Viestin lähetti scholl
En pysy enää perässä, kun
vihreät onnistuvat hankkiutumaan skandaaliin lähes jatkuvasti. Huumejuttuja ollut ja muuta vastaavaa. Nyt tulee ilmi, että valtuustossa nukutaan.
Heh. Risuparrat sopisivat kyllä takaisin luontoon. On luonnonta tuoda heitä politiikkaan sisätiloihin.
Nyt sama metsän eläin oli kännissä valtuuston kokouksessa. Ennenhän vain raksajampat joutuivat turvautumaan pulloon, kun ei taloa kestänyt rakentaa selvinpäin. Sittemmin valvonta on tehostunut ja taloistakin tulee parempia, mutta politikassa on ilmeisesti ok tulla töihin juovuksissa.
HYVÄ VIHREÄT!!! Koskakohan vetäytyvät politikasta ja tunnustavat, että sopivat paremmin luonnon pariin.
Lainauksia IL-jutusta: "Eilinen Hufvudstadsbladet kertoi helsinkiläisen kaupunginvaltuutetun Pekka Myllykosken (vihr) olleen humalassa kaupunginvaltuuston keskiviikkoillan kokouksessa.
Lehden mukaan kaikki salissa olleet huomasivat Myllykosken kunnon viimeistään hänen käyttämistään puheenvuoroista.
- Paperilla Pekan puheenvuorot ovat täysin painokelpoista tekstiä. Hänellä on hämmästyttävä kyky siihen. Mutta selvästi oli kyllä nähtävissä, että hän (Myllykoski) ei ollut varsinaisesti siinä kunnossa, että hänen olisi kannattanut istua valtuuston kokouksessa, sanoo apulaiskaupunginjohtaja Pekka Sauri (vihr) Iltalehdelle.
- En varmasti ollut kännissä. Olin nauttinut muutaman bissen, mutta vain muutaman, Myllykoski korostaa.
- Otin aamupäivällä... olisiko ollut neljä tuoppia keskiolutta. Kun tulin kokoukseen, en sen jälkeen ottanut yhtään... niin, ja olin ottanut yhden Fernet Brancan (yrttiliköörin), koska minulla oli vatsaflunssa.
Myllykoski kertoo myöhästyneensä ryhmäkokouksesta käytyään "mielenkiintoisia kunnallispolitiikkaan liittyviä väittelyjä paikallisessa olohuoneessa, ravintola Herkkuhaarukassa".
- Myönnän, että välillä minulle maistuu vähän liiankin hyvin. Muutamia kokouksia olen jättänyt väliin sen takia, kun olen tajunnut, ettei tässä kuosissa...
"En edes huojunut loikkiessani portaissa"
- Omasta mielestäni en olisi ollut ajokunnossa. Mutta kuitenkin olisin koska tahansa voinut lähteä keikalle. Keikka olisi luultavasti mennyt hyvin, en olisi kovin paljon unohdellut sanoja.
Hufvudstadsbladetin mukaan Myllykoski näytti eilenkin olleen unten mailla kokouksen alkuhetkillä.
- Koko ajan kuuntelin mitä sanotaan... tai yritin kuunnella, mitä muut sanovat. Valmistelin omaa puheenvuoroani ummistamalla silmäni ja ottamalla lepuutusasennon. Näin pystyin paremmin keskittymään. En nukkunut."
IS: "Eilisen Hufvudstadsbladet -lehden mukaan Myllykoski oli selvästi päissään. Kokouksen alussa hän näytti nukkuvan mutta piristyi, kun äänestykset alkoivat.
IS:n tavoittama Myllykoski myöntää nauttineensa alkoholia kantakuppilassaan Herkku-Haarukassa ennen kokousta, mutta kiistää olleensa humalassa.
- Olin mä ottanut bisseä, mutta en mä kyllä ole kännissä ollut. Edellisenä iltana olin vielä mennyt aikaisin nukkumaan, että itse asiassa olen ollut suorastaan harvinaisen selvin päin.
- Yleensä ihmiset valehtelevat alakanttiin, joten sanon varmuuden vuoksi, että otin neljä isoa keskioluttuoppia ja sen lisäksi yhden Fernet-Brancan vatsaflunssan takia, Myllykoski selvittää."