Jalosen joukkue on ainakin viiden ottelun tappioputkessa. Voi olla että on pidempikin.
Spanielinkatseella jokaisessa haastattelussa toistamaan maanista mantraa spartalaisuudesta niin että tyhmimmät jo uskovat sen pitävän paikkaansa edes jollain tasolla? En usko että uppoaisi muualla kuin skutsissa.Otsikkoon viitaten ainoa joka tulee mieleen on Bluesista Matikainen.
Spanielinkatseella jokaisessa haastattelussa toistamaan maanista mantraa spartalaisuudesta niin että tyhmimmät jo uskovat sen pitävän paikkaansa edes jollain tasolla? En usko että uppoaisi muualla kuin skutsissa.
Tähdenlento vai kiintotähti?
...viestistäsi verrattuna esimerkiksi valioliigan (EPL) ja Euroopan maalivahtien nollapeliennätykseen sekä jokaisessa valioliigan matsissa toistettuihin tilastoihin siitä, koska Arsenal on viimeksi hävinnyt kotonaan tai minä vuonna Tottenham on onnistunut voittamaan jonkun joukkueen osoittaa, että.... Viime kauden viimeisten otteluiden laskeminen mukaan tähän "tappioputkeen" on sen sortin typeryyttä, jota en olekaan ihan vähään aikaan nähnyt.....Kuka sammuttaa valot?
Mielenkiintoisena havaintona todettakoon, että Rocky Rautakallio sanoi tänään IS Veikkaajan haastattelussa, että " on kaksi punavalkoista seuraa, joiden kutsusta en kieltäydy ikinä, on tilanne mikä tahansa". Tulisi hiukan perinteitä ja särmää ja tuskin kukaan jätkä sanois, että kun ei mua just nyt huvita.
Olisi taas askel kohti paskempaa joukkuetta palkata joku Rautakallio valmentajaksi. IFK:n pitää yrittää pyrkiä parempaan tai ainakin pitämään taso valmentajaosastolla. Nyt valmennus on paska, Rautakallion kanssa se olisi vielä paskempi.
Mutta mun mielestä Rautakallio on 'HIFK:n näköinen-valmentaja' ja kuten esittämästäni lainauksesta voi päätellä, omaa edelleen HIFK-sydäntä eikä olisi mikään palkkasoturi-valmentaja (en viittaa tällä Jaloseen).
Nokka jatkakoon, mutta Kairan vaihtaisin Rockyyn vaikka vielä ennen puoltapäivää.
Ketään valmentajaa ei voi tuomita yhden eikä edes kahden kauden perusteella ja varmasti Rautakallion Blues-pestistäkin voidaan olla montaa eri mieltä.
Ketjun otsikkoon viitaten: Ottaisin milloin vain Nokan tilalle Sheddenin tai Rami Summasen, jotka tod.näk. kummatkin ottaisivat Hirson, Söderholmin, Lupatschukin, Luttisen ja Clarken käsittelyynsä.
Se on sanomattakin selvää, että Jalonen vielä ensi kauden HIFK:ta valmentaa, mutta KJ:n seuraajaa voi jo silti miettiä.
Minun vastaukseni on: Juhani Tamminen (olen vakavissani)
Minun vastaukseni on: Juhani Tamminen (olen vakavissani)
En keksi yksinkertaisesti ketään muutakaan, kuka saisi tämän jengin pelaamaan illasta toiseen kunnolla taistelumeiningillä. Suomen kansalaisuuden omaavat valmentajat ovat KJ-tyylisiä mikkihiirivalmentajia ja se ei vain sovi HIFK:hon.
Aivan, mutta lyhyet stuntit Tami osaa hoitaa ja itse heittäisin Nokan helvettiin tuolta heilumasta ja tilalle loppukaudeksi Tamminen.Ei tätä pelleä tänne koskaan. Siihen on kyllä syynsä, miksi Tami saa hommia enää divarista jos sieltäkään. Suurin syy on se, että pelaajat kyllästyvät aika nopeasti
Juhani saa joukkueeseensa luotua tappohengen, mitä KJ ei saa. Tamminen on myös kokenut ja ankara valmentaja minkä takia pelaajat kyllästyvät ja tulokset heikkevät. Kuitenkin loppukauden sopimuskaudella tuskin pelaajat ehtisivät kyllästyä, vaan antaisivat kaiken joukkueelleen. Mitä he eivät nyt todellakaan tee. Tämä on kuitenkin luultavasti turhaa spekulaatiota, kaikki tyynni koska KJ tuskin tuolta mihinkään lähtee...Mitään sellaista, mitä HIFK tarvitsee, Tammisella ei ole tarjolla.