Kuka uudeksi urheilutoimenjohtajaksi?

  • 66 424
  • 388

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi olla, mutta monen tekstit ovat niin täynnä vihaa, edelleenkin, että herää kysymys, onko kyse enää oikeasti edes Ville Peltosen ammattitaidosta. Vaikuttaa siltä, että HIFK:n menestymättömyys otetaan jo ihan henkilökohtaisena vittuiluna.
Itselläni ei ole vihaa mitenkään VP:tä kohtaan. Omasta mielestäni hän ei ole onnistunut tähän mennessä. Toivon kovasti että onnistuisi ja varmaan tämä vaatii nyt Villeltäkin muutosta johon hän toivottavasti pystyy. Väärä ketju sorry. Tänään vielä änäriä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Esim. sen, että tunne vie voiton.
Voiko olla mahdollista, että se on nimenomaan sinulla, jolla tunne vie voiton, kun leijonaemon lailla puolustat Peltosta? Tästähän täälläkin mainittiin median lisäksi, kun Peltosen sopimus julkaistiin, että vaarana on Peltosen pyhän lehmän-status, joka saattaa nostaa hänet arvostelun yläpuolelle. Muistan, että kirjoitit itse sinun vaatimustasosi olevan TOP4 vähintään joka kausi. Nyt Peltosen IFK on 2/3 kaudestaan alittanut tämän riman. Ja mennään vaikka nyt sinun linjalla, että mikään kausi ei ole verrannollinen toiseen, eikö siitä huolimatta tätä voi pitää valtavana epäonnistumisena? Törmäsen toisesta kaudesta lähtien IFK kuitenkin olin joka kausi TOP4 niin Peltosen aikana on pikemmin otettu paljon askelia taaksepäin kuin eteenpäin. Vaikka palaan tuohon kattavaan vasta-analyysisi myöhemmin niin kysyn jo tässä vaiheessa ihan mielenkiinnosta niin mitä näet Peltosessa sellaista, että voidaan olettaa meidän pelaavan hänen aikanaan mestaruudesta? Ja nyt toivoisin jotain muuta kuin ahkeruutta jne. selityksinä. Tämä kiinnostaa minua ihan vakavasti todella paljon.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, sanooko järki sitten, että jatketaan Villellä?

Sanoo. Mä en henkilökohtaisesti näe, enkä ole missään vaiheessa nähnyt mitään syytä, miksi Villen kanssa ei jatkettaisi. Kun se päätös Villen palkkaamisesta alunperinkin siinä tilanteessa on tehty ja sen jälkeen on vielä jatkotkin tehty, tämä kortti kannattaa nyt katsoa loppuun, koska sen päätöksen taustalla on pakostikin ollut muitakin syitä kuin puhtaasti urheilulliset. Ja tämä siksi, että jatkosopimuksen tekovaiheessa yhtä ainutta mestaruutta ei ollut takataskussa. Eikä ole nytkään. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö mestaruus olisi tavoite, koska kyllä se on, mutta urheiluseura ei voi perustaa valmentajan valintaa pelkästään mestaruuksille. Mutta tämä on väärä ketju aiheen käsittelyyn.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millä tavalla juuri Ry:n porukka on viime aikoina ollut esteenä? Mitä he ovat estäneet? Miten he ovat sekaantuneet urheilujohtajan duuniin?
Ei mitenkään, ei estäneet mitään eivätkä ole sekaantuneet urheilujohtajan duuniin. On tietyllä tapaa "muodikasta" vetää hatusta "faktoja", vaikkei tietäisi mistään mitään. Mikään ei ole helpompaa kuin huudella nimimerkin takaa ja jäädä käsi housuissa seuraamaan, kenelle menee läpi ja ketkä markkeeraavat kirjoittajan tietäjäksi. Nollafaktoilla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sanoo. Mä en henkilökohtaisesti näe, enkä ole missään vaiheessa nähnyt mitään syytä, miksi Villen kanssa ei jatkettaisi. Kun se päätös Villen palkkaamisesta alunperinkin siinä tilanteessa on tehty ja sen jälkeen on vielä jatkotkin tehty, tämä kortti kannattaa nyt katsoa loppuun, koska sen päätöksen taustalla on pakostikin ollut muitakin syitä kuin puhtaasti urheilulliset. Ja tämä siksi, että jatkosopimuksen tekovaiheessa yhtä ainutta mestaruutta ei ollut takataskussa. Eikä ole nytkään. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, etteikö mestaruus olisi tavoite, koska kyllä se on, mutta urheiluseura ei voi perustaa valmentajan valintaa pelkästään mestaruuksille. Mutta tämä on väärä ketju aiheen käsittelyyn.
Voit siirtää tämän mielestäsi sopivimpaan ketjuun, mutta voiko olla mahdollista, että urheilullisten syiden sijaan jatkosopimuksen taustalla ovat olleet tunneperäiset syyt ja toivomus jostain urheiluromantiikasta? Järkisyitä on vaikea keksiä? Mielestäni olet tässä muutenkin väärässä, sillä valmentajavalinnan pitää nimenomaan perustua menestykseen. Salmelaisen ja hänen tulevan jatkajansa sen sijaan pitää katsoa isoa kuvaa ja tulevaisuutta. Se ei ole päävalmentajan tehtävä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voiko olla mahdollista, että se on nimenomaan sinulla, jolla tunne vie voiton, kun leijonaemon lailla puolustat Peltosta? Tästähän täälläkin mainittiin median lisäksi, kun Peltosen sopimus julkaistiin, että vaarana on Peltosen pyhän lehmän-status, joka saattaa nostaa hänet arvostelun yläpuolelle. Muistan, että kirjoitit itse sinun vaatimustasosi olevan TOP4 vähintään joka kausi. Nyt Peltosen IFK on 2/3 kaudestaan alittanut tämän riman. Ja mennään vaikka nyt sinun linjalla, että mikään kausi ei ole verrannollinen toiseen, eikö siitä huolimatta tätä voi pitää valtavana epäonnistumisena? Törmäsen toisesta kaudesta lähtien IFK kuitenkin olin joka kausi TOP4 niin Peltosen aikana on pikemmin otettu paljon askelia taaksepäin kuin eteenpäin. Vaikka palaan tuohon kattavaan vasta-analyysisi myöhemmin niin kysyn jo tässä vaiheessa ihan mielenkiinnosta niin mitä näet Peltosessa sellaista, että voidaan olettaa meidän pelaavan hänen aikanaan mestaruudesta? Ja nyt toivoisin jotain muuta kuin ahkeruutta jne. selityksinä. Tämä kiinnostaa minua ihan vakavasti todella paljon.

Mulla ei ole mitään tunnesidettä Villeen. Edelleenkään. Mutta silti sä jankutat tätä samaa levyä uudelleen ja uudelleen. Mä puolustan epäoikeudenmukaista käytöstä, jos koen jonkun sellaista kohtaavan. Mulle TOP4 on aina minimitavoite, mutta olen myös sanonut, että haluan aina myös katsoa kaikki pelit ennen kuin dumaan kauden topiksi tai flopiksi. Mä näen tässä kaudessa myös hyviä asioita, vaikka urheilullinen menestys olikin floppi. Mulla riittää kärsivällisyys ja siksi en suhtaudu kovin suureella tunteella.

Tämä nyt on väärä ketju Villen käsittelyyn, mutta näen Villessä todella paljon samaa kuin Kojossa. Hän on kyennyt tiimeineen joka kausi tuomaan pelaamiseen jotain uutta, joten uskon, että näin tapahtuu jatkossakin. Vaikea perustella omia mielipiteitä, kun osa näkemyksistä on kiellettyjen asioiden listalla, mutta mulla ei ole mitään syytä uskoa, että HIFK ei voisi Ville Peltosen alaisuudessa mestaruutta voittaa. Mutta kukaan ei voita mestaruutta yksin, joten apuja tarvitaan myös muualta.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voit siirtää tämän mielestäsi sopivimpaan ketjuun, mutta voiko olla mahdollista, että urheilullisten syiden sijaan jatkosopimuksen taustalla ovat olleet tunneperäiset syyt ja toivomus jostain urheiluromantiikasta? Järkisyitä on vaikea keksiä? Mielestäni olet tässä muutenkin väärässä, sillä valmentajavalinnan pitää nimenomaan perustua menestykseen. Salmelaisen ja hänen tulevan jatkajansa sen sijaan pitää katsoa isoa kuvaa ja tulevaisuutta. Se ei ole päävalmentajan tehtävä.

Mun on vaikea ottaa kantaa, mitkä asiat faktisesti ovat jatkosopimuksen syntymiseen vaikuttaneet, mutta sen nyt voinee todeta, että HIFK:ssa on uskottu, että Villen kanssa voidaan sitä menestystä saavuttaa. Valmentajan valinta pitää sisällään aina unelman voittamisesta, koska yksikään valmentaja ei voi mestaruutta yhdellekään seuralle luvata. Päävalmentajan tehtävänkuvaan kuuluu kaikki ne asiat, mitkä seurajohdon kanssa sovitaan ja niissä voi olla seurakohtaisesti eroja. Itse uskon, että Villen rooli on peruskoutsia suurempi myös muissa asioissa. Mutta mitään faktaa mulla ei valitettavasti ole esittää, koska en ole mitään sopimuksia nähnyt tai virallisia keskusteluja kuullut.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hän on kyennyt tiimeineen joka kausi tuomaan pelaamiseen jotain uutta, joten uskon, että näin tapahtuu jatkossakin.
Minun mielestäni taas tätä Peltosen ajanjaksoa leimaa nimenomaan se, ettei hän ole kyennyt tuomaan oikein minkäänlaista positiivista kehitystä tai jatkumoa. Kokonaisuutena se hänen ensimmäinen kautensa oli näistä ehkä paras. Toinen kausi oli todella epätasainen, mutta se talvella alkanut jakso oli paikoin hyvää tekemistä. Tämä kausi oli taas suurimmaksi osaksi onnetonta tekemistä joitain aivan yksittäisiä pelejä lukuunottamatta. Trendi on ollut enemmänkin laskeva vaikka rosteri koki päättyneelle kaudelle melkoisen upgraden. Muutenkin onhan kolmen kauden aikana yksi voitettu pudotuspelisarja näillä resursseilla aivan anteeksiantamattoman huono suoritus.

Olen myös hieman huolestunut siitä, että nuorten pelaajien kehitys tuntuu polkevan paikallaan Peltosen alaisuudessa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Esim. sen, että tunne vie voiton.
Ei, kyllä se menee päinvastoin. Tunne vie voiton niillä jotka haluavat Peltosen jatkavan, mikään järkiperäinen seikka kuten näytöt näiden kolmen kauden aikana ei sitä puolla. Mitään edistystä ei ole pelaamisessa tapahtunut, päinvastoin. Ainoa syy puoltaa Peltosen jatkoa on se urheiluromantiikka, joka on tunnepuolen juttuja.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, kyllä se menee päinvastoin. Tunne vie voiton niillä jotka haluavat Peltosen jatkavan, mikään järkiperäinen seikka kuten näytöt näiden kolmen kauden aikana ei sitä puolla. Mitään edistystä ei ole pelaamisessa tapahtunut, päinvastoin. Ainoa syy puoltaa Peltosen jatkoa on se urheiluromantiikka, joka on tunnepuolen juttuja.

Voit toki olla sitä mieltä, mutta ainakaan omalla kohdallani tunteella ei sinänsä ole mitään merkitystä. Ja tiedostan kyllä, mitä olen maininnut sinulle siitä, että Peltosen kanssa palkinto on normaalia suurempi. Mutta se ei ole määrävin tekijä. Ja varmaan suurimmassa osassa ihmisistä asuu tietty urheiluromantikko eikä siinä sinänsä ole musta mitään väärää. Mutta mä nyt vain satun ihan aidosti uskomaan, että Peltosen kanssa tehdään sellaista työtä, joka kantaa hedelmää tulevaisuudessa. Sitä en tietenkään voi luvata, että se tapahtuu Peltosen kanssa, mutta toki sitä toivon.

Mä olen itse niin loputtoman kyllästynyt siihen, että HIFK:ssa mentiin vuosikymmenet ihan fiilispohjalta vailla sen suurempia suunnitelmia. Olen itse halunnut siihen muutosta, joten nyt kun se muutos on tapahtunut, nyt täytyy vain malttaa odottaa. Ja minähän maltan.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voit toki olla sitä mieltä, mutta ainakaan omalla kohdallani tunteella ei sinänsä ole mitään merkitystä. Ja tiedostan kyllä, mitä olen maininnut sinulle siitä, että Peltosen kanssa palkinto on normaalia suurempi. Mutta se ei ole määrävin tekijä. Ja varmaan suurimmassa osassa ihmisistä asuu tietty urheiluromantikko eikä siinä sinänsä ole musta mitään väärää. Mutta mä nyt vain satun ihan aidosti uskomaan, että Peltosen kanssa tehdään sellaista työtä, joka kantaa hedelmää tulevaisuudessa. Sitä en tietenkään voi luvata, että se tapahtuu Peltosen kanssa, mutta toki sitä toivon.
Siis varmasti sinun kohdalla on näin, mutta tarkoitinkin yleisesti. Otit kuitenkin vapauden määritellä mihin se kritiikki Peltosta kohtaan perustuu ja halusin sanoa, että olet siinä mielestäni väärässä ja pohjaan sen niin moneen eri keskusteluun kiekkoa seuraavien ihmisten kanssa sekä tietenkin otantaan täällä Jatkoajassa. Poikkeuksena kuplan sisällä olevat ja siellä ollaankin jossain Peltosen lumouksessa, joka on tunnetila.
Se tästä aiheesta osaltani, saa olla myös eri mieltä :)
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peltosen kanssa palkinto on normaalia suurempi. Mutta se ei ole määrävin tekijä. Ja varmaan suurimmassa osassa ihmisistä asuu tietty urheiluromantikko eikä siinä sinänsä ole musta mitään väärää. Mutta mä nyt vain satun ihan aidosti uskomaan, että Peltosen kanssa tehdään sellaista työtä, joka kantaa hedelmää tulevaisuudessa. Sitä en tietenkään voi luvata, että se tapahtuu Peltosen kanssa, mutta toki sitä toivon.

Mä olen itse niin loputtoman kyllästynyt siihen, että HIFK:ssa mentiin vuosikymmenet ihan fiilispohjalta vailla sen suurempia suunnitelmia. Olen itse halunnut siihen muutosta, joten nyt kun se muutos on tapahtunut, nyt täytyy vain malttaa odottaa. Ja minähän maltan.
Mä allekirjoitan tämän täysin ja istun sen takana... mutta kolme kautta on ollut aikaa näyttää jotain viitteitä edes jonkunlaisesta menestyksestä ja tulos täysi nolla. Parhaimmillaan runkosarjassa ollaan oltu voittamattomia, mutta... kai tää kortti on on vielä yhden kauden pakko katsoa...
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä olen itse niin loputtoman kyllästynyt siihen, että HIFK:ssa mentiin vuosikymmenet ihan fiilispohjalta vailla sen suurempia suunnitelmia. Olen itse halunnut siihen muutosta, joten nyt kun se muutos on tapahtunut, nyt täytyy vain malttaa odottaa. Ja minähän maltan.
Miten tämä Peltosen kanssa rämpiminen eroaa aiemmista ratkaisuista? Se, että ollaan valmiita katsomaan häntä pahimmassa tapauksessa jopa 5 kautta ilman tulosvastuuta? Eikö tämäkin perustu vahvasti fiilikseen ja tuohon ajatukseen, että hänen kanssaan "palkinto on suurempi"? Mikä on tämä mainitsemasi suunnitelma kaiken takana?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten tämä Peltosen kanssa rämpiminen eroaa aiemmista ratkaisuista? Se, että ollaan valmiita katsomaan häntä pahimmassa tapauksessa jopa 5 kautta ilman tulosvastuuta? Eikö tämäkin perustu vahvasti fiilikseen ja tuohon ajatukseen, että hänen kanssaan "palkinto on suurempi"? Mikä on tämä mainitsemasi suunnitelma kaiken takana?

Peltosen kanssa on nyt takana kolme kautta, joten musta on hivenen ennenaikaista puhua tulosvastuuttomuudesta viiden kauden ajan. Tulosvastuu on myös sellaista, että se kenkä kuva voi tulla milloin tahansa. Jos HIFK haluaa vaihtaa valmentajaa oikeista syistä, eli siksi, että eivät enää usko, että Peltosen kanssa voidaan saavuttaa menestystä, käy mulle. Toki, jos tilalle palkataan joku Atu Selin, koska sattuu olemaan vapaana, niin sitten saatan lähettää itsekin tulikiven katkuisen viestin toimistolle, koska Selin on täällä nähty eikä hänessä ole edes potentiaalia, kuten esim. Ville Peltosessa.

Mä en nyt jaksa lähteä vääntämään enempää, koska ei tämä johda yhtään mihinkään.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Peltosen kanssa on nyt takana kolme kautta, joten musta on hivenen ennenaikaista puhua tulosvastuuttomuudesta viiden kauden ajan. Tulosvastuu on myös sellaista, että se kenkä kuva voi tulla milloin tahansa. Jos HIFK haluaa vaihtaa valmentajaa oikeista syistä, eli siksi, että eivät enää usko, että Peltosen kanssa voidaan saavuttaa menestystä, käy mulle. Toki, jos tilalle palkataan joku Atu Selin, koska sattuu olemaan vapaana, niin sitten saatan lähettää itsekin tulikiven katkuisen viestin toimistolle, koska Selin on täällä nähty eikä hänessä ole edes potentiaalia, kuten esim. Ville Peltosessa.
Nojaa, enpä nyt tiedä, koska mitä ilmeisemmin tämänkin kauden urheilullinen katastrofi tullaan lakaisemaan vähin äänin maton alle niin en sulkisi pois, että tätä rämpimistä katsellaan koko Peltosen sopimuskausi läpi, tuloksista viis. Tätä jatkuvuutta on peräänkuulutettu ihan organisaationkin toimesta, joten se lienee prioriteettina ennen tulosvastuuta. Samaa laulua, tiedän, mutta en kyllä edelleenkään ymmärrä mistä tuo sinun ja organisaation usko Peltosen kanssa menestymiseen kumpuaa?

Ei siinä, että pitäisin Atu Seliniä kummoisena valmentajana ja en todellakaan halua häntä takaisin, mutta hänkin onnistui viemään IFKn pronssille eli suoritukseen, johon Peltonen ei ole yltänyt. Hän myöskin valmensi ainoalla kokonaisella kaudellaan IFKn TOP4, kun taas Peltosen IFK tippui hei puolivälierissä Tepsille. Selinillä oli myös käytössään huomattavasti Peltosen 2021-2022 ja 2023-2024 kausia heikompi rosteri. Mihin tuo Peltosen potentiaali valmentaja perustuu?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, FLA
Peltosen kanssa on nyt takana kolme kautta, joten musta on hivenen ennenaikaista puhua tulosvastuuttomuudesta viiden kauden ajan.
Montako kautta Grönborgilla on takana Tapparassa? Se mestaruus on ihan yhtä arvokas vaikka se tulee koutsin ekalla kaudella. Kolme kautta on massiivinen otanta ja Peltosen peli on ollut sietämätöntä roskaa ilman merkkiäkään jatkuvuudesta/pelin kehittymisestä. En ymmärrä mihin perustuu oletus että 4. tai 5. kausi jotenkin muuttaisi asiaa?
 
Viimeksi muokattu:

tommy36

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Esim. sen, että tunne vie voiton.
Toisaaltahan sitä tunnetta ei peleissä useinkaan näkynyt (ainakaan valmentajilla), jotten näemmä se tunne kuitenkin olisi ihan hyve vaihteeksi, ja voisi jopa tuoda sen voiton.
Ja jos siis puhutaan nyt kuitenkin siitä Villestä, niin kaipa se usko niillä esityksillä ansaitaan, ja vähemmän niillä puheilla. Sitten voi jo alkaa tunnettakin olemaan sen menestymiseen uskomisen puolesta. Tällä hetkellä mikään nähty ei sitä tue, joten ymmärrän oikein hyvin, että se tunne kallistaa sitä mielipidettä nyt huonoon suuntaan.

Jos kaikki nyt uskoisivat villeen valmentajana, niin kaiketi silloinkin sitä ohjaisi tunne. Nyt vaan tuntuu tältä, että ei oikein tunnu hyvältä katsella enää peliäkään Villeä siellä vaihtoaitiossa, ja ikävin puoli tässä vieläpä on se, että pelaajan kaiken arvostuksen ansaitsevalta henkilöltä karisee kaikki uskottavuus ihan omien silmien edessä, ja kaikki se hyväkin historia alkaa jäämään tämän perseilyn myötä taka-alalle, ja alkaa enemmän ottamaan pataan ajatuskin mielikuvasta, jossa tämä henkilö vielä siellä vaihtoaitiossa heiluu tahi pitelee lehdistötilaisuuksia.

Alkanut mm sana Staffikin jo vituttamaan niin ettei veri oikein kierrä päähän asti. Kauniita mielikuvia yritetään rakentaa jauhamalla kaikenlaista runoa luottamuksesta, arjesta ym ym. Ei vaan oikein jaksa enää, ja olisikin enemmän nyt niiden tekojen aika sitten.

No ehkä ensi kaudella on joukkue, joka osaa pelata sitä villelätkää, ja lasketellaan mestaruuteen vastaansanomattomasti.
 
Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Mulla ei ole mitään tunnesidettä Villeen. Edelleenkään. Mutta silti sä jankutat tätä samaa levyä uudelleen ja uudelleen. Mä puolustan epäoikeudenmukaista käytöstä, jos koen jonkun sellaista kohtaavan. Mulle TOP4 on aina minimitavoite, mutta olen myös sanonut, että haluan aina myös katsoa kaikki pelit ennen kuin dumaan kauden topiksi tai flopiksi. Mä näen tässä kaudessa myös hyviä asioita, vaikka urheilullinen menestys olikin floppi. Mulla riittää kärsivällisyys ja siksi en suhtaudu kovin suureella tunteella.

Tämä nyt on väärä ketju Villen käsittelyyn, mutta näen Villessä todella paljon samaa kuin Kojossa. Hän on kyennyt tiimeineen joka kausi tuomaan pelaamiseen jotain uutta, joten uskon, että näin tapahtuu jatkossakin. Vaikea perustella omia mielipiteitä, kun osa näkemyksistä on kiellettyjen asioiden listalla, mutta mulla ei ole mitään syytä uskoa, että HIFK ei voisi Ville Peltosen alaisuudessa mestaruutta voittaa. Mutta kukaan ei voita mestaruutta yksin, joten apuja tarvitaan myös muualta.
Vaikka en muuten halua osallistua menossa olevaan keskusteluun (paitsi lukemalla), niin nyt tuli kuitenkin yksi kysymys sinulle: Mitä uutta konkreettisesti näet Villen tuoneen pelaamiseen jokaisella kolmella kaudella?
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
näen Villessä todella paljon samaa kuin Kojossa. Hän on kyennyt tiimeineen joka kausi tuomaan pelaamiseen jotain uutta, joten uskon, että näin tapahtuu jatkossakin.
Pakko kysyä, että mitä uutta Ville on kolmen kauden aikana tuonut pelaamiseen? Edelleen möyritään kulmissa ja pelin avaaminen on äärimmäisen vaikeaa. Mitään tunnistettavaa pelitapaa ei ole kolmessa vuodessa muodostunut.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Et näe mitään syytä? Olisiko vaikka kehno menestys yksi syy? Tai tylsääkin tylsempi pelitapa?
Mulle syy on se, että pelitavassa on oman alueen kiekollisen pelaamisen kohdalla ollut musta-aukko koko kolmen kauden ajan. Ei tuota pakoon pääse.

Tuo vaikuttaa lopulta niin älyttömästi hyökkäyspelaamiseen ja sen laatuun etten yksinkertaisesti voi hyväksyä, että pääkäskijä, joka ei ole kolmessa vuodessa asialle tehnyt mitään saa jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jotenkin hymähdin kun täällä heitellään, että Peltonen ja Kojo painavat ihan samoilla teeseillä ja periaatteilla.

Painakoot vaan, mutta siinä vaiheessa jos päävalmentajan kolmannella kaudella Lahden Pelicansia vastaan ajetaan tuolla hyökkäyskalustolla ainoastaan bussi parkkiin omalle alueelle, niin siinä on kenenkään ihan turha alkaa pestä koutsin boksereita puhtaaksi. Ja kanta olisi aivan sama juttu jos penkin takana olisi vaikkapa Jukka Jalonen tai Olli Jokinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös