Kumppanisi pituus sinuun verratuna

  • 15 137
  • 115

Kumppanin pituus sinuun verrattuna

  • Nainen yli 10cm lyhyempi

    Ääniä: 188 59,1%
  • Nainen 6-10cm lyhyempi

    Ääniä: 63 19,8%
  • Nainen 1-5cm lyhyempi

    Ääniä: 31 9,7%
  • Yhtäpitkiä

    Ääniä: 13 4,1%
  • Nainen 1-5cm pidempi

    Ääniä: 12 3,8%
  • Nainen 6-10cm pidempi

    Ääniä: 1 0,3%
  • Nainen yli 10cm pidempi

    Ääniä: 10 3,1%

  • Äänestäjiä
    318

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Ex tyttöystävän kanssa pituusero meni näin. Minä 172-tyttöystävä 173. Painoero taas meni mulle 90-65. Itseäni selvemmin lyhyempi tyttöystävä mulla on ollut viimeksi 90-luvun puolivälin tienoilla, vaikka sellaiset 155-165 mittaiset naiset parhaiten silmää miellyttääkin, mutta ne taitaa tosiaan tykätä pitemmistä miehistä, kun taas vähän pitemmille naisille tuntuu lyhyempikin mies kelpaavan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
En osallistunut äänestykseen samoista syistä kuin vlad ja muut iloiset veikkoset, mutta veikkaisin, että mittavalla 172cm varrella saattaa vastaan tulla aika montakin itseäni pidempää naista. Tiedä sitten, onko tuolla loppujen lopuksi väliä.
 

paze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ulvilan Pesä-Veikot, Pesäkarhut, BVB 09
juu..

Täällä kans ihmetellään, että mistä sitä löytys mittailukaveri itsellekin..

No aina sitä jotain voi laittaa

Meikä vs. projekti
167 - 170


Juu..
 

rokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Canadiens, Manchester City
Asteikko on ehdottomasti liian pieni.

rokka 196/128 vs. avovaimo 154/60-jotain


olisikohan kärjessä?:)
 

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Minä 178, tyttöystävä 173 joten eroa vain viisi senttiä. Hyvä näin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Minä - Elämäni Rakkaus 167 cm - 164 cm, ikäerokin samaiset kolme hyväkseni.
 

LaCew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
LaCew 182 (kenties enemmänkin, en oikein muista) ja tyttöystävä 168.

Iltasanomissa(?) oli joskus juttua(jonkun tohtorin ''keksintö'') , että täydellisessä pariskunnassa mies on 1,09 kertaa pitempi kuin nainen. Meillä tuo ero on 1,08, eli aika lähellä täydellisyyttä sitä ollaan. :-)
 
Viimeksi muokattu:

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Viestin lähetti rokka
Asteikko on ehdottomasti liian pieni.

rokka 196/128 vs. avovaimo 154/60-jotain


olisikohan kärjessä?:)

Tässä on jo yritystä.
187/97 vs. avovaimo 152/60 jotain.
 

Prosessori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla asiat on tällein: minä 188 cm, tyttö 182 cm. Pituuseroo se kuus senaa sitten. Painoero on sitten (onneksi) hieman enemmän.

Itse keksimäni aforismi jostain teiniaikojen hekumasta: "Sänky tasoittaa pituuserot." Kyllä, olen katsellut Mankelia.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti seisnauraa
Perinteinen/Vanhanaikainen käsitys seurustelukumppaneiden pituudesta on, että mies on pidempi, tai vähintään saman mittainen, kuin nainen. Tämmöinen tilanne on suurimmassa osassa seurustelusuihteita. Julkisuudessakin on kuitenkin muutamia hyviä esimerkkejä siitä, että tämmöset vanhat aidat on kaadettavissa. Esim Räikkönen & Dahlman

Räikkösen ja Dahlmanin suhde ei kerro mistään "vanhojen aitojen kaatumisesta", vaan siitä, että Kimillä on rahaa. Paljon rahaa. Muuten tuollainen kissa kuin Dahlman tuskin edes vilkuilisi tuollaista inisijäpelleä, mutta rahalla saa - myös misuja. Siksi tuo esimerkki on tosi huono, mutta heitetäänpä vastapainona vaikkapa Ere Kokkonen ja mikässenvaimonniminytolikaan, joku Anna-Leena tai vastaava muistaakseni.
 

vanha herra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz
vanha herra-vaimoke 198-170. Jotkut kyllä välillä katselevat ärsyttävästi, mutta se tuskin johtuu vaimoni pituudesta. Painokin taitaa mennä minun hyväkseni suurinpiirtein 120-65, kait...
 

Anton

Jäsen
Anton 186 / 88 versus Pomo 163 / 58
23 senttiä ja 30 kiloa lienee suht kohtuullinen ero? Pituus ja paino ovat minun hyväkseni, mutta avoimen sarjan otteluissa tulee säännöllisesti selkään... *leveä wirn*

Pistetään oma edit:
Pikkusisko onneksi lopetti kasvamisen viime vuonna, sillä hänestä meinasti tulla jo isosisareni... jäi minusta kahden sentin päähän ja rökitti isän yhdellä! Monikohan tyttö on isäänsä pidempi?
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Näyttää olevan täällä aika lailla niin että useimmat miespuoliset saa kävellä itseään huomattavasti lyhyempi naisenpuoli kainalossaan (olisikohan äänestykseen pitänyt laittaa vaihtoehdoksi yli 20 cm ero)? =)

No itse en ole siis poikkeus asiaan.

Itselläni pítuutta siinä 180 cm ja tytölläni tuollaiset 157 cm, eli aika perinteinen asetelma.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Ted Raikas

Itselläni pítuutta siinä 180 cm ja tytölläni tuollaiset 157 cm, eli aika perinteinen asetelma.

Mitä? saako jo onnitella?

utelee nimim. edelleen ilman.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Anton
Monikohan tyttö on isäänsä pidempi?

Heh, meidän perheessä kolmesta tytöstä kaksi. Isä kun on huikeat 169cm pitkä, siskoni 23v. ja 26v. ovat molemmat n. 175cm pitkiä.

Zilla jäi itse lyhyeksi, pituutta huikeat 164cm.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla15
Zilla jäi itse lyhyeksi, pituutta huikeat 164cm.
Tuo on mielestäni oikein hyvä mitta naiselle. ;)

Entinen, ennenaikaisen lopahtamisen kokenut suhteeni oli seuraavilla mitoilla:
Iker:185 Tyttöystävä: 165
 

Damien

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja suomen maajoukkueet.
Minä 182/90 ja tyttöystävä samoin mottonani onkin että itserakkaus on rakkauden aidoin muoto, toisinsanoen sinkkuna ollaan elelty jo 22,5 v ja näillänäkymin ainakin 50vuotta edessä jossei satu kuolemaan ennen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Anton

Pikkusisko onneksi lopetti kasvamisen viime vuonna, sillä hänestä meinasti tulla jo isosisareni... jäi minusta kahden sentin päähän ja rökitti isän yhdellä! Monikohan tyttö on isäänsä pidempi?
En tiedä kuinka moni tyttö on isäänsä pidempi, mutta sisarentytär on kyllä aikamoinen kolossi. Ikää hänellä on 13 vuotta ja pituutta tällä hetkellä ehkä n. 176-177 cm eli lähestyy minua vääjäämättä. Käsittääkseni pituuskasvu ei hänen kohdallaan ole vielä edes päättynyt... Huh.

EDIT: Typo
 
Viimeksi muokattu:

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
17 senttiä on kokoeroa mendietan hyväksi. Ihan sopiva pituusero mielestäni.
 
Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Eroa on noin 15 cm. Tyttöystävä on 170 cm ja minä 185 cm. Mielestäni juuri sopiva pituusero.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös