..riittävillä meriiteillä..
Anteeksi vain, mutta tämä kosahtaa aina omaan nilkkaan. Pitää olla NIMEKÄS valmentaja ja NIMEKKÄÄT pelaajat. Ja kova rosteri. Paperilla.
HIFK ja Jokerit ovat jälleen näyttäneet mitä jääkiekko on ilman intohimoa.
..riittävillä meriiteillä..
HIFK ja Jokerit ovat jälleen näyttäneet mitä jääkiekko on ilman intohimoa.
Mä oon tähän asiaan taas sitä mieltä että ei mopollakaan mahdottomia. En oo odottanut tältä jengiltä tämän enempää tällä kaudella, toivonut olen tottakai, mutta ens kaudellahan kattila on sitten meidän.
Tai eihän sitä tiedä minkälaisia pykäliä Saken soppari sisältää, saa varmaan liksaa HIFKistä senkin jälkeen, kun heittää lusikan nurkkaan?!
Okei, 4 peliä pelattu, ja tappioitakin on tilillä vasta yksi. Eli periaatteessa tilastojen valossa ensimmäiset pelit ovat olleet positiivisia. Ja ehkä pitäisi antaa joukkueelle ne ensimmäiset 15 peliä kuten eräs palstaveli aina toteaa.
Mutta kun näyttäväisesti mikään ei ole muuttunut valmennuksen puolella! Sama saatanan pakittelu ja perseily jatkuu, ja Klyyvari seisoo suolapatsaana Raution kanssa vaihtoaitiossa, ja hokee samaa mantraa "Pojilla on kivaa".
IFKn joukkue on nytkin, niin kova että se tuskin jää 4 parhaan joukkueen ulkopuolelle runkosarjassa, mutta pitääkö tämäkin kausi turmella siihen, että Nokka&co jäätyy taas kovan paikan tullen.
Okei, 4 peliä pelattu, ja tappioitakin on tilillä vasta yksi. Eli periaatteessa tilastojen valossa ensimmäiset pelit ovat olleet positiivisia. Ja ehkä pitäisi antaa joukkueelle ne ensimmäiset 15 peliä kuten eräs palstaveli aina toteaa.
Mutta kun näyttäväisesti mikään ei ole muuttunut valmennuksen puolella! Sama saatanan pakittelu ja perseily jatkuu, ja Klyyvari seisoo suolapatsaana Raution kanssa vaihtoaitiossa, ja hokee samaa mantraa "Pojilla on kivaa".
IFKn joukkue on nytkin, niin kova että se tuskin jää 4 parhaan joukkueen ulkopuolelle runkosarjassa, mutta pitääkö tämäkin kausi turmella siihen, että Nokka&co jäätyy taas kovan paikan tullen.
Isot propsit että joku viitsii sanoa tämän ääneen(taas). Itse olen ihan samaa mieltä.
Ihan vaikkapa, sillä että Nokka lähtisi agressiivisella karvauksella näitä heikompia joukkueita vastaan, eikä pakittelemaan kuten jälleen kerran tänään... Mä en ymmärrä henkilökohtaisesti sitä, että minkä takia riisutaan joukkue sen aseista valmentajan toimesta- tai no Nokan kohdalla alan jo ymmärtää, kun se taitaa vaan olla täysi puupää-Kertokaa mulle nyt ihan oikeasti, millä tavalla Jalonen pystyy vaikuttamaan noihin järkyttäviin henkilökohtaisiin puolustuspään virheisiin, mitä tänään nähtiin erityisesti tältä meidän ykkösnyrkiltämme?
Ihan vaikkapa, sillä että Nokka lähtisi agressiivisella karvauksella näitä heikompia joukkueita vastaan, eikä pakittelemaan kuten jälleen kerran tänään...
Kertokaa mulle nyt ihan oikeasti, millä tavalla Jalonen pystyy vaikuttamaan noihin järkyttäviin henkilökohtaisiin puolustuspään virheisiin, mitä tänään nähtiin erityisesti tältä meidän ykkösnyrkiltämme?
Ei tässä nyt perkele voi näyttää syyttävää sormea Kojolle tästä pelistä, mutta aikasemmista kausista kylläkin. Ne ovat asia erikseen ja eivät liity tähän peliin mitenkään.