Muutaman tiedän oikeasta elämästä, mutta he eivät tiedä, että sämppäri on minä. Jotenkin kiihottavan salaista.
Et voi tietää! Nimimerkkini on siitä fiksusti tehty, että sitä ei voi yhdistää nimeeni millään muotoa, kuten esimerkiksi @banaaninviljelijä on helppo yhdistää mieheen itseensä, kun käy vain katselemassa Kontulan ostarilla sammuneita banaaniterttu käsissään. Tai @Johnny B. Goode , kun käy Nääsvillessä Tiikerihaissa. Heti kun näkyy uljas, kiiltävä kalju ja guntherin viikset, on täky varma. Tai vaikkapa @Käyttäjänimetön . Kuka ei muka osaisi yhdistää häntä oikeaan henkilöön?Baby, I know.
Junnut, @Smitty#41 ja @Punamusta etunenässä. Ottakaa tästä oppia. Tähän asemaan päästäksesi täytyy omistaa Ron Jeremyn libido, John Holmesin kulli ja Keorke Kluunin charisma.usein riittää, että olen kotona ja naiset vain tulee mun luokse
Vittu elä pelästyttele tuolleen tägäämällä mua tähän ketjuun! Luulin jo että oot nähny mut jossain.Junnut, @Smitty#41 ja @Punamusta etunenässä. Ottakaa tästä oppia. Tähän asemaan päästäksesi täytyy omistaa Ron Jeremyn libido, John Holmesin kulli ja Keorke Kluunin charisma.
En kerinny näkemään. Olit just lähteny ku alettiin mutsis kaa vasta aamupalan tekoonVittu elä pelästyttele tuolleen tägäämällä mua tähän ketjuun! Luulin jo että oot nähny mut jossain.
No nyt! Raportoin, blokkasin, laitoin ignoreen, tein poliisille ilmoituksen.En kerinny näkemään. Olit just lähteny ku alettiin mutsis kaa vasta aamupalan tekoon
Olinko mä vielä nukkumassa vai aamupaskalla?En kerinny näkemään. Olit just lähteny ku alettiin mutsis kaa vasta aamupalan tekoon
Kumpikin pitää paikkaansa. Nukahit pöntölle senkin hupsu!Olinko mä vielä nukkumassa vai aamupaskalla?
Smittyn systerin huoneessaOlinko mä vielä nukkumassa vai aamupaskalla?
Smittyn systerin huoneessa
Sunnuntai iltana siis. Otetaanko ihan mittanauha mukaan vai tökätäänkö vain vastakkain ja katsotaan kummalla osuu ja kummalla ei?En yhtään kun kukaan ei suostu lähtemään kanssani bisselle. Siellä voitaisiin sitten tutustua toisiimme, kertoa nimimerkkiemme syntyhistoriaa ja vaikka vertailla pippeleidemme kokoa. Mutta kun ei niin ei, saatana! Saatana.
Sunnuntai iltana siis. Otetaanko ihan mittanauha mukaan vai tökätäänkö vain vastakkain ja katsotaan kummalla osuu ja kummalla ei?