Mainos

Kunnallisvaalit 2004

• 12 941
  • 173

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Kaukalon laidalla

Minä olen yleensä SDP:tä äänestänyt ja niin teen nytkin. Ei puolue mitenkään täydellinen ole, mutta eipä ole parempaakaan löytynyt.

Sosialidemokratian mädännäisyys on sitten jo sellaista päläpälää, ettei sitä oikein viitsi kommentoida.

Ole hyvä vaan. Demokratiaan kuuluu se että jokainen saa äänestää ketä haluaa.

Demokratiaan kuuluu myös se että poliittisia puolueita saa arvostella jopa kärkkäästi. Myönnän että tuo kommettini on varsin karkea, mutta korostan että se koski ainoastaan tuota poliittista aatetta, ei sitä kannattavia ihmisiä. En koskaan arvioi ihmistä sen perusteellä mitä hän on poliittisesti.

Demarivaikuttajat ovat vain saaneet täällä niin paljon vahinkoa aikaan että se ärsyttää. Ja vielä enemmän ärsyttää se ettei tuota porukkaa saada syöstyä vallasta ennen kuin kaupunki on tuhottu. Viimeisimpänä "saavutuksena" mainittakkoon Messukeskus, joka maksoi veronmaksajille yli 20 miljoonaa mummon markkaa. Vielä viimeisenä toimintavuonna kaupunki myönsi 110 000 euroa avustusta tuolle "pajalle", joka oli tehnyt noin 400 000 euron vuosivauhdilla tappiota. JOKAINEN ajatteleva ihminen ymmärsi tuossa vaiheessa ettei tuota yritystä pelasta mikään. Demarit halusivat kuitenkin pitkittää sitä hetkeä jolloin täytyi "tunnustaa" koko hankkeen olleen paha virhe, jonka he itse laittoivat alulle. Tämä oli vain yksi esimerkki monien joukossa.

Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Birkku
Demarivaikuttajat ovat vain saaneet täällä niin paljon vahinkoa aikaan että se ärsyttää. Ja vielä enemmän ärsyttää se ettei tuota porukkaa saada syöstettyä vallasta ennen kuin kaupunki on tuhottu.

Jep jep, eri kaupungeissa eri asetelmat. Turussa Kokoomus ja SDP ovat käytännössä lähes tasapäiset valtapuolueet vaikka sitä ei esim. alueen valtamediassa tai jääkiekossa juuri huomaa. Äänestellään siis omien "defaulttien" mukaan!

Itse olen Turun suhteen hiukan h-moilasena liikkeellä. Viimeksi äänestin ainoana ehdokkaana kaupungin vakavaan huumeongelmaan huomiota kiinnittänyttä Kokoomuksen Frans Schaperia, nyt se dumpkof tietenkin loikkasi Vihreisiin, joita en (enää) äänestä vaikka aseella uhattaisiin. Kieltäydyin mm. yhden puolueen näkyvän taustavaikuttajan viestintästrategian suunnittelusta tästä syystä.

Eipä siis muuta kuin SDP:n ja Kokoomuksen ehdokkaita uusiksi pälyilemään - itku meinaa päästä molempien listoja katsellessa. Sekoomuksella kehissä mm. ääliömäinen Niko Aaltonen ja puolet MIB:stä, demareilla viisikymppisinä tekonivelpotilaina syntyneitä "nuoria" ehdokkaita.

Ei hyvältä näytä mutta SDP:n suuntaan kääntynee silti, kiitos vähempien miinuksien. Pelkillä plussilla ei näissä kehissä selviä kukaan.

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
TuTo
Birkku
Demokratiaan kuuluu myös se että poliittisia puolueita saa arvostella jopa kärkkäästi. Myönnän että tuo kommettini on varsin karkea, mutta korostan että se koski ainoastaan tuota poliittista aatetta, ei sitä kannattavia ihmisiä. En koskaan arvioi ihmistä sen perusteellä mitä hän on poliittisesti.

No jaa... onkohan se poliittinen aate vai yksittäiset ihmiset jotka tekevät politiikkaa josta et pidä ? Minä en Lappeenrannan politiikasta tiedä mitään, mutta sen verran olin hereillä poliittisen historian luennoilla, että tiedän ettei minkään puolueen aatteeseen taida kuulua Lappeenrannan tuhoaminen. Mutta ilman muuta saa kritisoida, kyllä minäkin mielelläni arvostelen demareiden touhuja, vaikka puoluetta äänestänkin.

Pressiboxi
Eipä siis muuta kuin SDP:n ja Kokoomuksen ehdokkaita uusiksi pälyilemään - itku meinaa päästä molempien listoja katsellessa. Sekoomuksella kehissä mm. ääliömäinen Niko Aaltonen ja puolet MIB:stä, demareilla viisikymppisinä tekonivelpotilaina syntyneitä "nuoria" ehdokkaita.

Tämä sitten käsitteli Turkua, jonka politiikasta luulen hiukan tietäväni. Heh, minusta demareiden lista ei ole ihan noin synkkä, ilahduttavan paljon nuoria naamoja. Antton Rönnholm voisi tulla kysymykseen, teki fiksun vaikutelman eduskuntavaaleissa. Tai se hyvän näköinen blondi, Ojanen taisi olla nimi.
Kokoomuksen listaa en ole edes pahemmin katsonut, sitä puoluetta ei tulisi mieleenkään äänestää, paitsi jos joskus asuu kunnassa jossa ainoana vaihtoehtona Keskusta.

scholl

Jäsen
Viestin lähetti scholl
En pysy enää perässä, kun
vihreät onnistuvat hankkiutumaan skandaaliin lähes jatkuvasti. Huumejuttuja ollut ja muuta vastaavaa. Nyt tulee ilmi, että valtuustossa nukutaan.

Heh. Risuparrat sopisivat kyllä takaisin luontoon. On luonnonta tuoda heitä politiikkaan sisätiloihin.

Nyt sama metsän eläin oli kännissä valtuuston kokouksessa. Ennenhän vain raksajampat joutuivat turvautumaan pulloon, kun ei taloa kestänyt rakentaa selvinpäin. Sittemmin valvonta on tehostunut ja taloistakin tulee parempia, mutta politikassa on ilmeisesti ok tulla töihin juovuksissa.

HYVÄ VIHREÄT!!! Koskakohan vetäytyvät politikasta ja tunnustavat, että sopivat paremmin luonnon pariin.

Lainauksia IL-jutusta: "Eilinen Hufvudstadsbladet kertoi helsinkiläisen kaupunginvaltuutetun Pekka Myllykosken (vihr) olleen humalassa kaupunginvaltuuston keskiviikkoillan kokouksessa.

Lehden mukaan kaikki salissa olleet huomasivat Myllykosken kunnon viimeistään hänen käyttämistään puheenvuoroista.

- Paperilla Pekan puheenvuorot ovat täysin painokelpoista tekstiä. Hänellä on hämmästyttävä kyky siihen. Mutta selvästi oli kyllä nähtävissä, että hän (Myllykoski) ei ollut varsinaisesti siinä kunnossa, että hänen olisi kannattanut istua valtuuston kokouksessa, sanoo apulaiskaupunginjohtaja Pekka Sauri (vihr) Iltalehdelle.

- En varmasti ollut kännissä. Olin nauttinut muutaman bissen, mutta vain muutaman, Myllykoski korostaa.

- Otin aamupäivällä... olisiko ollut neljä tuoppia keskiolutta. Kun tulin kokoukseen, en sen jälkeen ottanut yhtään... niin, ja olin ottanut yhden Fernet Brancan (yrttiliköörin), koska minulla oli vatsaflunssa.

Myllykoski kertoo myöhästyneensä ryhmäkokouksesta käytyään "mielenkiintoisia kunnallispolitiikkaan liittyviä väittelyjä paikallisessa olohuoneessa, ravintola Herkkuhaarukassa".

- Myönnän, että välillä minulle maistuu vähän liiankin hyvin. Muutamia kokouksia olen jättänyt väliin sen takia, kun olen tajunnut, ettei tässä kuosissa...

"En edes huojunut loikkiessani portaissa"

- Omasta mielestäni en olisi ollut ajokunnossa. Mutta kuitenkin olisin koska tahansa voinut lähteä keikalle. Keikka olisi luultavasti mennyt hyvin, en olisi kovin paljon unohdellut sanoja.

Hufvudstadsbladetin mukaan Myllykoski näytti eilenkin olleen unten mailla kokouksen alkuhetkillä.

- Koko ajan kuuntelin mitä sanotaan... tai yritin kuunnella, mitä muut sanovat. Valmistelin omaa puheenvuoroani ummistamalla silmäni ja ottamalla lepuutusasennon. Näin pystyin paremmin keskittymään. En nukkunut."

IS: "Eilisen Hufvudstadsbladet -lehden mukaan Myllykoski oli selvästi päissään. Kokouksen alussa hän näytti nukkuvan mutta piristyi, kun äänestykset alkoivat.

IS:n tavoittama Myllykoski myöntää nauttineensa alkoholia kantakuppilassaan Herkku-Haarukassa ennen kokousta, mutta kiistää olleensa humalassa.

- Olin mä ottanut bisseä, mutta en mä kyllä ole kännissä ollut. Edellisenä iltana olin vielä mennyt aikaisin nukkumaan, että itse asiassa olen ollut suorastaan harvinaisen selvin päin.

- Yleensä ihmiset valehtelevat alakanttiin, joten sanon varmuuden vuoksi, että otin neljä isoa keskioluttuoppia ja sen lisäksi yhden Fernet-Brancan vatsaflunssan takia, Myllykoski selvittää."

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, K-Vantaa, Arsenal
Viestin lähetti scholl

Ottamatta kantaa Myllykosken humalatilaan tai käytöksen asiallisuuten niin syyllistyit samaan kuin monet toimittajatkin.Joko asiasta ei ollut lukemissasi lehdissäsi mutta kirjoitit sopivan valikoidusti ja jätit pois vieruskaveri Soile Molanderin kommentin:En huomannut mitään tavallisesti poikkeavaa ja keskustelimme aivan normaalisti,IS tai IL.

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
PS.

Molander edustaa kepua joten en pidä sympatioita vihreitä kohtaan kovin uskottavana asiana.Yllättävä puolustelu näin vaalien alla.

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Sieltä mistä minä olen kotoisin, on ehdokkaita noin 60, ja käsitykseni mukaan yksi ehdokkaista on alle 30-vuotias, ja varmasti alle neljäkymppisiä löydän kaksi. Ehkä heitä on muutama enemmän, mutta ei paljon.

scholl

Jäsen
Viestin lähetti manu 17
Viestin lähetti scholl

Ottamatta kantaa Myllykosken humalatilaan tai käytöksen asiallisuuten niin syyllistyit samaan kuin monet toimittajatkin.Joko asiasta ei ollut lukemissasi lehdissäsi mutta kirjoitit sopivan valikoidusti ja jätit pois vieruskaveri Soile Molanderin kommentin:En huomannut mitään tavallisesti poikkeavaa ja keskustelimme aivan normaalisti,IS tai IL.

Itse asiassa en huomannut Sole Molanderista olleen mitään juttua. Huom. Sole, ei Soile.

Valikoiva propagandistinen uutisointihan kuulostaa Michael Moorelta, tältä aikamme Goebbelsiltä. Se co** ***kerhan ei muuta osaakaan.

Toisaalta kun kyse on risupartajuoposta niin miksikäs ei. Valikoiva tarkastelu on ihan oikein.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti scholl

Valikoiva propagandistinen uutisointihan kuulostaa Michael Moorelta, tältä aikamme Goebbelsiltä. Se co** ***kerhan ei muuta osaakaan.
Toisaalta kun kyse on risupartajuoposta niin miksikäs ei. Valikoiva tarkastelu on ihan oikein.

Meneepä hieman off-topiciksi, mutta pakko kiinnittää huomiota tähän logiikan riemuvoittoon. Miten voit kirjoittaa noin ristiriitaista tekstiä? Entä jos onko tälläinen "valikoiva tarkistelu" oikein, jos käsittelyn kohteena texasilainen kyläjuoppo?

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valikoiva tarkastelu

Aivan sama onko kyse kunnallisvaaleista,Putinin uusista tuulista tai Puska-Yrjöstä,tahallisella "väärinajattelulla" ei pitkälle pääse.Hyvä esimerkki on jo aikaisemmin tällä palstalla kirjottamani juttu demareiden käyttäessä HKL:n yhtiöittämistä aseena vihreitä vastaan.Asiasta puhuessaan luottamusmies "unohtaa" KTV:n kustantaman kirjan ohjeet kuntien palveluiden kilpailuttamisesta.Vähän isompi juttu kuin nyt aiheena oleva.

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pitkään aikaan ei ole tullut kirjoitettua, muttaa vaalit saa aina minutkin aktivoitumaan. Minulle löytyi järvenpäästä helposti ehdokas, nimeä en kerro, mutta..........

http://www.helinaperttu.com/

Mitäs tuosta voi sanoa, älykkäs, kaunis ja mukava ihminen sekä hänen kanssaan voi ihan oikeasti jutella, tarviiko hyvä ehdokas muuta?

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
En tiedä Järvenpäästä mutta Vantaalla kokoomusta puolueena ei voi pitää palveluiden puolustajana.

Viestin lähetti Haukka68
Pitkään aikaan ei ole tullut kirjoitettua, muttaa vaalit saa aina minutkin aktivoitumaan. Minulle löytyi järvenpäästä helposti ehdokas, nimeä en kerro, mutta..........

Mitäs tuosta voi sanoa, älykkäs, kaunis ja mukava ihminen sekä hänen kanssaan voi ihan oikeasti jutella, tarviiko hyvä ehdokas muuta?

masu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Viestin lähetti Haukka68

Jep jep, Helinä on varsin mukavan tuntuinen nainen. Tänään viimeksi juttelin hänen kanssaan. Itse jopa kävin tänään äänestämässä, mutta valintani ei osunut kuitenkaan Helinään.

Omalta kohdaltani pyrin vaaleissa aina etsimään sellaisia ehdokkaita, joilla on ajatuksien lisäksi, myös jonkin verran kokemusta politiikasta. Hyvätkin ajatukset jäävät unholaan, jos niitä ei osaa viedä eteenpäin. Samasta puolueesta löytyi minun mielestäni vielä pätevämpi ehdokas. En minäkään nimeä kerro, mutta laitan kanssa www-osoitteen.

http://www.emmivuorinen.com/

Ai niin, sen verran tiedän, että tämän naisen voi pongata varsin usein Järvenpään (ja myös Helsingin) jäähallilta, sillä hän seuraa paljon jääkiekkoa.

masu

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti masu
Jep jep, Helinä on varsin mukavan tuntuinen nainen. Tänään viimeksi juttelin hänen kanssaan. Itse jopa kävin tänään äänestämässä, mutta valintani ei osunut kuitenkaan Helinään.

Omalta kohdaltani pyrin vaaleissa aina etsimään sellaisia ehdokkaita, joilla on ajatuksien lisäksi, myös jonkin verran kokemusta politiikasta. Hyvätkin ajatukset jäävät unholaan, jos niitä ei osaa viedä eteenpäin. Samasta puolueesta löytyi minun mielestäni vielä pätevämpi ehdokas. En minäkään nimeä kerro, mutta laitan kanssa www-osoitteen.

http://www.emmivuorinen.com/

Ai niin, sen verran tiedän, että tämän naisen voi pongata varsin usein Järvenpään (ja myös Helsingin) jäähallilta, sillä hän seuraa paljon jääkiekkoa.

masu

Ymmärrän kantasi, varsinkin jos satut pitämään Ilveksen pipoa:)

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jep jep. Oma ehdokas valittu, ja valinta kohdistui - kuten tavallista - nuoreen kokoomuslaiseen. Puolue ja ehdokkaan ikäluokka oli käytännössä varma. Lopullisen valintani tein vaalikoneiden pohjalta.

Nyt on vaan pikkuinen ongelma... en nimittäin löydä tuota äänestyslappusta mistään. Todennäköisesti olen heittänyt sen paperinkeräykseen roskapostin mukana. Osaisiko kukaan neuvoa, mistä voisi saada kaksoiskappaleen?

Villi huhu väitti, että tuota tarvitsisi vain ennakkoäänestyksessä, ja että vaalipäivänä se ei olisi enää ihan pakollinen? Onko näin? Toisaalta eipä tuosta niin hirveästi olisi hyötyä, kun näillä näkymin olen muualla vaalipäivän...

Eppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sistikselle (ja muillekin) tiedoksi, että äänestämiseen riittää henkkarit. Se postissa tullut lappu ei ole välttämätön.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Sistis
Nyt on vaan pikkuinen ongelma... en nimittäin löydä tuota äänestyslappusta mistään. Todennäköisesti olen heittänyt sen paperinkeräykseen roskapostin mukana. Osaisiko kukaan neuvoa, mistä voisi saada kaksoiskappaleen?

Villi huhu väitti, että tuota tarvitsisi vain ennakkoäänestyksessä, ja että vaalipäivänä se ei olisi enää ihan pakollinen? Onko näin? Toisaalta eipä tuosta niin hirveästi olisi hyötyä, kun näillä näkymin olen muualla vaalipäivän...

Pelkkä henkilöllisyystodistus riittää äänestämiseen sekä ennakkoon että varsinaisena päivänä.

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Demaripropaganda

Hesari oli antanut puolueiden puheejohtajille sivullisen verran tilaa tehdä vaalikampanjaa.Paavohan tietysti käytti tilaisuuden hyväksi mollatakseen vihreitä.Mutta tänään saman lehden palstoilla kaatui taas yksi Paavon väite:Vihreä liitto haitannut Vuosaaren sataman rakentamista.Tämän päivän lehdessä oli lueteltu valitusten tekijät:Peter Fazerin perikunta,jne.Luontoliitto oli myös mukana mutta se ei ole sama kuin Vihreä Liitto.Luulisi että demarit eivät vaivautuisi noin läpinäkyvään propagandaan ja puheenjohtaja/puhemiehen johdolla.Taitaa Paavo olla oikein todella peloissaan.Jos tulee etelässä neniin vaihtuu kait puheenjohtaja.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuo Seppo Lehto on kyllä täysin sairas. Tuo materiaali varmaan antaa jo virkavallallekin aihetta puuttua asiaan.

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Demaripropaganda

Viestin lähetti manu 17
Hesari oli antanut puolueiden puheejohtajille sivullisen verran tilaa tehdä vaalikampanjaa.Paavohan tietysti käytti tilaisuuden hyväksi mollatakseen vihreitä.Mutta tänään saman lehden palstoilla kaatui taas yksi Paavon väite:Vihreä liitto haitannut Vuosaaren sataman rakentamista.Tämän päivän lehdessä oli lueteltu valitusten tekijät:Peter Fazerin perikunta,jne.Luontoliitto oli myös mukana mutta se ei ole sama kuin Vihreä Liitto.Luulisi että demarit eivät vaivautuisi noin läpinäkyvään propagandaan ja puheenjohtaja/puhemiehen johdolla.Taitaa Paavo olla oikein todella peloissaan.Jos tulee etelässä neniin vaihtuu kait puheenjohtaja.

Eilen kolahti mainospostin seassa Demarinuorten vaalilehtinen, jossa ko järjestön pj nokitti vielä Paavonkin propagandan mennen tullen.

Koko teksti löytyy nettisivulta www.oksa.info kohdasta "Vaihdetaan sinivihreä valta".

Ohessa parhaita paloja:

"Viimeisin muutos oli HKL:n bussiliikenteen yhtiöittäminen kansalaisten enemmistön tahdon vastaisesti. On hyvä huomata, että yksityistämisen kunnallisten palvelujen pääideologit Kokoomuksessa eivät olisi tuossa onnistuneet ilman apupuolueensa Vihreiden ääniä.

(Yksityistämisen jne) Vahingot olisivat voineet olla suurempia elleivät sosialidemokraatit olisi onnistuneet vahinkojen minimoimispolitiikassa. Onneksi edes siihen meidän kolmanneksi suurimman valtuustoryhmämme voimat ovat riittäneet.

Vihreiden masinoima Vuosaaren sataman viivytys on maksanut helsinkiläisille veronmaksajille 300 miljonaa (!) euroa. Sydän itkee verta, kun ajattelee mitä noilla rahoilla olisi kunta voinut saada aikaan.

Sinivihreä on muuten yhtä kuin turkoosi eli mustelman väri. Kuvaavaa, kun ajattelee minkälainen mustelma tähän kaupunkiin on heidän iskujensa voimasta tullut. Kokoomus ja vihreät ovat myös virkavaltaistumisen parhaat kaverit - joskin vähän eri syistä. Toisella ei ole taitoa eikä toisella halua haastaa virkamiesten valtaa; voitte itse päätellä kummin päin."

manu 17

Jäsen
Suosikkijoukkue
No olipa tosi hilpeää tekstiä.Pakko varmaan lähettää herralle vähän palautetta,ihan omalla nimellä.

Suosikkijoukkue
TuTo
Manu 17
Taitaa Paavo olla oikein todella peloissaan.Jos tulee etelässä neniin vaihtuu kait puheenjohtaja.

Tämän päivän Hesarin mukaan demarit eivät saa neniin Helsingissä, vaan vihreät. Oli miten oli, Lipponen istuu kyllä puolueensa puheenjohtajana seuraavaan puoluekokoukseen asti, joten tuskinpa häntä pelottaa.

SDP:n ja vihreiden välit lienevät pääkaupunkiseudulla varsin kireät. Sinänsä ei ole yllättävää, että vihreätkin nyt joutuvat tulilinjalle. Puolue on kasvanut aikuiseksi, sen myötä myös arvostelu kiihtyy.

Täytyy tosin sanoa, että kyllä yksi ensimmäisistä "sodan" aloittajista oli Soininvaara, joka selvästikin otti demarit tähtäimeensä. Sinänsä siis vihreiden turha nyt vinkua, mikäli ammutaan takaisin.

Minusta kaikki tämä on sääli, minä keskittyisin mieluiten Keskustan mätkimiseen.

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Jopas sitä nyt siellä soija-puolueessa (kasvissyöjiä ei kai saa sanoa broilereiksi) ollaan pikkunokkaisia, kun vähän arvostellaan? Minä olisin ainakin Vihreänä ylpeä siitä. Ei olla enää mikään pikkukiusa, vaan varteenotettava vaihtoehto. Mitä luulet minkä takia Lipponen ei tölvi Keskustaa Helsingin asioista?

manu17 voisi vähän hengähtää tuon ideologiansa kanssa ja miettiä kuinka moni vihreä valtuutettu/kansanedustaja on vastustanut ja yrittänyt viivästyttää Vuosaaren rakentamista.

Kuten yllä todettiin, niin Paavohan lähtee muutenkin seuraavan pukon jälkeen. Ehkä kannattaisi oikeasti seurata poliittista kenttää ja tapahtumia, ennen kuin alkaa laukomaan mitä sylki suuhun tuo.

Paananen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Kaukalon laidalla
[
Täytyy tosin sanoa, että kyllä yksi ensimmäisistä "sodan" aloittajista oli Soininvaara, joka selvästikin otti demarit tähtäimeensä. Sinänsä siis vihreiden turha nyt vinkua, mikäli ammutaan takaisin.

Minusta kaikki tämä on sääli, minä keskittyisin mieluiten Keskustan mätkimiseen. [/B]

Mikäköhän se Soininvaaran sodan aloitus oli? Tietysti politiikassa pitää esittää erilaisia vaihtoehtoja ja tuoda faktoja esiin. Näissä demarileirin viimeaikaisissa hyökkäyksissä on vaan faktapohja ollut varsin ohut, ellei peräti olematon. Ehkä puolueessa luotetaan, että oma kannattajajoukko on niin urpoa että mikä tahansa sumutus menee läpi. Enkä sitäpaitsi ole vihreiden huomannut mitenkään vinkuvan hyökkäyksistä, vaikka Eero Heinäluoman mielestä vihreät ovatkin "prinsessanherkkiä".
Minua ärsyttää moinen vaalitaktisista syistä harrastettu älyllinen epärehellisyys joten katson oikeudekseni siitä vähän vinkuakin.

SDP ja Keskusta eivät juurikaan kisaa samoista äänestäjistä missään päin Suomen kuntia, joten keskinäinen taistelu/mätkiminen ei ole kannattavaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy