Linnankundi
Jäsen
Itä-savossa oli Toivasen haastattelu. Ei syyttänyt vastustajaa millään tavalla tapahtuneesta. Jalasta ei löytynyt ainakaan murtumaa ja toiveita on, että Toivanen palaa vielä kentille tällä kaudella.
Toivottavasti on parempaa kuvaa esimerkiksi suoraan päädystä. Muuten minä jään siihen mielipiteeseen, että perustelut eivät vastaa todellisuuden tapahtumia. No, eiköhän Kruus ole oikeassa, minä väärässä.Käyttääkö kurinpitoryhmä samaa kuvaa kuin fanseatilta tulee tilannetta arvioidessa? Ottamatta kantaa siihen haettiinko osumaa polveen siitä nimenomaisesta syystä että videosta ei mitenkään havaitse lähteekö Monto levittämään jalkojaan ennen osumaa vai oliko tukijalka tuossa asennossa jo lähdettäessä taklaamaan.
http://www.mestis.fi/index.php/mest...-kouvalaiselle-kahden-ottelun-pelikielto.html
Pasi Kouvalaiselle kahden ottelun pelikielto tuomarin koskemattomuuden rikkomisesta. Mielenkiintoinen tuomio, kun itse pelissä tilanteesta ei tuomittu mitään.
Tuohilampi ulos Mikkelissä keihästämisestä. Tuskin oli tahallinen, mutta vyön alle osui. Hauskinta tässä on se, että yksikään tuomari ei tehnyt elettäkään jäähyn antamiseen. Taisi antaa Jukuri-kapteeni hyvän puheen, kun ulos heitettiin. Moisio heti erätauolla haukkui tuomarit hallin kovaäänisissä, joten eiköhän sieltäkin kakkua tule.
Jesse Paukulle yhden ottelun pelikielto Mestis - Jokipoikien Jesse Paukulle yhden ottelun pelikielto
ja tässä video 21.9.16 Jyp-Akatemia - Jokipojat Paukku 5+20min - YouTube
Karhun suorittaman päähän kohdistuneen taklauksen (7.1.) takia Friman ei pysty huomenna pelaamaan. Oireet ovat jälleen palanneet. Mehtimäkeläisessä Jokipoikien valmentaja Ari Aaltonen peräänkuuluttaa pelaajien keskinäistä kunnioitusta: "Jos taklaat päähän, niin taklattavan pelaajan ura voi olla nopeasti ohi".