Kuinka pitkä on Ignore-listasi?

  • 17 341
  • 160

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olisi tosi nastaa, jos ignorenapin saisi ihan livetilanteisiinkiin ja myös muihin medioihin. Ei kerta kaikkiaan näkisi ja kuulisi jotain urpoa. Jäisi Tanja Karpela/Saarela/Younameit uutisetkin kokonaan väliin, telkkarista ei tulisi Big Brotheria, Mikko Alatalo lakkaisi olemasta....

Televisioon liittyen ignore olisi kyllä loistava homma. Jos esimerkiksi Janne Katajan lärvin saisi ignoreen, niin voi sitä riemun määrää. Ei tarvitsisi joka kerta etsiä sitä helvetin kapulaa kanavan kääntämistä varten!

Ketjun kysymykseen liittyen: Mulla ei ole koskaan ollut eikä ole nytkään juuri käyttöä ignoren kaltaiselle toiminnolle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Televisioon liittyen ignore olisi kyllä loistava homma. Jos esimerkiksi Janne Katajan lärvin saisi ignoreen, niin voi sitä riemun määrää. Ei tarvitsisi joka kerta etsiä sitä helvetin kapulaa kanavan kääntämistä varten!
Mulla varmaankin on toosassa sellainen toiminto, kun en tiedä edes kuka tuollainen Kataja on.
 
Ei ole käyttöä tälle toiminnolle. Pystyn kyllä ohittamaan tiettyjen kirjoittajien jutut jos siltä tuntuu.

Ja sitäpaitsi, eikös ignorelistalla olevan kirjoittajan viestit näy jos joku niitä lainaa? Tästä en ole varma kun tosiaan en ole ikinä moista toimintoa kokeillut, mutta tässä uskossa olen elänyt kaikki nämä vuodet.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ei ole käyttöä tälle toiminnolle. Pystyn kyllä ohittamaan tiettyjen kirjoittajien jutut jos siltä tuntuu.
Sama juttu, oma ignorelista on nolla. Ei mitään käyttöä. Myös dorkien jutut ovat hauskaa luettavaa oikeassa mielentilassa.

Eri asia olisi, jos Jatkoaika olisi jokin vanhanaikainen sähköpostiviritys, ja kaikki viestit pitäisi ladata 2400 bps yhteydellä. Siinä tilanteessa ignorelistalle olisi ollut varmasti käyttöä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei ole ignorelistalla ketään ja tuskin tuleekaan. Sen verran pitää huumorintajuakin olla, että esimerkiksi viimeöinen Saipa-fanin Mäki-kommentin vuoksi ei vedä herneitä nenäänsä.

Jos lähtisin ignore-linnalle, niin ignoraisin kaikki. Olen muissakin asioissa kaikki tai ei mitään -tyyppi! Siinä olisi sitten jännä kirjoitella, kun ei näkisi kuin omat tekstinsä!
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sen verran pitää huumorintajuakin olla, että esimerkiksi viimeöinen Saipa-fanin Mäki-kommentin vuoksi ei vedä herneitä nenäänsä.
Siis jos tässä tarkoitat Nesmonderia, niin sitä vartenhan pitäisi saada JHagin ehdottama anti-ignore toiminto. Yksittäiset avautumiset olivatpa ne lähes millaisia tahansa ovat ehkä palstan piristävintä antia. Parhaita ne ovat juuri silloin, kun näkee jonkun täysin tuntemattoman nickin syöksyvän johonkin keskusteluun kuola valuen. Näistä tulee helmiä.

Tällä hetkellä ei taida olla ketään ignore-listalla. Olen tuota kyllä käyttänyt muistaakseni ainakin kerran. Silloin palstalla levisi kuin tauti muka-hauska toistohuumori ja poistin pari tämän taudin pahimmista levittäjistä. Ei siinäkään tilanteessa kukaan yksittäinen kirjoittaja näppylöitä aiheuttanut, mutta se rupesi vaivaamaan, että tuota muka-hauskaa toistohuumoria työnnettiin lähes jokaiseen ketjuun. Silloin ignore toimi loistavasti ja menetykset olivat nolla.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Ei ole ignorelistalla ketään ja tuskin tuleekaan. Sen verran pitää huumorintajuakin olla, että esimerkiksi viimeöinen Saipa-fanin Mäki-kommentin vuoksi ei vedä herneitä nenäänsä.
Hauskahan tuo yksittäistapauksena olikin, mutta minua ei kiinnosta lukea useampia vastaavia yksittäistapauksia. Siksi ignore.

On sieltä listalta joskus pääsyt muuten joku poiskin. Ei tosin ihan hetkeen. Joskus kaipaisi sellaista osastokohtaista ignorea, että voisi lukea jonkun ihan siedettävät kiekkojutut, mutta jättää idioottimaiset vapaan juttunsa lukematta - tai toisinpäin.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eipä löydy yhtäkään istalta. Sen verran on pikalukutaitoa, että päällepäin näkee josko viesti on luettavaa mallia, vaiko ei.

Kokeillutkaan en ole, mutta varmasti tuo "viesti on piilotettu"-tyylinen huomautus alkaisi pitkässä juoksussa vituttaa huomattavasti enemmän kuin tiettyjen nimimerkkien umpityperät postaukset.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Eipä löydy yhtään nimeä. Ei ole mitään järkeä laittaa jotakin ignore-listalle vain koska jollakin on eri mielipide. Toki kaikenmaailman trollaajat joilla ei ole ollenkaan sanottavaa on eri asia.
 
Hauskahan tuo yksittäistapauksena olikin, mutta minua ei kiinnosta lukea useampia vastaavia yksittäistapauksia. Siksi ignore.

Tuollaiset ketjunavaukset ja ketjut ylipäätään pystyy kyllä halutessaan sivuttamaan helposti. Jo otsikosta näkee mitä sieltä on tulossa, kuten tässäkin tapauksessa. Jos otsikon nimi on "ime lekaa Tomi Mäki" (tai vastaavaa, en jaksa tarkistaa), niin tiedät kyllä klikatessasi otsikkoa mitä sieltä on tulossa.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Tuollaiset ketjunavaukset ja ketjut ylipäätään pystyy kyllä halutessaan sivuttamaan helposti. Jo otsikosta näkee mitä sieltä on tulossa, kuten tässäkin tapauksessa. Jos otsikon nimi on "ime lekaa Tomi Mäki" (tai vastaavaa, en jaksa tarkistaa), niin tiedät kyllä klikatessasi otsikkoa mitä sieltä on tulossa.
"Aijaa". Tässä yksittäistapauksessa minä halusin huvittaa itseäni lukemalla kyseisen kirjoittajan viestin. Jatkossa en halua. Tai jos haluan, voin klikata sitä "Näytä viesti" -linkkiä, joka jokaisen ignoroidun viestin yhteydessä on.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei ole kukaan listalla, hah. Välillä väännetään mutta asiathan ne täällä riitelevät eivätkä anonyymit nimimerkkien takana. Tunteella ajoittain vedetään mutta niin sitä vaimonkin kanssa...enkä tuotakaan pysty ignoreen heittämään.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Tunteella ajoittain vedetään mutta niin sitä vaimonkin kanssa...enkä tuotakaan pysty ignoreen heittämään.
Parempi tossun alla, kuin taivasalla.

Eipä ole tullut ketään listalle pistettyä. Enkä näe siihen oikein syytäkään, koska keskustelupalstalla kuuluu olla eri mieltä, joten kaikki kommentit on hyvä nähdä voidakseen niitä sitten korjata oikeampaan muotoon. Ja jos joku kirjoittaa ihan puutaheinää, niin se huomaa heti viestin alussa, joten sen ohittaminen on kovin helppoa. Lisäksi palstan valvontahan tekee myös omalta osaltaan tuosta listasta tarpeettoman.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Eipä ole ketään ignore-listalla, kun ei se kuitenkaan toimi, sillä kuitenkin joku lainaa niitä ignore tyypin viestejä, jolloinka ne näkyy taas ihan normaalisti. Joskus on siis tullut kokeiltua kyseistä toimintoa, mutta hyödyttömäksi sen havainnut. Ja toisaalta, jos ei pysty jonkun juttuja lukemaan ilman verenpaineen nousua, niin silloin on melkein parempi pysyä palstalta kokonaan poissa.
 

taisto-74

Jäsen
Suosikkijoukkue
5.SS-Panzerdivision "Wiking" Regiment "Nordland"
Vai löytyy jatkoajasta moinenkin toiminto? Pistää kyllä miehen miettimään, kuinka monen mustalle listalle onkaan joutunut.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Eipä löydy käyttöä moiselle toiminnalle. Kestän kyllä lukea eriävät mielipiteet (oikeastaan mikäpä sen parempaa kuin lukea niitä ja avartaa sen tähden omaakin maailmankuvaa), muka-hauskuudet ja jopa idioottimaisuudet. Sinä päivänä kun sietokykyni loppuu niin lienee parempi siirtyä muihin maisemiin.

vlad.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos ei todellakaan kestä lukea toisten mielipiteitä asioista, niin kannattaa pysyä pois. Itse en todellakaan harrasta mitää ignore-toimintoja.

Terveisiä niille jotka eivät nähneet lukea tätä tekstiä.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Aijaa". Tässä yksittäistapauksessa minä halusin huvittaa itseäni lukemalla kyseisen kirjoittajan viestin. Jatkossa en halua. Tai jos haluan, voin klikata sitä "Näytä viesti" -linkkiä, joka jokaisen ignoroidun viestin yhteydessä on.

Mutta nyt loit mielikuvan kirjoittajasta yhden viestin perusteella, kuten minä sinustakin.... Ignoreen vaan.

Ei yhtään kirjoittajaa pannassa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Terveisiä niille jotka eivät nähneet lukea tätä tekstiä.

Varmistan tässä, että terveisesi menevät perille lainaamalla sinua.

Mitä enemmän mietin, sitä vankemmin kannatan anti-ignorea. Ja pelkkä otsikko ei useinkaan paljasta välttämättä sitä, että itse viestikin on helmi. Esimerkkinä tämä "Ime meisseliä Tomi Mäki" - vasta viesti itsessään kruunasi homman. Tässä ajoittain esiinnouseva klassikkoketju, jonka otsikko on ihan viaton:

http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?t=7647
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kyllähän jäljet johtavat FF:lle, taisi tämä olla yksi ensimmäisistä.

Mä annan onnittelut siitäkin huolimatta, erittäin vakuuttava suoritus!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Ei juuri nyt keksi moiselle listalle käyttöä eli yhtä tyhjää näyttää kuin penan tämän kauden hankinnat.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minullapa on siellä yksi henkilö, vaikkakin ihan turhaan. Ei vain pää kestä lukea omaan työhön liittyviä salaliittoteorioita ja epäreilulta tuntuvia sivalluksia, vaikkei niitä olekaan suoranaisesti suunnattu henkilökohtaisesti.

Kyllähän noita epäreiluja heittoja muillakin kirjoittajilla esiintyy varsinkin sattuneesta syystä. Mutta tällä yhdellä tuntuu suorastaan olevan missio haukkua palkkani maksava pulju ja kaikki sen työntekijät, vieläpä täysin tuulesta temmatuilla perusteilla.

Pitäis kait lähteä keittiöstä.
 

Viljuri

Jäsen
Itse en ole kokenut kenenkään ns. "toisinajattelijan" vaarantavan omaa mielenrauhaani, vaikka näemmä itse olenkin joidenkin mielenrauhaa onnistunutkin vaarantamaan, vai luulenko vain?

Tästä pahoittelut kaikille auktoriteettiasemassa oleville instituutioille ja vallitseville muoti-ilmiöille, jotka ovat enemmän tai vähemmän opponoinnin tarpeessa, alkaen nyt vaikkapa aivan liian suuresta määrästä postmodernisteja päivälehden eri osastoilla... ;-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös