Kuinka pitkä on Ignore-listasi?

  • 17 344
  • 160

Ralph

Jäsen
Viisi. Yksi on ylimielinen paska, toinen identiteettikriisistä kärsivä onlineri. Kolmas iloinen puusilmäveikko, neljäs ei tiedä mitään urheilusta tai internetistä ja viides on yli-innokas fanipoika.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nolla nimimerkkiä.

En näe käyttöä tuollaiselle. Osoittaisi vain omaa heikkoutta, jos tuolla tavalla jonkun päästäisi ihonsa alle.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vain yksi päässyt "ihon alle", sekin vasta parisen viikkoa sitten. Ihme jankkaaja, joka ei faktoista juurikaan välitä.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kyllähän ärsyttäviäkin nimimerkkejä on vuosien aikana tullut vastaan, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään käyttää kyseistä toimintoa. Eli nolla käyttäjää siis listalla.
 

lapa78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lexaa
Viisi. Yksi on ylimielinen paska, toinen identiteettikriisistä kärsivä onlineri. Kolmas iloinen puusilmäveikko, neljäs ei tiedä mitään urheilusta tai internetistä ja viides on yli-innokas fanipoika.

Ai sulla on kuusi eri nimimerkkiä?

Omalla listalla ei ole ketään.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joidenkin kirjoittajien laittaminen ignoreen voisi heikentää ketjujen luettavuutta. Enkä muutenkaan jaksa vaivautua ignoroimaan ketään. Luotan että moderointi toimii luonnonvalinnan välikappaleena ja siivoaa pahimmat jätökset kadotukseen.

Ignoroida voi myös jättämällä kommentoimatta tyhmyyttä huokuvat kommentit ja kysymykset. Sama juttu kategorisesti joidenkin nimimerkkien kohdalla. Parempi olla vastaamatta mitään ja säästää tuokin aika vaikka ristinollan pelaamiseen yksinpelinä.
 

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Yhtäkään nimimerkkiä ei ignore-listalta löydy. Hölmöä tuollainen.

Oma nimimerkkini löytyy ainakin yhdeltä ignore-listalta, todennäköisesti useammaltakin..
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
9

Ignore-toiminnossa on kyllä parantamisen varaa. Nyt se vain lähinnä vaikeuttaa ketjujen lukemista. Sen pitäisi mennä niin, että asettamalla kirjoittajan ignoreen, niin hän ikään kuin katoaisi palstalta.
 
Ei yhtäkään. Ja miksi pitäisi olla? Täältä löytyy joukosta kaikenlaista kirjoittajaa ja koskaan ei ole tullut mieleen laittaa ketään johonkin ignore-listalle. Pidetään mieluummin kaikki yhtä. Mielipiteitä jakavat kirjoittajat ovat palstalle hyväksi. Hieno foorumi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ignore-listani on tyhjä.

Moderattorit ovat hoitaneet asian melko hyvin ja hienosäädön hoidan minä olemalla keskustelematta joidenkin nimimerkkien kanssa.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
Yksi nimi löytyy. Laitoin joskus viime talvena sinne, kun oli kova spoilailemaan Salattujen Elämien juonta tuolla sarjan ketjussa.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kerran olen yhdellä nimimerkillä kokeillut, ei tuonut autuutta. Nyt pleijarien alkaessa todennäköisesti kokeilen. Nimimerkkejä en ole päättänyt, mutta ignoreen lähtevät ne, jotka itkevät tuomareista otteluketjussa. Valitettavasti taitaa olla osin Jokeri-veljiä, mutta kun ei vaan jaksa.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ei ole ignore-listalla ketään. Kerran oli vuosia sitten kokeiluluonteisesti yksi nimimerkki Mestis-puolen ketjuissa (tosin ei Mestis-kirjoittaja), kun alkoivat jatkuvat turhat trollaukset tympimään. Mutta otin tuonkin nopeasti pois. Oma häpeänsähän se on, jos joku trollaa vuosi toisensa jälkeen joutavaa paskaa ilman mitään rakentavaa asiasisältöä aiheeseen.

En minä kaikista nimimerkeistä tai heidän kirjoitustyylistään joka mielentilassa aina pidä, ja varmaan tunne on välillä vastavuoroinen. Mutta yhtään ketään en "vihaa" - viha on muutenkin hyvin vahva tunnereaktio, ja olisi absurdia vihata tosissaan jotain tuntematonta nimimerkkiä netissä. Aina voi jättää jotkut viestit muuten lukematta tai niihin vastaamatta.

En missään nimessä ole aina samaa mieltä tiettyjen kirjoittajien kanssa, eikä pidäkään olla. Kuitenkin samat nimimerkit saattavat osua joskus täysin naulan kantaan jossain toisessa asiassa. Tämänkin takia olisi typerää pistää jotkut nimimerkit ignore-listalle. Tällöin jäisi täysin huomaamatta, että ketjussa X ärsyttänyt kirjoittaja suorastaan huokuu neroutta ketjussa Y.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä ole ketään. Joskus oli lyhyen aikaa se hpk-fani, joka puhui jatkuvasti munalukosta ja antipatioi muutenkin Lukkoa aika vahvasti. Mikäs se nimimerkki olikaan? Nekin viestit oli kuitenkin tavallaan aika hauskoja, joten en häntäkään kauaa ignoressa pitänyt.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eipä ole ketään. Joskus oli lyhyen aikaa se hpk-fani, joka puhui jatkuvasti munalukosta ja antipatioi muutenkin Lukkoa aika vahvasti. Mikäs se nimimerkki olikaan? Nekin viestit oli kuitenkin tavallaan aika hauskoja, joten en häntäkään kauaa ignoressa pitänyt.

rinkeli22. Oli myös itsellä ignoressa. Sen jälkeen pidellyt hiljaista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Yksi on ignoressa. Tuo nimimerkki ilmeisesti kirjoittaa vain Kärppien osioon. Yleensä ei ole ollut ketään mutta tuo nyt on ollut suunnilleen viime vuodenvaihteesta lähtien. Huomasin, että hänen jokainen viestinsä tälle palstalle oli kommentti juuri minulle, mielestäni lätinää ja trollausmahdollisuus kävi mielessä, joten päätin, että en halua nähdä riviäkään kyseiseltä kirjoittajalta. Voisin hypätä hänen tekstiensä yli mutta silloin näkisin jotakin enkä enää halunnut nähdä yhtään. Ei hän päässyt ihon alle, ei Kauniit ja rohkeat -tv-sarjakaan ole päässyt minun ihon alle, vaikka en ole koskaan katsonut yhtään jaksoa kyseistä ohjelmaa. Paska vaan on paskaa.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Onko Salkkarit niin kova sarja, et sen "juonen" spoilaaminen on tuon asian väärti?

Ootko ikinä käynyt katselemassa meininkiä salkkarit-ketjussa? Melko fanaattista porukkaa joukossa on. Pienikin spoilaamiseen viittaava pilkkuvirhe saa vihaisen väkijoukon liikkeelle.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko Salkkarit niin kova sarja, et sen "juonen" spoilaaminen on tuon asian väärti?
Varmaan kaikki tuohon ketjuun kirjoittelevat ovat kanssani samaa mieltä kun sanon, ettei kyseinen sarja ole kovinkaan tasokas (itsekin siis katselen myös). Mutta kuitenkin, jos sen parissa nyt kaksi ja puoli tuntia viikosta tuhlaa, niin olisi se kiva katsoa sitä niin, ettei tiedä sarjan tapahtumista aina kaksi viikkoa eteenpäin.

Mulla on itseasiassa varmaan sama kaveri ignoressa kuin Eleanorilla. Muutama muukin löytyy, justiinsa lisäsin yhden Lukko-osion trollin. En mä sitä erityisemmin häpeä että ignorelistalta muutama nimi löytyy, sillä jos se parantaa omaa Jatkoaika-viihtyvyyttäni niin job well done.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole ketään ignore-listalla. Useimmat noista itseäni hieman ärsyttävistä nimimerkeistä vierailevat lähinnä ketjuissa, joita en lue, joten ei tarvitse vetää palkokasveja nenään. Lisäksi olettaisin, että tuo ignore-toiminto heikentää palstan luettavuutta, kun jää viestejä välistä ja varsinkin, jos joku kommentoi viestiä jota et itse ole lukenut. Ja ilmeisesti lainaukset näkyvät silti?

Itse tuskin olen kenenkään ignore-listalla, sen verran HMV kaveri kyseessä ainakin palstan puolella. Siviilielämässä sitten vihaan lapsia, hakkaan homoja ja potkin koiria ihan normaalisti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös