En olekaan aikasemmin kommentoinut tätä itse tilannetta, sen seuraamuksia kylläkin.
Oma näkemykseni oli, että Abidilla olisi ollut paikka pistää kauden ehkä hienoin avojään taklaus jos olisi taklannut olkapäällä rintaan mutta sen sijaan nosti kädet eteensä ja isku kolahti suoraan päähän. Ei ole Armian vika, että hän kyykistyy vaan lähinnä isosti huonoa tuuria, että huonosta asennosta lähteneen laukauksen jälkeen on tuommoisessa kyyryssä. Tilanne olisi välttynyt jos: a) Abid olisi taklannut olkapäillään käsien tai nyrkkien sijaan b) Armia olisi päässyt paremmasta asennosta ampumaan. Joka tapauksessa, oli teko tahallinen tai ei niin melko törkeältä se näyttää. Ehdottomasti olen isomman rangaistuksen kannalla kuin nyt voimaan jäävä kolme peliä.
Rehellinen mielipide ilman värilaseja. Saa olla eri mieltä.
Sitä aukkoa logiikassa mietin että jos Abidin kädet on about omien hartioidensa korkeudella niin olisiko ollut kuitenkin todennäköisempää että olisi kolannut lähes Armian pään irti olkapäätaklauksellaan?
e: vielä disclaimerina että mun mielestä 4 peliä kieltoa toteutuneesta lopputuloksesta ei todellakaan olisi ollut liian tiukka rangaistus.
Viimeksi muokattu: