Kumppanisi pituus sinuun verratuna

  • 15 136
  • 115

Kumppanin pituus sinuun verrattuna

  • Nainen yli 10cm lyhyempi

    Ääniä: 188 59,1%
  • Nainen 6-10cm lyhyempi

    Ääniä: 63 19,8%
  • Nainen 1-5cm lyhyempi

    Ääniä: 31 9,7%
  • Yhtäpitkiä

    Ääniä: 13 4,1%
  • Nainen 1-5cm pidempi

    Ääniä: 12 3,8%
  • Nainen 6-10cm pidempi

    Ääniä: 1 0,3%
  • Nainen yli 10cm pidempi

    Ääniä: 10 3,1%

  • Äänestäjiä
    318

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Perkele tätähän pitää päivittää hiukan, edellinen tieto kun on parin vuoden takaa... Poikaystävä ei ole siis kasvanut vaan vaihtunut.

Poikaystävä n. 185cm ja girlzilla lääkärin mukaan 161cm. Väitän olevani kuitenkin n. 164cm pitkä.
 

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
172cm vs. 192cm.

Häviän reilusti. Mutta pitkä mies on "turvallinen" vierellä.
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti timosusi
Nimimerkki timosudella on pituuseroa seurustelukumppaninsa kanssa 168cm, suden oma pituus 185cm.

Eli vaimosi on siis 17 cm pitkä?
 

Miimuh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsehän olen 172 pitkä, poikaystäväni on 192 pitkä. Joten sellaisen 20 sentin ero(jos joku ei vaikka osannut laskea). Mutta minulle ihan mieleinen ero, pitkät miehet ovat hyvä juttu! Vielä kun itsekkään ei ole mikään hirmuisen lyhyt. Että kyllä sen pitkä olla pitää! Tietenkään en osaa sanoa, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lyrinna n. 167-168 cm, Lyrinnan poikaystävä n. 176 cm. Eli meillä on sellainen suunnilleen 8-9 sentin pituusero, mikä onkin ihan sopivaksi osoittautunut.
 

Prookie

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti timosusi
Nimimerkki timosudella on pituuseroa seurustelukumppaninsa kanssa 168cm, suden oma pituus 185cm.
Niin no. Eli susi on 185 cm ja timo 17 cm. Taitaa "timo" asustella suden jalkovälissä?
 

timosusi

Jäsen
Viestin lähetti Lakaisija
Niin, vai 353 cm pitkä?
Aikamoinen pituusero joka tapauksessa, itse tuskin pystyisin moisessa suhteessa kauan olemaan.
Viestin lähetti VH87
Eli vaimosi on siis 17 cm pitkä?

Niin siis kysehän oli seurustelukumppanista, ei vaimosta. On tietysti makuasia seurustelenko käteni kanssa, vai seurustelenko käteni välityksellä "seurustelukumppanini" kanssa. Kyseessä ei kuitenkaan - valitettavasti - ollut kirjoitusvirhe.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti seisnauraa
Itseni sijoitan väliin 1-5cm naista lyhyempi. Olen tosin, juuri tuon 5cm (171cm - 176cm) lyhyempi. Jos olet nainen, vastaa äänestykseen siten, että vertaat itseäsi mieheesi. Mihin siis sijoitat itsesi?

Niin, viimeksi jotain uutta mainittavaa oli niinkin kauan, kuin 05.10.2002 sitten. Tai tuolloin avasin ketjun. Pari vuotta emanus jaksoi katsella itseäni alaspäin. Sitten kai hänen niskansa kipeytyi ja hän jätti minut. Nyt vajaan puolen vuoden poikamiesjakson jälkeen on haaviin tarttunut uusi saalis. Ja kas, hänkin on minua pidempi. Tosin tällä kertaan vain 4cm (171 ja 175), eli sentillä on tultu lähemmäs. Mikä on mahdollisuus, että sama hyypiö seurustelee kahdesti peräkanaa pidemmän naisen kanssa? Ja ilman, että kiinnittää naisen pituuteen huomiota! Ampiliivipul!
 

tsei_tsei

Jäsen
Olen näemmä jo äänestänyt. Ehkä silloin kun nainen oli yli 10 senttiä lyhyempi, kun se on varsin yleinen tilanne. Noh, äänestystulos on yhä voimassa, sillä kyllä käsikin on meikäläistä 10 cm lyhyempi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen henkisesti kutistunut keskiverron munan verran, eli n. 15 cm, joten pituuseroni tyttöystävään on tällä hetkellä about 8 cm.
 

Rocco

Jäsen
Nyt voi vastata kun on virallisesti vahinko tapahtunut.

Reilusti yli 10cm eroa.

Rocco: 187cm
Roccotar: about 160cm
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sitä on näköjään Hifk:n maalivahditkin Saken johdolla osallistuneet äänestykseen. Ääniä on siis saanut viimeinenkin vaihtoehto.

Itselläni kun ei toista puoliskoa ole, niin pituusero on about 182 cm.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös