Miten Zagidulin on saatu vedettyä tähän keskusteluun mukaan? Ja nyt myös Lehtonen, Lehterä ja Komarov? Onko Zagidulin jotenkin tukenut putinia? Ei ainakaan minun tietääkseni. Venäjän lippu ei ole sama asia kuin putin ja Venäjän maajoukkue oli sitten laji jääkiekko tai jalkapallo, niin ei ole sama asia kuin putin. Jos on kunnon ihminen ja venäläinen, niin voi ymmärtää ympärillä vellovan tilanteen, voi osata tuomita putinin, mutta voi silti rakastaa Venäjän lippua, vaikka just nyt kyseistä lippua häpeäisikin kiitos putinin. Mistä me tiedämme vaikka Zagidulin aidon oikeasti haluaisi vapaan Venäjän jossa on länsimainen demokratia yms? Ei Zagidulin sentään mikään Ovechkin ole mikä on päättänyt vielä sodan jälkeenkin näyttää tukensa nimenomaan putinille eikä täten ole jättänyt mitään epäselvyyttä asian suhteen, että missä leirissä Ovechkin seisoo. Se on ikävä kyllä harvinaisen selvästi tuotu esiin.
Mitä tulee Lehterään, Lehtoseen ja Komaroviin, niin käsittääkseni yksikään näistä ei Venäjälle enää palannut. Sopimukset menivät purkuun, ainakin Lehtosella sellainen oli. Jordan päätti palata mikä on ainakin minun arvomaailmassani tuomittavaa ja väärin. Nyt voi tietysti selitellä mitä kukin haluaa kuulla, mutta tehty mikä tehty ja menee Pulkkisen kanssa samaan kategoriaan. Zagidulin ei ole mitenkään vertailukelpoinen kun hän palaa kotimaahansa missä hänellä on perhe, suku jne. Jos Zagidulinista löytyy jotain mikä osoittaa hänen olevan putinin kannattaja, niin sitten pidän häntäkin alhaisena ihmissaastana. Ja ei, kuva missä hänellä on Venäjän maajoukkuepaita päällä ei hänestä tee minun silmissäni putinistia. Koska putin ei ole yhtä kuin Venäjän maajoukkue.