Kuinka pitkä on Ignore-listasi?

  • 17 143
  • 160

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Aina joskus täällä kirjoitellessa törmää sen sortin tapaukseen, että on helpointa käyttää Ignore-nappia ja antaa järjestelmän väistellä ääliötä.
Tulin äsken vilkaisseeksi ignore-listaani ja aika maltillisesti olen tuota täsmäasetta käyttänyt.
Olen rekisteröitynyt Jatkoaikaan maaliskuussa 2001. Seitsemässä ja puolessa vuodessa on ignore-leimalla lyöty 17 henkilöä.

Kuinka pitkä on sinun listasi?

Ike

P.S. Ei siis ole tarkoitus luetella nimimerkkejä. Se ei ole korrektia.
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Laskinpa huvikseni. 413 nimeä. Noista toki on jo aika monta varmasti poistettu palstalta vuosien saatossa. Ihmettelen edelleen, miksi ignoreen lisäyksen on oltava niin monen napin painalluksen takana, kun taas "kaverilistalle" nimen saa yhdellä painalluksella. Onko "kaverilistasta " edes mitään hyötyä?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Nolla

Kuinka pitkä on sinun listasi?.

Niin, itse en tiedä mitä tässä ketjussa lukee tai kysytään, koska olen ignorannut ko. ketjun avaajan. Vastaan kuitenkin, että Kariyat eivät ole sukua Kenigeille.

Itse asiaan mennäkseni päädyn ilmoittamaan, etten ole ketään torjunut, saati pannaan pistänyt, koska joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Jokainen varmasti ymmärtää, että on hieman tyttömäistä lähteä "mä en leiki sun kanssas-linjalle."

Täältä tähän
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kerran olen ottanut käyttöön, mutta se ilmoitus "Tämä viesti on piilotettu" tai jotain vitutti itsessään enemmän kuin kirjoittaja.

If you can't stand the heat, get out of the kitchen.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi kirjoittaja on ignoressa, mutta tätä ketjua luettuani saattaa lukumäärä tuplaantua hyvinkin pian.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei yhtään, nolla, zero, nada. Jos ei jotain huvita lukea, osaan olla lukematta.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Niin turhaa koko ignore omasta mielestäni.

Kun joku alkaa häiritsemään minua kunnolla niin sitten voi pistää ignoreen mutta muuten kyllä aivan helvetin turha toiminto. Kuten myös kaikenlaiset kaverilistat ovat turhia.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Tästä aiheesta muistaakseni oli jo ketju. Sen perusteella olen kuvitellut, että minulla on Jatkoajan pisin. Ignore-lista, siis. Buccaneer pääsi kyllä yllättävän lähelle, omalla listallani on nimittäin tällä hetkellä 449 nimimerkkiä. Eräs aamuyön ketjunavaaja pääsi viimeisimpänä mukaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Eipä ole yhtään nimeä ignoressa. En ole kokenut tarpeelliseksi. Hyvin todettu tuossa aikaisemmin notta ei nappaa tuommoinen "mä en leiki sun kanssa"-setti.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Hauska ketju ja avaaja on ennenkin tuskaillut tämän asian kanssa. Itsellä toki nolla ja kaikkea yli sen pidän lapsellisempana kuin pahinkaan provoviesti.
 

TML

Jäsen
Nolla on taulussa täälläkin enkä usko että yhtään nimeä tuleekaan. Miten joku voi nettikirjoituksista hakea herneet ja pistää jonkun boikottiin?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ei yhtään nimeä ole, eikä varmaan tulekaan. Itse kun en ole mitenkään pitkävihaista sorttia ja muutenkin on hyvä välillä lukea "vääriä" kommentteja. :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ignorelista on yhtä turha kuin Bellissimon maalintekotaidot, Lukon Ihmeneloset tahi Nielikäinen aka Seiska-Pasi. En ole käyttänyt, enkä tule koskaan käyttämään. Osaan itse valita luettavani.
 

d2uce

Jäsen
Ei ainuttakaan, enkä varmaan tule laittamaankaan. Lukiessa vaan koittaa käyttää suodatinta tiettyjen nimimerkkien kohdalla ja kuten TML tuossa totesikin, nettikirjoituksiahan nämä vain ovat, ei mitään tekemistä oikeiden ihmisten tai elämän kanssa. Kysykää vaikka Lintumäeltä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei yhtäkään ole noilla listoilla. En ymmärrä niiden käyttäjiä, sillä jos joku ignoressa oleva on viestillään tuonut jotain tärkeää keskusteluun, "en-leiki-sun-kans-hemmo" jää paitsioon keskustelussa.

Pistäkää nyt ignorelistanne jakoon. Tehdään vallan sellainen yhteinen hylkiö-lista, ettei varmasti tarvi yleisen mielipiteen vastaisia viestejä lukea!
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerran olen ottanut käyttöön, mutta se ilmoitus "Tämä viesti on piilotettu" tai jotain vitutti itsessään enemmän kuin kirjoittaja.

Joo. Minäkin testasin hetken tätä toimintoa jonkun Ässäosiossa riehuneen raumalais-trollin kohdalla, mutta tuo ilmoitusteksti alkoi lopulta vituttamaan huomattavasti enemmän.

Nollilla mennään siis.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Eipä ole omaa listaa olemassakaan. Siitä lähdetään, etten lähde sensuroimaan itseltäni mielestäni pöljimpienkään käyttäjien viestejä. Pystyn sivuttamaan epämiellyttävänkin viestin tarpeen tullessa olankohautuksella.

Tästä aiheesta muistaakseni oli jo ketju. Sen perusteella olen kuvitellut, että minulla on Jatkoajan pisin. Ignore-lista, siis. Buccaneer pääsi kyllä yllättävän lähelle, omalla listallani on nimittäin tällä hetkellä 449 nimimerkkiä. Eräs aamuyön ketjunavaaja pääsi viimeisimpänä mukaan.
Onneksi olkoon! Jos ignore-listalla on puolisen tuhatta nimeä, olisi mielenkiintoista kuulla millä perusteella sinne joutuu. Kaikki eri mieltä olevat ignoreen? Tadaa, elän maailmassa ilman vastalauseita ja kritiikkiä!
 

Haukka68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ingora vai inginore, vai mikä senyt olikaan, miks sellainen pitää yleensä olla? Aikuinen ihminen osaa lukea sen mikä kiinnostaa, eikä tätäkään viestiä tarvitse lukea jos ei kiinnosta.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Onneksi olkoon! Jos ignore-listalla on puolisen tuhatta nimeä, olisi mielenkiintoista kuulla millä perusteella sinne joutuu. Kaikki eri mieltä olevat ignoreen? Tadaa, elän maailmassa ilman vastalauseita ja kritiikkiä!
Ilmeisesti makuni on melko yhteneväinen moderaattorien kanssa, sillä melko suuri osa listallani olevista on joutunut palstalta pihalle melko nopeasti. Lisäksi on toki suuri joukko sellaisia kirjoittajia, joiden mielipiteet eivät syystä tai toisesta kiinnosta minua lainkaan. Usein tähän on syynä surkea kirjoitustaito, joskus ärsyttävä keskustelutyyli, hyvin harvoissa tapauksissa idioottimaiset mielipiteet.

Tällä palstalla on kuitenkin rekisteröityjä nimimerkkejä 14 826, joista siis kolmisen prosenttia on listallani. Jos ignoroisin kaikki jostain kanssani eri mieltä olevat, olisi prosentti luultavasti 33-kertainen.
 
Viimeksi muokattu:

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Joidenkin lätkähöntsäilyjen aikaan meikäläisen ignore-listalla oli yksi henkilö noin 10 minuuttia. Muuten ei ole tarvinnut tuota toimintoa käyttää, eikä olisi kyllä tuolloinkaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ymmärrän kyllä, että joku haluaa ignorea käyttää, mutta itse en ole kokenut tarvetta. Osaan kyllä ihan isse vilkaista ensin nimimerkin ja vasta sen jälkeen päättää, luenko viestin eli en.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Nolla henkeä. Ymmärrän periaatteen tasolla, että joku haluaa joskus laittaa jonkun ignoreen, mutta jos listan pituus alkaa liikkua kymmenissä, saati sadoissa, voisi listan laatijalla itsellään olla pienoinen heijastelun paikka.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Hiffasin nyt vasta, että ignorelista on olemassa. Voisin läväyttää ehkä nimimerkin Moderaattorit sinne, tuntuu olevan ihmeellisen tiukka nipottaja?

Ei käyttöä siis. Miten olisi ignoren vastakohta? Esim. saisin tekstarin aina, kun Q on kirjoittanut palstalle. No, siinä meni senkin tarve, koska hän ei enää kirjoita. Jatkiksessa on itse asiassa pirun paljon jänniä toimintoja, yhtenä päivänä testailin hakuohjelmaa ja sekin on erittäin pätevä. Jos joku kokee kaipaavansa ignoretoimintoa, niin hienoa, että nettiympäristö sallii sen. Olisi tosi nastaa, jos ignorenapin saisi ihan livetilanteisiinkiin ja myös muihin medioihin. Ei kerta kaikkiaan näkisi ja kuulisi jotain urpoa. Jäisi Tanja Karpela/Saarela/Younameit uutisetkin kokonaan väliin, telkkarista ei tulisi Big Brotheria, Mikko Alatalo lakkaisi olemasta....
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös