Mielestäni oleellisinta tässä on seuran toiminta. Skellefteåssa todettiin, että selvä, fanit eivät tätä arvosta, vedetäänpäs takaisin. Itse olen todella tyytyväinen siihen, ettei Ilves lähtenyt palkkaamaan vastaavia pelaajia, sillä toivon seuran edustavan samoja arvoja kuin minä itse. Esimerkiksi jos Ilves palkkaisi Pulkkisen, en varmasti kävisi katsomassa ainuttakaan peliä, jossa Pulkkinen pelaa.
Pelicansissa nähtiin hintalaatusuhde niin kovana, että oltiin valmiita joustamaan arvoista, tietyllä tapaa ymmärrän senkin, pienemmän seuran on kiskottava kaikki mahdollinen irti, jotta se voi kilpailla isojen seurojen (HIFK, Tappara ja Kärpät) kanssa mestaruudesta. Se on sitten toinen asia, miten tuohon reagoidaan, itse fanina en olisi tuosta siirrosta pitänyt lainkaan.
Pelicansissa nähtiin hintalaatusuhde niin kovana, että oltiin valmiita joustamaan arvoista, tietyllä tapaa ymmärrän senkin, pienemmän seuran on kiskottava kaikki mahdollinen irti, jotta se voi kilpailla isojen seurojen (HIFK, Tappara ja Kärpät) kanssa mestaruudesta. Se on sitten toinen asia, miten tuohon reagoidaan, itse fanina en olisi tuosta siirrosta pitänyt lainkaan.