Miten mä näen tämä ihan päinvastaisesti? Kovemman luokan kuluttajat olemme olleet jo vähintään kaksi kuukautta kiimassa niin me emme hypen nostatusta kaipaa, mutta satunnaiskatsojista varmasti löytyy kaikenlaisia tapauksia joita olisi hyvä herätellä hypen nostattamiseksi.Niin, oman näkemykseni mukaan vaan tällaiselle markkinoinnille ei nyt vain pitäisi olla edes mitään tarvetta tässä tilanteessa lipunmyynnin suhteen. Siellä on Laschit, Olkijussit, Jordánit sekä muut ja sama Hölö penkin takana, koko kesä pumpattu ilmaa renkaisiin hypeä nostattamalla. Kaikki kiekkoa seuraavat ihmiset Lahdessa kyllä varmasti tietävät muutenkin, että 16.9. kiekko putoaa jäähän Iskulla kello 17 ja laadukasta hokia on luvassa Kärppiä vastaan. Keskiviikkona vielä esitettiin maistiainen Maikkarin ilmaiskanavalla kaikille halukkaille. Itse en siis usko, että tuolla hypen nostatuksella olisi satunnaiseen lipunostajaan lopulta niinkään vaikutusta, mutta ehkä juuri enemmänkin meihin kovemman luokan kuluttajiin se iskee ja kiekkokiima sitä myötä kasvaa.
Ymmärrän siis hyvin pointin mitä haet tuossa takaa, mutta tässä tilanteessa tosiaan sitä kotiavausta ei vain pitäisi joutua erikseen myymään ihmisille, vaan sen hallin pitäisi pelkästään jo viime kevään sekä tuon menneen kesän perusteella olla turpeana ihmisistä lauantaina.
Eivät kaikki seuraa Pelicansin toimintaa kesän ajan ja muista Laschin hankintaa kesäkuulta tai Bryggmanin jatkoa heinäkuulta. Kevään gloryhuntereille olisi hyvä muistuttaa mitä tapahtui keväällä ja nyt sitä taas saa. Eikä kaikilla ole punakynällä 16.9. kalenterissa ja jos tästä yksi tuotettu somekuva vilahtaa ohi niin menee koko peli ohi. Kyllä ottelua markkinoida pitää ja mielummin vetää sen yli kun jättää vajaaksi.