Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 46 661
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Suurin osa nimimerkeistä on mun lisänimimerkkejä, joten voinko sanoa tuntevani itseni. Mä oon ihan pihalla.
Ai etkö ookaan kotona nyt?

Riittää että ihan silmämääräisesti silmäillään, minulla on aika pieni joten yleensä ratkeaa jo tässä vaiheessa. Jos menee milli- tai senttipeliksi, voidaan varmistaa voittaja mittanauhalla.
Siis mittaillaanko täällä banaaneita banaaninviljelijän itsensä kanssa?
 
K

Kiekkokatsoja

Toivottavasti en saa tästä kakkua mutta.. Säkö se oot faija?

Eiku ainii! Faija fanittaa IFK:iä! Lienet joku halpa kiinalainen kopio.
Nooh, kunhan ei ole koronaa, niin kiinalainen kopiokin on ok.

Lisäys. Niin ketjun aiheeseen. No mulla ei ole tarvetta tuntea jatkoaikalaisia. Muutaman kai tiedän, en tunne.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Tunnen yhden, ehkä. Tiedän että mun yksi tuttu on syntynyt samana päivänä ja kannustaa samaa joukkuetta kuin kyseinen nimimerkki on täällä profiilissaan ilmoittanut. Eihän tuo voi olla sattumaa että samana päivänä olisi syntynyt kaksi saman joukkueen fania?

Hän tuskin tietää millään tapaa minua. Tuskin osaa edes lukea, niin miten voisi ymmärtää.

Alan sittenkin epäilemään olenko väärässä. Tuttuni asuu satojen kilometrien päässä hänen suosikkijoukkueensa kaupungista, mutta silti viesteissään kertoo tästä kaupungista kuin olisi hänen kotikaupunkinsa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä oon yrittäny bongata pettteriä aina kun oon malmilla, ei oo vielä tärpänny.
Kerran eräänä perjantaina neljän jälkeen iltapäivällä poikettiin Lucky Ladyn baariin, siellä yhdessä pöydässä nukkui päiväuniaan yksinäinen mies. En vaivautunut edes kysymään oletko @pettter
 
No tuota miten tämän nyt muotoilisi silleen oikealla tavalla. Kokeillaan.

- Kaksi tapasin kesällä ja heihin tutustuin. Oli hauska ja jännä kokemus. Joskus uusiksi ehdottomasti.

- Tiedän kaksi sellaista nimimerkkiä, jotka olivat koulussani opettajina yläasteen aikana. Toinen oli historianopettaja ja toinen oli erityisopettaja/koulunkäyntiavustaja. Kummankaan kanssa en sen enempiä jutellut, mitä nyt historian opettajan kysymyksiin oli jotain vastailtava kun se aina kyseli. Kumpikaan heistä ei tiedä nimimerkkiäni.

- Sain kamultani/yläasteen aikaiselta luokkakaveriltani myöntävän vastauksen "oletko Jatkoajassa?" -kysymykseeni. Se tietää minun nimimerkkini, mutta mie en tiedä hänen. Ehkä vielä rohkaistun ja kysyn asiasta. Eri asia on että haluaako kertoa sitä.

- On muutama sellainen nimimerkki joista tietty jotain tiedän, mutta ainakaan vielä ei voi sanoa niin että tuntisin heidät henkilökohtaisesti. Kaikki on mahdollista tulevaisuudessa.

Vastaus on siis kaiketi just nyt: 5! On tää vaan jännää...
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itseasiassa nyt kun kysyit, niin kirjotan nykyisin melko useinkin omia fiilareitani itselleni ylös.
Toi on hyvä. Auttaa tunnistamaan niitä tunteita mitä päivittäin elämässä toistuu, mikä taas kehittää itsetietoisuutta, mihin puolestaan pohjautuu hyvä itsetunto. Kannattaa jatkaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän noita yllättävän montakin tunnen ja tiedän. Yksi iso syy siinä että olen ollut mukana sellaisissa piireissä joissa noita ihmisiä nimimerkkien takaa on oppinut tietämään ja tuntemaan.

Tietääkseni ainakin kuusi Jatkoajan nimimerkkiä löytyy omalta kaverilistaltani myös Facebookissa. Esimerkiksi HPK:n vieraspelireissut oli kyllä aikoinaan tapahtumia joissa noihin etenkin hämeenlinnalaiskirjoittajiin pääsi tutustumaan.

Ja kyllähän näiden nimimerkkien takaa löytyy fiksuja, luotettavia ja hyviä tyyppejä. Ihmisiä joiden kanssa on helppoa ja luontevaakin viettää aikaa. Ehkä se on tämä moderointikin mikä karsii täältä ne ns. roskakäyttäjät pois. Paitsi minä olen toki yhä täällä.

Ja tänään opin jo ainakin vähän tuntemaan nimimerkin @peksa kun kiertelimme yhdessä tänään Tampereella.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Hankala kysymys mutta nyt hetken täällä pyörittyäni täytyy tunnustaa että puhtaasti kirjoitustyylin, nimimerkki päättelyn ja yleisen stalkkauksen pohjalta 4 kalpan fania tunnistan ilman epäilystäkään
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Liian monta. Yhden stalkkasinkin kerran kun antoi niin oivat ohjeet itsensä löytämiseksi eli tunnistamiseksi. Googlasin ja minuutissa löytyi. Vai menikö vartti. Aika kultaa muistot. Tai siis enhän mä tunne sitä henkilökohtaisesti.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä en stalkkaa ketään, mutta oon varmaan kyllä doxannut itseni. No joo, sen yhen tyypin, joka teki comebackin, etsin Googlesta. En kyllä tunne ketään henkilökohtaisesti, jonka tietäisin tänne kirjoittelevan jotain. Ehkä jonkun silloin tällöin lurkkaavan nimimerkin puolitutusti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en stalkkaa ketään, mutta oon varmaan kyllä doxannut itseni. No joo, sen yhen tyypin, joka teki comebackin, etsin Googlesta. En kyllä tunne ketään henkilökohtaisesti, jonka tietäisin tänne kirjoittelevan jotain. Ehkä jonkun silloin tällöin lurkkaavan nimimerkin puolitutusti.

Ei kai sitä mielellään kehtaa tunnustaa, että tuntee jonkun... jatkoaikalaisen. On täällä niin säälittävää sakkia. Toisaalta viihdyttävääkin, jos hulluille mielii nauraa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Liian monta.

Joo, täytyy kyllä tunnustaa minunkin että vähän varauksella suhtaudun tähän henkilöiden tuntemiseen Jatkoajan nimimerkkien takana. Minulle kuitenkin alun alkaen oli tärkeimpiä juttuja se että tänne sai kirjoittaa nimimerkillä, jonka oikean henkilöllisyyden vain harvat ja valitut tiesi. Näitä harvoja oli ennen tyyliin veljeni ja siskoni mies joita myös tämä keskustelupalstan lukeminen kiinnosti ja toisen osalta varmaan kiinnostaa yhäkin ainakin HPK-keskusteluiden osalta. Heillä ei kyllä nimimerkkiä tänne ole koskaan ollut.

Tämä ei ole ollut minulle alun alkaen paikka jossa tutustutaan niinkään uusiin tuttavuuksiin. Ja muutenkin olen vähän ollut varautunut näihin netissä tapahtuviin tutustumisiin.

Mutta aikoinaan noita ihmisiä nimimerkkien takana nyt vain oppi tuntemaan kun liikkui sopivissa piireissäkin. Toinen piiri jääköön harvojen tietoon mutta toinen oli joku vieraspelireissukin aikoinaan jossa tuli huudeltua ja tunnustettua (suurelta osin kännissäkin vielä silloin) että minä olen muuten se Vilperi. Ja noihin sai välillä kysymälläkin sitten vastauksia että ja minä olen se nimimerkki X. (X:n paikalla siis oikeasti joku HPK-kirjoittaja). Osan kanssa tunnetaan yhä niin sitten vieläkin että ollaan Facebookissa kavereita ja moikkaillaan kun nähdään.

Sitten oli tämä viime vuoden kevät kun tuli haksahdettua hetkeksi aikaa taas ryyppäämisen poluille ja silloin tuli vain eteen tuollainen tarjous että voi liittyä muutaman Jatkoajan nimimerkin kanssa samaan Facebook-liveryhmään ryyppäämään ja minä sitten liityin siihen ryhmään että sain seuraakin kun kaikki baaritkin taisivat olla silloin kiinni. Näitä nimimerkkejä taisivat olla @Czescku, @banaaninviljelijä ja @nummenkallio. Etenkin Czeskun ja banaaninviljelijän kanssa ollaan vieläkin yhteyksissä myös esimerkiksi Facebookissa. Czeskun kanssa juttelimme tänäänkin aamulla.

Ja sitten vielä viime viikolla @peksa laittoi ehdotuksen minulle että voisi lähteä oppaakseni Tampereelle ja suostuin tähänkin.

Olen antanut kuulemma itsestäni melko ujon kuvan mutta siihen voi vaikuttaa tuo varauksellisuuskin uusien, varsinkin nettituttavuuksien suhteen. Minun ei ole niin vain helppoa luottaa ihmisiin, etenkään siis netissä tapaamiini ihmisiin.

Hyvää porukkaahan täältä löytyy nimimerkkien takaa mutta tietyllä varauksella silti tutustun ja haluan edes tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Joillekin annan mahdollisuuden mutta en kaikille. Osasyy kirjoittamiseen tälle palstalle tulkoon vielä jatkossakin olemaan jossain määrin oikean henkilöllisyyden pysyminen vain suht harvojen tiedossa. Siten tänne on helpompi kirjoitella vaikeistakin ja arkaluonteisistakin asioista.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Käyttäjä on saanut viestistään pelikiellon.
Sitten oli tämä viime vuoden kevät kun tuli haksahdettua hetkeksi aikaa taas ryyppäämisen poluille ja silloin tuli vain eteen tuollainen tarjous että voi liittyä muutaman Jatkoajan nimimerkin kanssa samaan Facebook-liveryhmään ryyppäämään ja minä sitten liityin siihen ryhmään että sain seuraakin kun kaikki baaritkin taisivat olla silloin kiinni. Näitä nimimerkkejä taisivat olla @Czescku, @banaaninviljelijä ja @nummenkallio. Etenkin Czeskun ja banaaninviljelijän kanssa ollaan vieläkin yhteyksissä myös esimerkiksi Facebookissa. Czeskun kanssa juttelimme tänäänkin aamulla.
Kuka yllättyi? Vittu miten vajaata jengiä. Kaveri puhuu vuodesta toiseen kuinka vaikeaa on elää kun ei voi dokata ja täältä tietysti "palstaveljet" kutsuvat dokaamaan ja "elämään parempaa elämää". Vittu miten vastuutonta ja kusipäistä porukkaa. Antakaa kakkua sakkoa saatana, mutta pistää kyllä vihaksi. Yhden saitte jo pehmeään pyöreään huoneeseen, pitääkö sinne nyt saada sitten kaveri sille?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tunne, mutta tiedän erään melkoisen pikkuhiljaa hyvin. Olimme usein naapuripöydissä erään Tuiralaisen pubin trivia-illassa.
Juoksinpa naisen pil[SENSUROITU!]ajun perässä Turkuun; nukkumatta, juomatta, syömättä...
*huokaus*
Tulen joskus käymään Oulussa ja lähetän privaatin.
Toivefinaalini 2022 on Tepsi ja se Lärpät, jolloin toivon jomman kumman joukkueista voittavan!
Kumma juttu, koska jaettu mitalikin olisi minulle sopiva.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tunnen tai tiedän vähintään muutamia kymmeniä nimimerkkejä nimeltä, ja aika monet olen nähnytkin luonnossa. Isolta osin oikein mukavaa sakkia, voin suositella niin kiekkokatsomoon kuin jälkilöylyille.

On se kuitenkin hyvä tietää, että täältä löytyy ratkaisu sellaiseenkin ongelmaan, jossa reipas ränni lipsahtaa pois päältä.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Tunnen henkilökohtaisesti muutamia. Sitten ns. nettituttuja on myös. Sitten tietty päälle ne, jotka tietävät mun henkilöllisyyden, koska se on heille kerrottu ilman mun suostumusta. Näitä on varmasti useita.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös