Kuinka pitkä on Ignore-listasi?

  • 17 341
  • 160

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Anti-ignore –toiminnolle olisi kyllä kysyntää. Itse pistäisin listalle ainakin nimim. Viljurin, joka saa mahdutettua tekstiinsä aina sen verran sivistyssanoja, että niiden tekstien tulkinta on aina eräänlainen oppimisprosessi.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mutta tällä yhdellä tuntuu suorastaan olevan missio haukkua palkkani maksava pulju ja kaikki sen työntekijät, vieläpä täysin tuulesta temmatuilla perusteilla.

Moi Sakke.

Vakavasti aihetta sivuten, mitä hyötyä noista kaverilistoista on?
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Ei kyllä köydy yhtään nimimerkkiä minun ignore-listaltani. Jos netti keskusteluissa sitä pitää käyttää, niin on asiat kyllä mielestäni huonosti. Toivottavsti toiminto kuitenkin auttaa, jos sitä joku/jotkut haluavat käyttää.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En jaksa ruveta ignoreamaan ketään. Turha vaiva ja muutenkin hoopoa touhua. Ihan niin laaduttomia kirjoittajia ei ole yhtäkään, että jaksaisi moista operaatiota tehdä. Surkeimmat tapaukset nyt joka tapauksessa poistetaan yleensä Moderaattorien toimesta.

Muutenkin, mitä typerintä seurailla jotain keskustelua, missä yhden osapuolen juttuja ei näe ja sitä kautta menee äärimmäisen sekavaksi koko juttu.

Mites muuten on, näkyykö ignoratun käyttäjän teksti kuitenkin jonkun toisen lainauksessa? Jos näin on, niin aika turha toiminto. Ottaen huomioon, että viestejä lainataan varsin paljon.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni on käytössä Firefoxissa FfvB - vBulletin Management for Firefox, jolla ketjuja pystyy filtteröimään. Ko. lisäosan voit asentaa täältä.

Tämä on hieno lisäosa Firefoxiin. Heti täytyi asetaa ja ottaa käyttöön. Ignore-listalle joutui heti 28 ketjua, jotka kaikki muutamaa poikkeusta lukuunottamatta on noita helvetin ps3xbox-peliketuja. Myös muutaman trollin kirjoituksia ei enää tarvi nähdä, koska lisäosa suodattaa myös lainatut kohdat. Suosittelen lämpimästi.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Minulla on asiat ilmeisen huonosti, koska reilut 300 nimimerkkiä on ignoressa. Joukkoon mahtuu monenkirjavaa sakkia monesta syystä. Ärsyttämällä mun listalle ei ihan helposti pääse. Useimmat ovat listalla mitäänsanomattomuuksien takia. Nimimerkkejä, jotka kirjoittavat paljon, mutta eivät sano mitään.

Tyypillinen esimerkki on fani, jonka ainoa anti palstalle on kirjoittaa otteluketjuun tyylillä "Tämä pitäisi kyllä voittaa. Uskon ja toivon, että siihen pystytään", jota seuraa otteluseurannassa 30 viestin nopeus-copy-pastetus-kilpailu suoraan liigan sivuilta tai oman vetolapun liveseurantaa. En keksi yhtään syytä, miksi en ignooraisi mokomaa turhuutta. Listalla on TPS-kannattajiakin tuosta syystä.

Mun ignoreen pääsee helposti, mutta sieltä pääsee poiskin. Usein tulee jossain kiinnostavassa ketjussa kliksuteltua auki myös ignore-viestejä ja jos sieltä paljastuu täysjärkisyyttä, niin helposti klikkaan kaverin pois listalta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eipä ole ketään ignoressa. On täällä ainakin pari sellaista tyyppiä jotka saa lähes joka kerta otsasuonet pullottamaan mutta yritän vaan purra kieltä sen sijaan että heittäisin ignoreen.
 

RDivis

Jäsen
Itseasiassa ei löydy, kuin yksi nimi. En itse oikeastaan suutu siitä jos minulle v**tuillaan. Mutta tässä olympialaisten alla kyseinen nimim. sabotoi maajoukkue osiossa vancouver-keskustelua pelkällä mukahauskuuttelulla. Vähintään viesti per sivu. Se riitti itselle.

Itselläkin menee joskus asiattomuuksiin, eritoten jalkapallossa. Saatan (ansaitusti) olla muutaman ManU-kannattajan ignoressa.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Tasan nolla nimimerkkiä on ignore-listalla. En nyt ihan äkkiseltään tajua mitä järkeä tuota olisi käyttää. Eriäviä mielipiteitä on mielestäni kuitenkin ihan mukava lukea ja suoranaiset henkilökohtaisuudet sun muut vittuilut uskon moderaattorien hoitavan kyllä.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Tasan nolla nimimerkkiä on ignore-listalla. En nyt ihan äkkiseltään tajua mitä järkeä tuota olisi käyttää.
Kuten noin neljä viestiä sitten äkkiseltään kerroin, niin sisällöttömyys on hyvä ja järkevä syy. En nyt ihan äkkiseltään tajua, että miksi kukaan ei ignooraisi noita "Uskon ja toivone, että tänään voitetaan." ja "Kerho YV:lle" -viestejä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Terveisiä niille jotka eivät nähneet lukea tätä tekstiä.

Tämä on muuten mielenkiintoinen heitto! Kenenköhän kaikkien ignore-listalle sitä on itsekin kerennyt näiden parintuhannen viestin aikana? Osaan olla kyllä ärsyttävä jaarittelija ja vaikka mitä, toisaalta aika väritön ja vain vähän provokatiivinen.

Vaaditaan siis toimintoa "Katso kenen ignore-listalla olet!"
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Kuten noin neljä viestiä sitten äkkiseltään kerroin, niin sisällöttömyys on hyvä ja järkevä syy. En nyt ihan äkkiseltään tajua, että miksi kukaan ei ignooraisi noita "Uskon ja toivone, että tänään voitetaan." ja "Kerho YV:lle" -viestejä.

Otteluketjussa on käsittääkseni ideana juurikin tuollaisten "ei niin paljon sisältöä" -viestien postaus. Eli jos otteluketjujen sisällöttömien viestien vuoksi ignooraat, lienee listasi hyvinkin pitkä (kuten näemmä tosiaan onkin). Saatat jäädä paljosta mielenkiintoisesta asiasta paitsi tuolla tavalla. =)
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nolla, osaan kiertää turhat viestit ilman avustajiakin. Ja sitä paitsi saattaa jäädä hyvät naurut väliin, jos alkaa kaiken maailman honottajia välttelemään.

En oikeasti ymmärrä koko toimintoa. Kertoo ehkä siitä, että loppujen lopuksi hauskatkin jannut ovat vain tosikkoja.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei yhtään. Joskus olen tosin harkinnut kaikkien nimimerkkien, paitsi omani, laittamista ignoreen.


Ignoren käyttäminen kertoo enemmän oman itsetunnon heikkoudesta kuin laadukkaamman keskustelun tavoittelusta. Samoin kuin "ilmoita asiaton viesti" -nappulan klikkailu.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ignoren käyttäminen kertoo enemmän oman itsetunnon heikkoudesta kuin laadukkaamman keskustelun tavoittelusta. Samoin kuin "ilmoita asiaton viesti" -nappulan klikkailu.
Olet väärässä. Tietyt tyypit häiritsevät ratkaisevasti tuota laadukasta keskustelua. Voit itse vaikuttaa asiaan kahdella tavalla (jos jätetään likvidoinnin mahdollisuus pois). Moderaattorien viikatetta odottaessa ignore on se, millä blokkaat häiriköt pois. Erittäin yksinkertaista. Viikatetta voi nopeuttaa sillä raportoinnilla. Tällä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa.

Ignoren käyttö on siinäkin mielessä perusteltua, että trollien ruokkiminen muuttuu astetta haasteellisemmaksi.
 

Teloch

Jäsen
Eipä ole toiminnolla liiemmälti käyttöä ollut, kaksi nimeä mahtuu omaan listaan. Tyhjänpäiväisiä länkyttäjiä, joista ei saa sitä huumoria revittyä irti edes yrittämällä. Ennemmin katselen ilmoituksia blokatuista viesteistä kuin näiden herrojen verbaaliripulia.
 

Force

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
89 jantteria ignorelistalla.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
89 jantteria ignorelistalla.

Aika tiukka meininki.

Mulla taitaa olla kuusi nimimerkkiä. Niistä neljä on jo kengitty pois palstalta, eli aktiivisia on enää kaksi. Molemmat ihan puhtaita turhakkeita/trolleja, joiden viestejä ei vaan jaksanut enää edes nähdä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Lyhyt on lista, koska siellä ei ole ketään. Moderaattorit ovat pitäneet huolen joutavista nimimerkeistä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
En ole törmännyt tällä foorumilla kuin kahteen nimimerkkiin, jotka voisivat jokin kaunis päivä löytää itsensä ignore-listalta. Toinen sai onneksi ikuisen porttikiellon vapaaseen keskusteluun, joten ei tarvitse lukea hänen maanista yksinpuheluaan koko ajan. Listani on toisin sanoen täysin tyhjä ja sellaisena se on pysynytkin koko sen ajan, jonka olen Jatkista lukenut ja käyttänyt.
 

Anonymous

Jäsen
Ei kukaan. Se kuka tänne keskustelupalstalle lähtee, leikin kestäköön.

Ei todellisuudessakaan pysty "ignoroimaan" epämiellyttäviä ihmisiä pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös