Kuka on Suomen ärsyttävin artisti?

  • 9 125
  • 145

Kuka on ärsyttävin laulaja?


  • Äänestäjiä
    87

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Vaikka tässä varmaan huumoria yritetäänkin, menee homma pahasti yli. Viestistä on annettu mauttomana pelikieltoa.
Pitkän aikaa ajattelin että Arttu Wiskari on mahdotonta syrjäyttää ärsyttävimmän artistin/laulajan pallilta mutta Olli Halonen tähän pystyi. Radiokanava kääntyy välittömästi kun tämä Kuopion "lahja" Suomen musiikille aloittaa määkimisen.

Sana on vapaa!
Nyt on hyvä ketju, just mun makuun ihmis- ja julkkisvihaajana. Lista voisi olla loputon.

Anna Abreu – miniraketti ja paskaa musaa

Anna Puu – paskaa musaa ja enneminkin panopuu (kuten todistettu)

Antti ”vai Olli” Halonen – savolainen jolla on kukko suussa ja kala perseessä

Arttu Wiskari – luulee olevansa kuin Göstä, lihava sika eikä mitään muuta

Kaija Koo “raikas, raitis, rehellinen” – No kaikki tietää että vitunmoien happo ja kusipää, paskaa musaa

Frederik – Loisto musaa 80-luvun puoliväliin, sitten pahempi kuiin pellehermanni

Paula Vesala- voi vittu… Voikin on elintarvike

Jorma Uotinen – jätän kommentoimatta

Anni Ihamäki – ylimielinen hevosnaama ja tyhmä kuin fan

Jaajo Linnonmaa – En iennyt että kirveellä veistettyjä löytyy meidän emmerdalesta?

Toni Björk – paskaa ruokaa tekevä “wannabe prätkäjätkä”.

Roope Salminen – idiootti luumunaama, vaimon hakkaaja

Chisu vai mikä vittu on – kalvakka ämmä paskalla ulostulolla ja musiikilla

Olavi Uusivirta – makssais velkansa pois ensin, typerä ja debiili mies kerrassaan

Ville-Petteri Galle – aika keksitty “tyyppi” ja paska työntekijä, vielä tekee paskaa “musaa”

Sabina Särkkä –“ näytän paskalta, mutta Sanna on mun frendi



Voi luoja…ehkä en jatka. Mutta kaikki edellä mainitut olen tavannut, ikävä kyllä.
 

sambersson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Nyt olet ymmärtänyt täysin väärin, kyllä mulle vanhan liiton rappaus uppoaa. Ja vähän uudempikin vaikka hevirokkari olenkin.

Nykynuoriso käyttää termiä Slayt. Tiedän juttuja, olen nimittäin hip ja cool ja mulla on nuoria työkavereita.

Tämä on paskaa:


Vedä turpaan jos joku käyttää Slayerista termiä Slayt!!
Tästä muuten kyseltiikin josain toisessa ketjussa, että WTF, eikös se ole Slayer, mutta ei sit.
 

Luke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ellillä on erikoinen ääni, mikä ärsyttää varmaan monia. Mä tykkään just siksi Ellistä, Maija Vilkkumaasta ja Jonna Tervomaasta, että naislaulaja ei ole mikään viehko piipittäjä.
Maija Vilkkumaan kohdalla sama. Ja lisään vielä Mariskan ja Perta Garganon. Ääni on hyvä, mutta sopivasti rosoa ja epätäydellisyyttä. Sellainen virheetön teflonääni tai nasaali ei toimi.

Itse otsikon aiheeseen vastaan Kaija Koo.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Halosessa on se hyvä puoli, että ei tarvitse kuunnella kuin yhden biisin niin on kuullut kaikki. Ne on niin samanlaisia.
Mulla on kanssa käynyt mielessä, että miten se saa aina saman kappaleen uudelleen radiosoittoon? Itse asiassa mietin sitä äsken ja olin matkalla ihmettelyketjuun kirjoittamaan asiasta, mutta täällähän oli perustettu oikein täsmäsäie tätä varten.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulle ei ihan aukea, että mikä Olli Halosessa on niin ärsyttävää? Vai pohjautuuko se ärsytys lähinnä suosioon ja biisien kuulumiseen "kaikkialla"?

Ihan meneviä ja hyvin sanoitettuja biisejä sillä kuitenkin on, sekä osaa oikeasti laulaa. Lauluäänessäkään ei ole mielestäni mitään ärsyttävää.
Tähän olikin jo oivallisia vastauksia tullut ja menee vähän papukaijamaiseksi toisteluksi, mutta koska en malta olla hauk...kritisoimatta Olli "Suomikliseegeneraattori" Halosta aina kun paikka on, niin täältä pesee omakin kaksisenttinen:

Jos nyt oikein laskin, niin kaverilta on ilmestynyt 12 kappaletta. Niistä kuusi on pyöräytetty tuon Suomikliseegeneraattorin läpi niin että suot, kuokat ja Jussit on vaan tärisseet. Voi olla toki enemmänkin kuin nuo kuusi, mutta en jaksanut tutkia kuin ne kappaleet, joiden nimet paljastivat asian laidan ja tietysti ne jotka olen kuullut radiossa. Nythän tämä Halonen oli vihdoin saanut tehtyä sellaisen radiohitin missä ei mainittu Suomea eikä saunaa eikä sisua - kertoi vissiin pettämisestä. Paska se oli, mutta annoin sille Spotifyssa yhden kuuntelukerran ikään kuin rohkaisuna Ollille, että voi vittu kirjoittaa jostain muustakin joskus kuin Härmästä.

Joskushan naureskeltiin parin kaverin kanssa näitä pohjoloita ja suomen kesiä ja ei mennyt montaa päivää kun Haloselta ilmestyi uusi sinkku "Synnytty saunomaan". Silloin tuli hetki etsittyä piilokameraa.

Ai että, kun radiosta pamahtaa soimaan Elämän ABC. Joku siinä kappaleessa ärsyttää niin hemmetisti, että pitää itselleen yrittää rauhallisesti todistella, että ei tämä nyt niin vakavaa ole hei.
En pidä Portion Boysista, ja naurattaa aika helvetisti sillain oikeesti ei-sovinistisella tavalla se Jalotiinan rooli siinä bändissä - kappaleisiin on annettu aina sellainen parin sekunnin pätkä että nyt on sitten Tiinan vuoro laulaa, muuten se vaan pomppii siellä lavalla kädet ja jalat joka suuntaan heiluen niin energisesti, niin energisesti että. Kyllä on ihan kreisiä energiaa! Lisäarvo-Tiina olisi nykyistä nimeä parempi versio. Muutenkin ne taitelijanimet on kuin jostain meikäläisen ala-asteajan bändistä repäisty, ElMeissel ja mitä näitä oli.

Mutta sitten siihen häpeälliseem mutta-osioon: tuo Elämän ABC on meikäläisen sellainen hyvin salainen guilty pleasure. En tiedä mikä siinä viehättää. Siihenkin toki annettu säälistä kolmen sekunnin lauluosuus Lisäarvo-Tiinalle.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sanotaan vielä varmuuden vuoksi tähän threadiin, ettei tätä titteliä vain saa Anna Abreu. Milleniaalien supertähti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sanotaan nyt vielä varmuuden vuoksi oma vastaukseni tähän ketjuun: Anna Abreu.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Miten noihin ärsyttäviin artisteihin törmää? Tälleen henkilönä joka ei radiota kuuntele, katsele televisiota tai lue iltapäivälehtien nettisivuja niin aika vähälle jää kosketuspinta noihin artisteihin. En enää missään opiskelijabileissä juokse tai yleensä sellaisissa baareissa missä ihmeemmin noihin törmäisi.

Muistan kyllä että joskus 2011-12 joku JVG tuntui olevan kaikkialla mutta eipä sitä nykyään jaksa heistäkään ärsyyntyä. Cheekiin ei törmää kuin vahingossa.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tää varmaan herättää vastareaktion, mutta Yonan hoilotuksia ei enää pysty kuuntelemaan, jotenkin rupesi tökkimään tosi paljon. Mutta Halonen, Portion Boys ja muut järkytykset luonnollisesti myös listalla.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Ihan sama onko autotunee, mut samasta puusta biisit kuitenkin.
Eihän Bessillä ja Behmillä ole yhtään samanlaista biisiä. Toinen tekee bilepoppia ja toinen herkkiä iskelmä/pop kappaleita. Behm on huikea, niin piti siksi tulla korjaamaan.

Lisäisin listalle kaikkein suurimman inhokkini eli Petri Nygårdin. Hyi helvetti minkälaista paskaa ja pistän minkä tahansa soittimen tai radion hiljaiseksi tavalla tai toisella jos joku tuota soittaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös