Kuka on Suomen ärsyttävin artisti?

  • 9 124
  • 145

Kuka on ärsyttävin laulaja?


  • Äänestäjiä
    87

Zaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En kuuntele Arttu Wiskarin musiikkia, mutta ne Kimanttia podcastit missä mies on ollut mukana jauhamassa änäristä ovat silkkaa timanttia.

Olli Halosesta en ole koskaan kuullutkaan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Pete Parkkonen. Joo, osaa laulaa, mutta tuotanto mitäänsanomatonta paskaa ja persoonana jotenkin hölmö. Vain Elämäässä oli todella raivostuttavaa kuultavaa kun yritti larpata jotain suurta taiteilijaa vaikka oikeasti oli pelkkä puhuva pää jonka suusta tuli pelkkiä latteuksia ja korneja "näin oikea taiteilija tässä tilanteessa sanoisi"- lausahduksia. Lisäksi se joka ikisen biisin alkuperäisen tekstin kokonaan muuttaminen ikään kuin todistaakseen että "hei mäkin osaan kirjottaa biisejä, osaan oikeesti!!!" oli turhauttavaa katseltavaa.

Samu Haber bändeineen ja soolotuotantoineen menee samaan kategoriaan. Karismaa yhtä paljon kuin tiskirätillä. Ja Sunrise Avenue on keulahahmonsa näköinen bändi. Mitäänsanomaton, kiltti, epäkiinnostava ja karismaton.

Tässä ketjussa jo mainittu Olli "näin maalataan maisemaa suomalaisuudesta mahdollisimman kliseisesti" Halonen. Sellaista mukamas kansaan vetoavaa "suomifinlandperkelesisu"- kitararenkutusta.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Samu Haber bändeineen ja soolotuotantoineen menee samaan kategoriaan. Karismaa yhtä paljon kuin tiskirätillä. Ja Sunrise Avenue on keulahahmonsa näköinen bändi. Mitäänsanomaton, kiltti, epäkiinnostava ja karismaton.
Erinomainen nosto. Siihen päälle se, että vetää sellaista hyvän tyypin imagoa ja kulissien takana kokkelia.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo. Kyllä tämä Halonen on ärsyttävä, mutta siitä huolimatta Chisu pysyy ykkösvalintana.

Ihana kun lähtee pyöriin, tekee mieli lyödä lyijyleka pystyyn siihen mediasoittimeen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Samu Haberin rallatukset tyyliin ”Täältä tullaan maailma” ovat hyviä osoituksia miten erilainen maku ihmisillä on. Jonkun mielestä ihanan positiivista ja itsestä niin ärsyttää, että reaktio on alusta asti, että lähde nyt menee.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse olen työpaikallani sanonut, että mikäli keittiömme radiosta kuulen Kaija Koota, taikka Ressu Redfordia, radio löytyy tuon jälkeen jostain ihan helvetin kaukaa! Itse asetan kanavaksi töihin saapuessani aina rockin, sitten kun alfa jättää keittiön laittavat naarasoletetut jotain muuta.

Iskelmä suurilta osin saa ärtymyksen pintaan. Joitain tiettyjä, kuten Tauskia voin kuunnella promilleissa juu.
Älä ala turkulaisille!!


 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Ei mitään hajua Olli Halosesta, mutta Wiskarin musiikki on kyllä sellaista, ettei mulla ole mitään ymmärrystä miten joku voi haluta kuunnella sitä vapaaehtoisesti. Henkilönä en pidä Arttu Wiskaria kuitenkaan lainkaan ärsyttävänä. Päinvastoin, ihan mukavan oloinen jamppa. Henkilönä ärsyttävin on varmaankin Roope Salminen.
 
Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Itellä vähän sillei, että nämä archiecruzit sun muut ei ärsytä, kun ne ei millään tavalla kiinnosta. Puhumattakaan jostain ollihalosista kun ei tiedä edes ketä ne on.
Mutta itse kun olen hip hopin ja räpin ystävä ja sen kun kerron ihmisille (kuuntelen muutakin toki) niin ne saattaa luulla, että kuuntelen jotain saakelin Cheekiä.
Tästä syystä esim Cheek on itselleni ärsyttävin. Ja onhan se ärsyttävä tyyppinäkin tietty, leuhka ja itserakas kuva hänestä itselläni.

Summa summarum, ääni cheekille.
 
Juha Tapio. Scriracha ilman chiliä ja pitsa blanco tomaattikastikkeella. Se kaikkivoipainen laimeus mikä liittyy hänen musiikkiinsa ja tapaan sitä esittää, saa ensin ärsyyntymään ja sitten vihaiseksi. En tiedä miksi. Ehkä en osaa käsitellä omia tunteitani. Kerran näin työpaikan kekkereissä livenä. Tuli pahamieli.

 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En osaa nimetä vain yhtä artistia, joten totean vaatimattomasti, että uuden sukupolven suomenkieliset räppärit. Kusi noussut raskaasti päähän ja kun vielä "osaamista" höystetään autotunella sekä karmeilla lyriikoilla, on lopputulos pelkkää paskaa.
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän ei ole kuin yksi vastaus, se Pimpin blondi muija. Hyi saatana miten ärsyttävä tapaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös