Kumppanisi pituus sinuun verratuna

  • 15 135
  • 115

Kumppanin pituus sinuun verrattuna

  • Nainen yli 10cm lyhyempi

    Ääniä: 188 59,1%
  • Nainen 6-10cm lyhyempi

    Ääniä: 63 19,8%
  • Nainen 1-5cm lyhyempi

    Ääniä: 31 9,7%
  • Yhtäpitkiä

    Ääniä: 13 4,1%
  • Nainen 1-5cm pidempi

    Ääniä: 12 3,8%
  • Nainen 6-10cm pidempi

    Ääniä: 1 0,3%
  • Nainen yli 10cm pidempi

    Ääniä: 10 3,1%

  • Äänestäjiä
    318

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Enpä ole koskaan itseäni pidemmän tytön/naisen kanssa seurustellut. Ja suoraan sanottuna ei haittaa, vaikka en koskaan seurustelisikaan.

Designer 181cm, muru 167cm. Painoero noin 25 kg. Minä olen se painavampi.
 

Mr Pilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuomarit
Mr Pilli - Ylipäätuomari 197 - 174.
Eli nopeasti laskettuna 23 cm
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Yli kymmenen eli 11 cm. Varsin sopiva pituusero kaikkeen tarkoitukseen
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Diver 189 cm
Vaimo 156,5 cm. (se ,5 on kuulemma tärkeä)
Eroa tulee 32,5 cm. Ihan hyvin sopii kainaloon.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ex 190 cm 83 kg
Vaimo 167 cm 58 kg

Täydellistä!
 

BBT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Djurgårdens IF
BBT 179 - avovaimo 172

...neidin elopainotiedolla en kuulemma tee yhtään mitään??
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
sampio 186 cm
rouva 163 cm

23 cm on sopiva pituusero meidän taloudessa kaikkeen muuhun, paitsi seisaaltaan suutelemiseen. Testasin kerran, miltä murusta tuntuu suudella, jos pidempi ei kumarru tarpeeksi, ja sen jälkeen olen kyllä kumartunut oikein nöyrästi.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Sam#9 - vaimo 181 - 168 (13 cm). Eli osuu tilastojen enemmistöön ja tuntuu toimivan ainakin meillä.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Viestin lähetti Fade to Black
Minä 186 Vaimo 185. Eroa huikea 1cm.
Minä kanssa elokuussa vonkasin jossain Kallion räkälässä akkaa, joka sitten pystyyn pompattuaan oli olevinansa 185 cm. Joko minulla on silmät otsalla kuin Kilkenblaadilla (Aake Kallialan sketsihahmo), tai sitten tytöllä on väärää tietoa itsestään. Niin tai näin, siitä asti on seurusteltu ja pituuseroksi arvaan 3 senttiä. Aika kuiru silti!
 

Miguel

Jäsen
Skaala on täysin hanurista. Enemmänhän tämä feministinen äänestys on, kun miesten pituuksia vähätellään :).

Olisikohan jollain tarkkaa tietoa suomalaisten keskipituuksista? Miesten on muistaakseni suunnilleen 178cm, joka lienee enemmän kuin 10cm naisten keskipituutta suurempi.

Niin, itse en seurustele. Olen noin 184cm pitkä (saatan kasvaa vielä), ja tuttavapiirissäni ei hirveän montaa sellaista tyttöä ole, jotka ovat minua alle 10cm lyhyempiä. Tämä vielä skaalan huonouden havainnollistamiseksi.
 

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
kamrat - emäntä 167 - 172.. eli nippa nappa kategoriaan 1-5 cm..
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Oloneuvos 187 - Oloneuvoksetar yli kymmenen senttiä pienempi.

Hyvin on juttuun tultu jo kymmenen vuotta, vaikka tuo parempi puolisko huuteleekin alempaa. Auttaakohan kova ääni?
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tän äänestyksen tulos antaa siis mulle (n.163cm) vielä toivoa. Mä nimittäin tykkään semmosista n. parikyt senttiä itteeni pitemmistä miehistä ja tähän asti mulla on ollut hieman semmonen käsitys, että ne tykkää hieman pitemmistä naisista tai sitten ihan semmosista pienenpienistä taskuraketeista (~150cm).

Ja äänestin "Nainen yli 10 cm miestä lyhyempi" vaikken seurustelekaan. Se on vaan aika todennäköistä tuo tuommonen pituusero...sitten joskus *huoh*
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Pituuseroa on meikäläisen hyväksi 12 senttiä (182cm vs. 170cm). Neidolla on yleensä kuitenkin jalassaan sellaiset tikapuut, että pituuseroa ei juurikaan huomaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä: 182cm (lasit päässä). Ex-avopuoliso: 165cm. Nykyiset: mittaamattomia...
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Minä löisin pääni koripallorenkaasen 130 cm pompulla, vaimon pitäisi samaan pystyäkseen pinnistää 10 cm enemmän.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Jaska-eversti 178-165.
 

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti kamraterna
kamrat - emäntä 167 - 172.. eli nippa nappa kategoriaan 1-5 cm..

Jee! Joku muukin uskaltaa vastata oikeen tänne puolelle (kirjoittaen, ei pelkästään äänestykseen), että on naispuoliskoaan lyhyempi. Toisaalta, kaikilla ei oo mahdollisuutta vastatakkaan kirjoittaen olevansa lyhyempi, kuten jo äänestyksen prosenttiosuuksistakin huomaa. But anyway. Muut jotka on äänestykseen vastannu olevansa lyhyempi ku nainen, ei oo uskaltanu(?) vastata ees nimimerkin takana. Ehkä näin? ;)
 

Afan

Jäsen
Vahingossa löysin tällaisen ketjun, johon jäi viimeksi vastaamatta. Tuskin olen ainoa, joka on uuden kumppanin viimeisimmän reilun vuoden aikana löytänyt, joten nostetaan ylös.

193 cm <--> 168 cm, eroa siis 25 cm. Varsin sopiva, mielestäni.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainenkin jännä puoli tuossa pituuasiassa on, että kun ne kaikkein viisaimmat päät laitetaan yhteen, ei juurikaan muista mittoja hämmästellä. Naamatkin saa yleensä ainakin melkein kohdikkain, jos haluaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös