Ns Blues-ilmiö. En tiedä teidän normi kausarihintoja, mutta jos vaikka normi 800€ ja tää 200€, monelleko wanhalle naamalle tulee kiusaus ostaakin vähän heikompi paikka ja laittaa toi 600€, eli kolmen seuraavan kauden kausarihinta vaikka läävän polttoöljyyn?Mitä helvettiä Vaasa nyt taas? Hallin paskimmille paikoille myydään halvimmat kausarit, niin mikä tuossa nyt on järjetöntä?
Totta! Mä en lukenut tarpeeksi hyvin. Siellähän sanottiin rivit 1-3, ei koko lohko.Siis siellä on ns. vieraspäädyn kolme alinta riviä laitettu halvalla myyntiin. Rivit, jotka yleensä ammottavat tyhjyyttään. Mitään muuta alea ei ole.
Ässät on siis kussut enemmän nilkoilleen noilla 99€/kausi ja 3.3€/ ottelu lipuillaan.
Silti Pelicansinkin kohdalla ihmettelen, miksi jo nyt keväällä aletaan tätä paukuttaan? Miksi ei edes syksyllä vaikka?
Aivan väärä ketju puuttua tähän, mutta olet kyllä täysin väärässä. Ennemminkin Ässät on löytänyt viisasten kiven. Mutta tule toki neuvomaan tuonne Ässä puolelle.Ässät on siis kussut enemmän nilkoilleen noilla 99€/kausi ja 3.3€/ ottelu lipuillaan.
Se taitaa olla ihan ominaisuus.Totta! Mä en lukenut tarpeeksi hyvin.
Niin ja Suomessa yhteiskuntarauha järkkyy jos joku eturivin katsoja innostuksissaan edes hipaisee pleksiä kämmenpohjalla. Pleksin heiluttaminen ja hakkaaminen onkin sitten jo putkareissun paikka.Pohjois-Amerikan kulttuurierosta kertoo se, että rapakon takana pleksin jälkeinen ensimmäinen rivi on todella haluttu. Ilmeisesti siellä saadaan jonkinlaisia kiksejä siitä kun pelaajien naamaa hierotaan pleksiin ja idolit ovat senttien päässä pitämässä torikokousta.
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että se pleksien hakkaaminen, mitä p-amerikkalaiset harrastavat on todella typerän näköistä. Toisaalta, siihen voi myös vaikutaa mielikuva lätkästä ymmärtämättömästä perusjenkistä, joka tulee eturivin paikalle maksimoidakseen mahdollisuutensa näkyä televisiossa ja ottamaan selfieitä.Niin ja Suomessa yhteiskuntarauha järkkyy jos joku eturivin katsoja innostuksissaan edes hipaisee pleksiä kämmenpohjalla. Pleksin heiluttaminen ja hakkaaminen onkin sitten jo putkareissun paikka.
Ilmeisesti ainakin tulevan rajanaapurin (kunhan Iitti saa päätettyä minne kuuluu vai laitetaanko palasiksi ja osa Lahteen ja loput Kouvolaan) otteluihin tulossa muuallakin olevan käytäntö lippujen lisähinnasta. Näin ihan suoraan toimistolta kuultuna. Tiedä sitten onko jotkut muutkin matsit samaan kategoriaan.
Toisaalta luulen, että Torontossa ja Montrealissa joku ymmärtääkin jääkiekosta jotain.Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että se pleksien hakkaaminen, mitä p-amerikkalaiset harrastavat on todella typerän näköistä. Toisaalta, siihen voi myös vaikutaa mielikuva lätkästä ymmärtämättömästä perusjenkistä, joka tulee eturivin paikalle maksimoidakseen mahdollisuutensa näkyä televisiossa ja ottamaan selfieitä.
Jep ja nämä katsojat menevät ylemmäs, josta he näkevät peliäkin.Toisaalta luulen, että Torontossa ja Montrealissa joku ymmärtääkin jääkiekosta jotain.
Ilmeisesti ainakin tulevan rajanaapurin . . . otteluihin tulossa muuallakin olevan käytäntö lippujen lisähinnasta. Näin ihan suoraan toimistolta kuultuna. Tiedä sitten onko jotkut muutkin matsit samaan kategoriaan.
Poimin tämän kohdan tuosta ihan ansiokkaasta pohdinnasta, sillä jos Juvosen tilalle hankittaisiin vaikkapa Hovinen, niin huolimatta pienestä uran suvantovaiheesta, olisi tuo suurelle yleisölle uskoakseni paljon seksikkäämpi nimi, kuin Juvonen. Hovisessa olisi ainakin nimenä jopa ainesta tasaisen pelaajamassan tähdeksi, jonka avulla pelejä/pelitapahtumia, olisi jopa helpompi markkinoida.Toivottavasti väki alkaa löytämään hallille useammin ja paremmin, varsinkin jos joudutaan maalivahtikaupoille. Kyllä tuolla ilmeellä, millä joukkue pelaa niin luulisi ihmisten löytävän paremmin hallille, vaikka taloustilanne on mitä on, varsinkin Lahessa.