3. Vastustaja myös loukkaantuu tilanteessa.
Siis, eihän tämä saisi olla mikään syy. Jokainen pelaaja loukkaantuu eri syistä, tosin siitä oltaisiin vihelletty kakkonen ilman Pullin maahan jäämistä.
Toivon, että Pulli on kunnossa, mutta toivottavasti sitten "loukkaantuminen" ei ole antanut tätä kieltoa, jos pelaakin.
Ihmettelen kyllä pituutta, mutta Järvinen tietää paremmin kuin minä. Pulli käänsi selkänsä Fofanoville, ja pelasi kiekkoa, Pullin olisi yhtä hyvin pitänyt tietää, kuin Fofanovin, että tuommoinen väli laidasta ja pää sitä kohti, niin voi tulla rumaa jälkeä taklauksesta. Näitä nähtiin U20 kisoissa vuoden vaihteessa myös pari, niistä ei kukaan ulos lentänyt. Kuitenkin, tässä tapauksessa korostui taklattavan vastuu, ilman selän kääntöä ja taklauksen vastaan ottamalla olisi saatu huomattavasti suopeampi tulos jokaiselle.
Jos linja tälläisenä jatkuu, niin ok, minä olen tyytyväinen, mutta sen todellakin pitää olla linja. Erikoista, että pudotuspelit kun alkaa, niin pelikieltoa tullut varmaan enemmän, kuin runkosarjassa yhteensä. Eikö näissä ollutkaan ne vankilasäännöt?
Onneksi oli Fofanov, eikä esimerkiksi Galin. Fofanov on korvattavissa samanlaisella kuumapäällä, Kiviojalla. Enjoy!