Kuinka pitkä on Ignore-listasi?

  • 17 344
  • 160

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Onhan tuolla väkeä. Moni tosin on jo moderaattorienkin toimesta poistettu palstalta, joten ehkä siihen on ollut syytäkin. Sen verran ajoittain puusilmäiset paskanjauhajat saavat verenpaineen nousemaan, että turha itseä kiusata.

En kyllä usko, että olisin itsekään vastaavalta kunnialta välttynyt tällä palstalla.
 
Yksi löytyy, kaverin maaninen ja puusilmäinen jankkaus joka paikassa vain paheni pahenemistaan ja lopulta ei enää yksinkertaisesti jaksanut sitä avautumista lukea joka ketjusta vaikka yksittäisiä järjen hetkiä pilkahtelikin. Kyllä se pikkaisen elämää helpotti tällä palstalla.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Eipä ole ketään ignore-listalla. Monia kirjoittajia joiden tyyliä tai viestien sisältöä en juurikaan arvosta, mutta en koe tarpeelliseksi pistää heitä ignore-listalle. Toisaalta olen joidenkin käyttäjien takia lopettanut tiettyjen ketjujen seuraamisen, joten jonkunlainen omakohtainen ignore on päällänsä. Jos joku jatkuvasti sättisi henkilökohtaisuuksilla minua niin harkitsisin listan käyttöä, oikein muuta käyttöä en sille keksi.
 

Jotva

Jäsen
Enpä ole ketään listalle laittanut. Muutama sinne ehkä joutaisi, mutta pitää yrittää ymmärtää ihmispoloja, vaikka se joskus voikin olla vaikeaa.
 

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Kahdeksan nimeä näyttäisi löytyvän, tosin kahta lukuun ottamatta nuo on ilmeisesti poistettu palstan vahvuudesta. Nuo kaksi jäljellä olevaakin saisi poistaa pikimmiten, moderaattorit voi tiedustella nimimerkit yv:llä.
 

mailman-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei yhtäkään.

Ja en ainakaan itse tiedä, että olisin myöskään joutunut jonkun listalle.

Ei tätä foorumia niin tosissaan jaksa ottaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eipä sinne yhtään nimimerkkiä ole joutunut. Kuitenkin sen verran iso foorumi kyseessä ettei yksittäiset nimimerkit aina jää välttämättä mieleen vaikka asiattomasti kirjoittelisivat. Ja sitä paitsi en vietä täällä niin paljon aikaa, että ketään tarvitsisi mustalle listalle laittaa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Yhden kerran joku joutui, mutten muista miksi ja nyt kun tarkistin tilanteen niin olen hänet poistanut sieltä. Taisi olla silleen, että jos joku tarttui hänen provoonsa niin teksti näkyi lainauksessa kuitenkin?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
En koe tarpeelliseksi jaotella jengiä niin mustavalkoisesti, että kokisin jonkun kirjoittajan koko tuotannon ylivoimaiseksi luettavaksi. Eli kukaan ei ole listoilleni joutunut, eikä toivottavasti joudukaan. Kertoisi mielestäni enemmän minusta tuolloin ratkaisuni. Jos täällä roikutaan niin sitten kestetään erilaiset mielipiteet siinä kaiken hassuttelun ohessa.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Muutamaa lähinnä NHL-puolella vaikuttavaa utuista hahmoa olen listalle meinannut laittaa, mutta kyllä tällä hiekkalaatikolla on tilaa parille provokatiiviselle fanipojallekin.

Ei tää oo nii vakavaa, nukutaan ja mennään eteenpäin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Välillä tulee joku trolli sinne laitettua, kun trollaus ylittää hyötyrajan ts. häiritsee enemmän kuin huvittaa, mutta yleensä otan sitten aika pian sen sieltä pois. Lisäksi on nimimerkkejä, joiden kirjoitukset tulee automaattisesti skipattua.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Juuri lisäsin ensimmäisen nimimerkin listalle, kun tuo jankkaaminen jatkuu ketjussa kuin ketjussa. Tällä hetkellä se on käynnissä tuolla liigan johtoa käsittelevässä ketjussa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei kannata tulla keskustelupalstalle, jos kokee jonkun kirjoitukset niin ikäviksi, että pistää tyypin peräti ignorelistalle. Silloinhan hän on jarkkoruutumaisesti päässyt ihon alle! Hyvin yksinkertaista on jättää ko. tyyppi muuten noteeraamatta. Nolla nimeä on omalla listallani. Ollut aina sama määrä ja tulee olemaan.
 
Suosikkijoukkue
KK
En ole edes yrittänyt etsiä, miten saan tyyppejä ignore-lisalle nimiä. Välillä meinaa hermot paukkua muutaman kanssa, mutta ei pahemmin. TosiFani, Tuusa ja Evil on ehkä ärsyttänyt minua hyvin pitkälle, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään pistää ketään ignorelle.

Meitä on moneen junaan ja noista edellä mainituista lähtee joskus jopa hyvinkin mielenkiintoista juttua, joten turha toiminto. Sitten kun joku menee tarpeeksi ärsyttäväksi sen huomaa jo moderaattoritkin ja jakavat kakkua sen mukaan. Yleensä tyyli sitten hieman muuttuu kunnes taas sama rumba alkaa alusta ja lopultahan sitä lennetään jo pois koko foorumilta.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Peräti 25 nimeä löytyy listalta. Näistä tosin kymmenkunta taitaa olla jo poispotkittuja (viimeisin tänään), joten aika samaa mieltä modejen kanssa olen monen annista palstalle ollut.

Yhden totuuden jankkaajat ja pelkät trollaajat ovat tiensä tuolle listalle löytäneet.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
1 nimi löytyy, ei palstan viestin takia vaan ihmeellisestä yv-pommituksesta lähinnä johtuen. Alkoi ärsyttämään, kun viesteihini puututtiin jatkuvasti.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tällä hetkellä 0 nimimerkkiä ja 226 viestiketjua.
 
Suosikkijoukkue
HPK
0 käyttäjää ja 0 ketjua. Useimmiten mm- ja olympiakisojen aikana menee muutama käyttäjä ignoreen, mutta vapautuvat vankilasta kisojen jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös