Laitetaan nyt tänne kun itseäni harmittaa tuo että Teppo lensi tänään pihalle, mielestäni kun miehen ei pitäisi pelata ollenkaan tällä hetkellä.
Jokainen voi käydä itse katsomassa HIFK- Blues pelin koosteen ja tilanteen missä Teppo tuuppaisee 2-3 metriä ennen laitaa Blues pelaajan vauhtiin ja vain ihme pelastaa ettei tule mahdollisesti hyvinkin vakavaa loukkaantumista. Riski oli ko. tilanteessa aivan suunnaton isollekin onnettomuudelle. Pelaajienkunnioitus, loukkantumiset jne, puhutaan maasta taivaisiin ja sitten annetaan slew foottinggeja ja pikku nujakoista ulos, mutta kun on oikeasti mahdollisuus että toinen pelaaja halvaantuisi loppuelämäkseen ja teko on todella epäurhelijamainen, epäkunnioittava jne. niin lopputulos on 2 minuuttia boksia ja ainakin minulle suunnaton ihmetys. Tämän vuoden vaarallisin temppu ja lopputuloksena pääsee kuin koira veräjästä.
No sinäpä sen sanoit.Värilasit on vittumainen juttu, niiden kanssa on huono tapella.
Olihan tuo nyt selkeä tönäisy selästä missä Kantola lentää laitaa päin. Törkeähkö taklaus mistä ei edes jostain syystä tullut ulosajoa. Olkoot kuinka tahansa Kantola kyseessä, mutta tuossa tilanteessa ei tällä hepulla taaskaan ollut kunnioitusta mukana.No sinäpä sen sanoit.
Sinä näet tilanteessa hengenvaarallisen vahingoittamisyrityksen (kärjistäen), ja meidän puolellamme tilanne nähdään samanlaisena laidaneduspelaamisena kuin mitä tapahtuu kaikissa maailman liigoissa joka ikisessä ottelussa; pieni töytäisy hanskalla selän puolelle, mikä tällä kertaa toisen pelaajan huonosta tasapainosta johtuen päättyi näin. Siis vähän kärjistäen.
Tarkentaisitko tätä? Missä muissa tilanteissa Tepolla ei ole ollut kunnioitusta mukana?taaskaan ollut kunnioitusta mukana.
En usko, että rangaistaan. Viime vuonna muistaakseni Lukon valmennusjohto jätti Raksilassa lehdistötilaisuuden väliin. Ei tullut minkäänlaisia sanktioita.http://www.jatkoaika.com/Uutiset/tapparan-valmennusjohtoa-ei-lehdistötilaisuus-kiinnostanut/161444
Onko Tapparan seurajohtoa rankaistu oheisesta tapauksesta?
En usko, että rangaistaan. Viime vuonna muistaakseni Lukon valmennusjohto jätti Raksilassa lehdistötilaisuuden väliin. Ei tullut minkäänlaisia sanktioita.
Ei se varmasti mitään muuta, mutta osoittaa kyllä hyvin mikä Liigan kurinpidon ongelma on: otteluvalvojilla on halutessaan liikaa valtaa.
Luulisin kyseen olleen kuitenkin siitä, että otteluvalvoja voi myös päättää olla viemättä jotain tilannetta eteenpäin, vaikka "täysin vastaavan" toisen tilanteen veisikin.Millä tavalla otteluvalvojilla on liikaa valtaa? Eiväthän he päätä pelikielloista. Vielä jos otettaisiin heiltä sekin pois, että eivät saa viedä tapahtumia kurinpitoon, niin se vasta lystiä olisikin. Vaikka kuinka joku Ruohomaa nyt joutuukin syyniin.
Luulisin kyseen olleen kuitenkin siitä, että otteluvalvoja voi myös päättää olla viemättä jotain tilannetta eteenpäin, vaikka "täysin vastaavan" toisen tilanteen veisikin.
Mä en itse asiassa tiedä, miten tuo homma tänä päivänä toimii. Lähinnä yritin vain peilailla sitä, mitä alkuperäinen kirjoittaja oli saattanut ajaa takaa.Eikös tuo ole varmistettu sillä, että joukkueet saavat sitten viedä itse asiat kurinpitoon. Ei tarvitse luottaa siihen, näkeekö yksi mies kaiken. Jos seurat eivät sanktioiden pelossa vie juttuja eteenpäin, niin sittenhän ne tilantet ovat olleetkin fifty-sixty tilanteita, joissa ei edes "kärsinyt" joukkue tunne välttämättä olevansa oikeassa.