Kumppanisi pituus sinuun verratuna

  • 15 138
  • 115

Kumppanin pituus sinuun verrattuna

  • Nainen yli 10cm lyhyempi

    Ääniä: 188 59,1%
  • Nainen 6-10cm lyhyempi

    Ääniä: 63 19,8%
  • Nainen 1-5cm lyhyempi

    Ääniä: 31 9,7%
  • Yhtäpitkiä

    Ääniä: 13 4,1%
  • Nainen 1-5cm pidempi

    Ääniä: 12 3,8%
  • Nainen 6-10cm pidempi

    Ääniä: 1 0,3%
  • Nainen yli 10cm pidempi

    Ääniä: 10 3,1%

  • Äänestäjiä
    318

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Meidän perheessä ei ole paljon koko eroa :)

Minä: 201cm, 115kg - vääpeli: 174cm, 66kg

Eli pituuseroa vaatimattomat 27cm ja painoeroa 49kg...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti nuckhead
Eli pituuseroa vaatimattomat 27cm ja painoeroa 49kg...
Jos oma kultani olisi (siis jos minulla ensinnäkin olisi se oma kulta) noin paljon minua pienempi, olisi hän varmasti aika huikea paketti.

Mitat olisivat 158cm ja 36kg.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
190-175
-> eroa BA:n hyväksi 15 cm

Painoeroa onneksi enemmän. Kovin lyhyisiin muijiin ei oo ollu tapana sekaantua. Yks pätkä oli joskus, n. 160 cm, ja lemppasin sen ihan sen vuoksi. Hävetti liikkua ihmisten ilmoilla sellasen alamittasen kanssa.
 

jake

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
187-159, eroa allekirjoittaneen hyväksi 28 cm. Täytyypä tutkiskella, onko edes lähimpänä suurinta eroa tänne ilmoittaneista.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Eroa meikäläisen hyväksi on 9 cm.
183-174.Ihan hyvä pituusero.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kuten tässä ketjussa olen jo ilmoittanutkin, on pituusero hyväkseni 23 cm. Tuosta pituuserosta ja sukupuolen normaalisti suomista fyysisistä eduista huolimatta onnistuin eilen häviämään vaimolleni tasajaloilta pituutta ponnistettaessa.

Ex tempore-meiningillä kisa lähti käyntiin ulkoillessamme. Vaimoni hyppäsi alkuun yhden hypyn, jota minä lähdin saavuttamaan. Ensimmäinen hyppy oli totaalinen katastrofi, en pysynyt pystyssä. Vaimoani, hänen siskoaan ja ystäväänsä ei edes naurattanut, kai tilanne oli lähinnä nolo. No, mitäpä moisista, ajattelin ja kokeilin toisen kerran. Nyt säilytin jo tasapainoni, mutta vaimon hyppyyn en vielä yltänyt. Siitä sisuntuneena ärjyin ja ähisin jotain alkukantaista, ja piiskasin itseni viimeistä hyppyä varten. Jo vain, ylsin kymmenisen senttiä pidemmälle, kuin rouva sampio. Tämä järjestys ei ehtinyt pitkään ilahduttaa mieltäni, koska vaimoke hyppäsi heti perään parikymmentä senttiä pidemmälle. Tämän jälkeen päätin lähteä laskemaan mäkeä.

Kyllä minä hänet kädenväännössä voitan, ja taipuvaisempikin olen. Spagaatikin menee niin, että helähtää. Eikä minun miehisyyteni kärsinyt tippakaan, ei varmalla, vaikka todellisuudessa olin itkuun purskahtamassa.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Minä 177cm, eukko kai jotain 160-162cm, eli pyöresti 15cm.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Emäntä on meikää about 10 senttiä lyhyempi.


Ranger
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Taitaa muuten tuo ~15cm miehen hyväksi olla melko yleinen ero.

Mr.Fox - Ms.Foxie 183cm/86kg/27v - 168cm/70kg/21v

Sanotaan mitä sanotaan, mutta mielestäni kyllä valtaosin kumppani valitaan MYÖS fyysisten ominaisuuksien perusteella. Itse taidan olla sen verran vanhanaikainen, että fyysisiä kriteereitä Ms.Foxien valinnalle oli useitakin:
- nainen EI saa olla miestä pidempi
- nainen EI saa olla miestä painavampi
- nainen EI saa olla miestä vanhempi
- naisella EI saa olla miestä lyhyemmät hiukset

Ja ettei menisi mitenkään sovinistiseksi:
- mies EI saa olla naista lyhyempi
- mies EI saa olla naista kevyempi
- mies EI saa olla naista nuorempi
- miehellä EI saa olla naista pidemmät hiukset

Järkeä päässä, arvot kohdillaan ja elämä muutenkin mallillaan, niin näistä sitten kehiteltiin sellainen sopiva kombinaatio, että Mr.Fox oli (ja on edelleen...) myytyä miestä.

Tuosta painopuolesta ei ilmeisesti seuraavaa äänestystä saada aikaiseksi, mutta miten olisi kumppanien ikäeroista?
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Juuri äsken K-Raudan mittanauhalla suoritetun mittaustoimenpiteen mukaan mä olen 17 cm pidempi kuin avokkaani.

Huolestuttavaa tässä on se, että neljä vuotta sitten eroa oli 20 cm. Kutistunkomä?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on tosiaan minullakin se kumppani, jonka kanssa pituutta vertailla.

Minun hyväksi menee, 185cm - 161cm.
Erotus on siis 24 (k-a-k-s-i-k-y-m-m-e-n-t-ä-n-e-l-j-ä) senttimetriä. Ettäs selkis.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Iker
No nyt on tosiaan minullakin se kumppani, jonka kanssa pituutta vertailla.

Minun hyväksi menee, 185cm - 161cm.
Erotus on siis 24 (k-a-k-s-i-k-y-m-m-e-n-t-ä-n-e-l-j-ä) senttimetriä. Ettäs selkis.

Hyvä ero. Sitäpaitsi vanha sanonta kuuluu, että biljardipöytä tasoittaa erot.
 

Svitek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK juniorijääkiekko
Tätä ei olekaan tullut aiemmin laskettua, mutta kyseessä on niin tärkeä tieto, ettei ilman sitä voi elää.

182 cm - 167 cm = 15 cm

Painoeroa onkin sitten vähän reilummin.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Eikös ihannenaisen määritelmä ole pituus 150 cm ja litteä pää, jolloin tuoppia voi pitää naisen pään päällä, kun hän ottaa suikkiin.

Ja todettakoon, että tänään on perjantai, Jokerit on hankkinut huippuvahvistuksen ja meikäläinen liput huomiseen ifk-matsiin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Viestin lähetti sampio
Kuten tässä ketjussa olen jo ilmoittanutkin, on pituusero hyväkseni 23 cm. Tämän jälkeen päätin lähteä laskemaan mäkeä.

Kuten minäkin olen ilmoittanut pituusero hyväkseni 9 cm.183-174.
Ja mekin päätettiin lähteä laskemaan mäkeä Paloheinään.Ei siinä mitään.Kivaltahan se kuulostaa ja sitä se olikin.
Mutta kun mukana on vain yksi pieni pulkka ja kaksi tämän kokoista ihmistä pitäisi saada mahtumaan siihen on tulos täysi katastrofi.Päästiin me muutaman kerran alas sieltä ja vielä kaiken lisäksi hengissä.Tosin naama oli yltäpäältä lumessa.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Snakster
Hyvä ero. Sitäpaitsi vanha sanonta kuuluu, että biljardipöytä tasoittaa erot.
:D

Todellakin! Siinä ei paljon pituuserot tunnu, kunhan on hyvä pöytä...
 

Serppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Al'SaiPa
Olen kumppaniani noin 23 senttiä lyhyempi, eli saan tuijotella korkeuksiin aika tavalla. Hän taas taitaa painaa yhtä paljon kuin minä? Leikkiä vain. Vähän enemmän kuin minä.
 

DB32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dave Brown, Derek Boogaard
Olen 196 senttiä pitkä ja naiseni yli 20 senttiä lyhyempi... en tiiä tarkkaan koska suhde on nuori. Painan n.96 kg ja naiseni on melkein puolet köykäsempi... no ei ihan mutta melkein...
 

Tunkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flonaldo imee.
Viestin lähetti DB32
Olen 196 senttiä pitkä ja naiseni yli 20 senttiä lyhyempi... en tiiä tarkkaan koska suhde on nuori. Painan n.96 kg ja naiseni on melkein puolet köykäsempi... no ei ihan mutta melkein...

Tunnut olevan tarkka kaveri. Määritelmät eivät jätä tulkinnanvaraa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Tunkki
Tunnut olevan tarkka kaveri. Määritelmät eivät jätä tulkinnanvaraa.

Näin on. Mitenkäs Tunkin tilanne? Olen saanut sen käsityksen, että olet itse melkoisen pieni, mutta siihen nähden aivan mielettömän kokoisen kepakon omistaja. Tuota kepakkoa vemputaamalla sitten huomattavasti sinua raskaampi, jopa tonniluokassa punnittava kumppanisi nousee ilmaan ja sitten on taas kumien vaihto käsillä...
 

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
175-173,minun mitta ensin mainittuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös