa kyllä riittää jokaiselle tarvittaessa oma hiekkalaatikkonsa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Kylläpä yksi mies saa paljon puhetta aikaan. Puolesta ja vastaan. Niin ja jos jollekin on jäänyt epäselväksi, niin Evil on saanut kuukauden penaltyn.

Juuri näin. Jumalauta, minä en tänne kirjoittanut pariin viikkoon, ja kukaan ei huomioinut asiaa. Kyllä muuten korpeaa! Ja sitten Evil ottaa kuukauden bannin ja ilmoittaa(?) jättävänsä koko Jatkoajan, ja monen päivän päästä siitä käydään täällä tällaista keskustelua. Jos ei noilla näytöin ole Kuukauden jatkoaikalainen -palkintoa ansainnut, niin sitten ei millään.
 

Nick Neim

Jäsen
Ihan oikeesti TF. Vedetään kännit ja sanotaan jotain sopimatonta. Sä olet kokenut mies...etkö ole tähän koskaan törmännyt ja vieläpä paljon tärkeimmissäkin asioissa joihin et ole reagoinut?

Hienoja sanoja noinkin kokeneelta ja isolta mieheltä.

Ilmeisesti sanoista ei tarvitse kantaa vastuuta jurrin alaisena, joten se munkin ämmän kiukuttelu siitä kun haukuin sitä huoraksi on täysin turhaa? Jatketaan vaan menoa kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.

Tai sitten kasvatan pallit ja teen sen mitä täytyy, eli toisin sanoen kannan sen vastuuni. Evilhän sitä parhaillaan tekee, kärsiessään kuukauden pelikieltoa. (Tai mahdollisesti pitempää, miten vain haluaa)
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Ilmeisesti sanoista ei tarvitse kantaa vastuuta jurrin alaisena...

Niin se vaan on. Kaikki muu on teeskentelyä tai absolutismia. Ja en sano tätä sarkasmilla vaan aisoista oppineena. Vihreetä fair-play korttia niille jotka eivät ole ikinä sanoneet jurrissa mitään pientäkään asiaa erilailla kuin selvänä sen sanoisi. Mutta sellaisia kun ei ole olemassa, jaso vakta.

Teeskentelijät teatteriin ja rehellisille rekallinen timantteja sekä arpoja.
 

Nick Neim

Jäsen
Niin se vaan on. Kaikki muu on teeskentelyä tai absolutismia. Ja en sano tätä sarkasmilla vaan aisoista oppineena. Vihreetä fair-play korttia niille jotka eivät ole ikinä sanoneet jurrissa mitään pientäkään asiaa erilailla kuin selvänä sen sanoisi. Mutta sellaisia kun ei ole olemassa, jaso vakta.

Teeskentelijät teatteriin ja rehellisille rekallinen timantteja sekä arpoja.

Meniköhän teikäläiseltä nyt pointti vähän ohi?

Korostin viestissäni vastuun kantamista, en suinkaan väittänyt etteikö humalaisena olisi sanojen suhteen kärkevämmällä kannalla. Totta kai itsekkin dokanneena tulee monta tapausta mieleen, jossa olisin hieman pidemmällä ja selvemmällä ajattelulla sanonut asian aivan toisin. Tartuin vain aikasemmassa viestissä Lenin vastaukseen TosiFanille, joka ilmoitti ettei viina ole mikään tekosyy. Eikä se sitä olekkaan. Sen vuoksi rattijuopot saavat tuomiot teoistaan, kuten tämä viimeisin joutui 4 vuodeksi linnaan.

Se, onko tuo 4 vuotta naurettavaa vittuilua oikeuslaitokselta vai ei, ei poista sitä asiaa, että tekijä parhaillaan kantaa vastuunsa teostaan. Toisin sanoen suorittaa rangaistustaan.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Aikas hyvin on Evil onnistunut pääsemään TosiFanin ihon alle, kun noin nyppii. Miehestähän alkaa muodostua TF:lle lähes Halla-ahomainen pakkomielle..
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Meniköhän teikäläiseltä nyt pointti vähän ohi?

Niinhän se näymmä meni. Ja nyt kannan vastuuta siitä mitä humalassa kirjoitin. Rangaistuksena toimikoon tämä orastava "mitäköhän mä taas mietin"-olo.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aikas hyvin on Evil onnistunut pääsemään TosiFanin ihon alle, kun noin nyppii. Miehestähän alkaa muodostua TF:lle lähes Halla-ahomainen pakkomielle..

Voi rakas Dee, olet taas kerran täysin väärässä.

Tällä palsalla on porukka, joka juoksee ketjusta toiseen hassuttelemassa, mutta kun joku porukasta saa punaisen kortin, niin sama porukka itkee ja kitisee. Evil meni tässä pisimmälle, hän ryhtyi halla-ahomaiseksi marttyyriksi. Katsotaan kenestä tulee Jatkoajan James Hirvisaari...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Katsotaan kenestä tulee Jatkoajan James Hirvisaari...

Mä voin olla Hirvisaari koska jo etunimi on todella viileä ja olen usein epäasiallinen sekä epäjohdonmukainen vänkkääjä. Oo sää sitten Räsäsen Päivi. Sopii mielestäni hyvin kirjoituksiisi ja tuohon vainoosi.

Ei mee hyvin meilläkään.
 

Bronco

Jäsen
Voisiko joku linkittää tämän viestin, missä Evil kertoo (mahdollisesti välikäsien kautta) jättävänsä palstan lopullisesti?

Aiheeseen sanottakoon, että mielestäni Deko ansaitsisi jonkin sortin palkinnon. Palstallahan on useampia suunnilleen samaa ikäluokkaa olevia kirjoittajia ja he kaikki tulevat iän myötä ns. nostamaan tasoaan, mutta Deko on ainut jo tällä hetkellä kypsään keskusteluun kykenevä. Iso hatunnosto siitä.

Ehkä tuota nuorta ikää ei tarvitsisi enää edes tuoda esillekään hänet mainitessaan.

EDIT: Jawsin luulin olevan allekirjoittanuttakin vanhempi. Perun siis sanavalinnan "ainut" tuolta viestistäni.
 
Viimeksi muokattu:

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Tämä on siitä jännä palsta, että välillä keskustelun taso on oikeasti ihan huikeaa ja voi vain joissain asioissa ihmetellä, että kuinka nuokin nyt tietää tästä asiasta näin paljon. Siis asioista, joihin on itse jollain tasolla perehtynyt mutta muut vetävät riman vieläkin korkeammalle. Näitä kirjoittajia on helppo arvostaa koska ovat todella seuranneet aihetta ja tietävät, mistä kirjoittavat.

Kääntöpuolella tältä palstalta saa taas aina löytää näitä keskusteluja, joita tämäkin ketju näyttää taas olevan pullollaan. Myönnän Evilin olleen useassa suhteessa hyvä kirjoittaja, mutta että yhden nimimerkin palstalta poistuminen voi aiheuttaa näin paljon keskustelua on jo ihan järjetöntä. Lisäksi se on kummastuttavaa, että itse 16-vuotiaana koen, että esim. ikäluokastani Deko ja minä muiden muassa pystymme (lievää itsekehua, mutta sallittakoon) vähintäänkin yhtä järkevään ja kohteliaaseen argumentointiin kuin mihin palstan "isot miehet" ovat tässä ketjussa osoittaneet pystyvänsä. Joissain ketjuissa keskustelun taso on sellaista, että mennään ihan turhaan jo henkilökohtaisuuksiin. Isot miehet jaksavat vääntää siitä, kuka on neitimäinen ja kuka ei.

Tarkoitus ei ole hypettää itseäni tai haukkua ketään, kunhan kritisoin yleisellä tasolla lukemaani tekstiä. Tekstiä, joka on omiin silmiini täysin turhaa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Myönnän Evilin olleen useassa suhteessa hyvä kirjoittaja, mutta että yhden nimimerkin palstalta poistuminen voi aiheuttaa näin paljon keskustelua on jo ihan järjetöntä.

Niin...Evil taisi kirjoittaa täällä sarkastisen nasevia juttuja jo silloin kun sinä et ollut vielä edes koulussa. Evil on käsite täällä kuten monet muutkin alkuperäiset nimimerkit. Jos et ymmärrä, miksi keskustelua syntyy kyseisen nimimerkin kohdalla niin ymmärrän tämän täysin. Miksi itse edes ymmärtäisit?
 

Schadowan

Jäsen
Niin...Evil taisi kirjoittaa täällä sarkastisen nasevia juttuja jo silloin kun sinä et ollut vielä edes koulussa. Evil on käsite täällä kuten monet muutkin alkuperäiset nimimerkit. Jos et ymmärrä, miksi keskustelua syntyy kyseisen nimimerkin kohdalla niin ymmärrän tämän täysin. Miksi itse edes ymmärtäisit?

Ei helvetti:) Tämä viesti vetää kyllä hymyn huulille, allekirjoituskamaa! "Evil on käsite". Voe voe..
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Niin...Evil taisi kirjoittaa täällä sarkastisen nasevia juttuja jo silloin kun sinä et ollut vielä edes koulussa. Evil on käsite täällä kuten monet muutkin alkuperäiset nimimerkit. Jos et ymmärrä, miksi keskustelua syntyy kyseisen nimimerkin kohdalla niin ymmärrän tämän täysin. Miksi itse edes ymmärtäisit?

Evil on rekisteröitynyt vasta 2005 eli ei ole mitään alkuperäisiä. Lisäksi väittäisin että aktiivinen spämmi on alkanut vasta paljon myöhemmin.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Niin...Evil taisi kirjoittaa täällä sarkastisen nasevia juttuja jo silloin kun sinä et ollut vielä edes koulussa. Evil on käsite täällä kuten monet muutkin alkuperäiset nimimerkit. Jos et ymmärrä, miksi keskustelua syntyy kyseisen nimimerkin kohdalla niin ymmärrän tämän täysin. Miksi itse edes ymmärtäisit?

Ymmärrän kyllä varsin mainiosti, että Evil on ollut jo vuosia viihdyttämässä teitä muita palstalaisia ennen kuin itse rekisteröidyin tänne viime syksynä. Evil oli omasta mielestänikin hyvä kirjoittaja ja luin hänen juttujaan mielelläni. Mutta se että yhdestä nimimerkistä täytyy tehdä palstalaisten keskuudessa ylijumala, on ihan turhaa. Palsta on täynnä nimimerkkejä ja jos nyt moderaattorit katsoivat jonkun kohdalla kuukauden pelikiellon sopivaksi niin voi voi. Evil lähti omasta tahdostaan, sääli juttu. En asetu minkään mielipiteen puolelle sen takia, että itse en ole lukenut hänen kaikkia viestejään ja olen täten väärä ihminen tuomitsemaan tahi myötäilemään asiassa muiden mielipiteitä. Kommentoin vain tapahtuneen aiheuttamaa keskustelua omasta näkökulmastani.

"Silloin kun sinä et ollut vielä edes koulussa". Huonoimpia argumentteja, joihin olen koskaan törmännyt. Iän ei pitäisi olla keskustelupalstalla mikään peruste, millä palstan kirjoittajia jaetaan kategorioihin. Jos en ehkä omistakaan monen kymmenen vuoden työkokemusta tai ole kirjoittanut keskustelupalstalle kun olen ollut kymmenvuotias, ei se tarkoita sitä ettenkö voisi kommentoida asiaa omasta näkökulmastani tänä päivänä lähes 17-vuotiaana.

Ei mitään henkilökohtaista sinua kohtaan, pidän sinuakin ihan järkevänä kirjoittajana. Haluan vain, että kaikkia nimimerkkejä kohdeltaisiin perustuen siihen, mitä heidän ulosantinsa on missäkin aiheessa näitä tekstinpätkiä kirjoitettaessa. Tietääkseni melan koon tai kirjoittajan iän ei pitäisi olla mikään kriteeri sille, osaako kirjoittaa vaiko ei.

Evil oli hyvä kirjoittaja, mutta nyt joudumme pärjäämään ilman häntä. Menipä taas saarnaamiseksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös