Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 46 731
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Kysymys on yksinkertainen: Kuinka monta Jatkoaikaan kirjoittavaa tunnet henkilökohtaisella kontaktilla? Eli siis pelkän nimimerkin tietäminen ei riitä...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Muutaman.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Vähiin on jäänyt. Luulen tietäväni muutamia tyyppejä lisää, mutta en pysty yhdistämään nimimerkkiä ja naamaa. Joten vastaus on säälittävä 1.
 

Afan

Jäsen
Pitkästä aikaa ihan mielenkiintoinen kysely. Vastaus on pikaisen laskutoimituksen perusteella neljä. Pidätän oikeuden muutokseen, jos olen unohtanut jonkun.
 

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Yhden tunnen ulkonäöltä, ja hänen nimimerkkinsä on Murmeli.

(korjattu nimim. sampio:n pyynnöstä.)
 
Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaksi sellaista, jotka ainakin ovat kirjoitelleet melko ahkerasti. Yhdellä on oikeudet, muttei jaksa kirjoitella ja yksi kaveri haki oikeuksia. Eli yhteensä siis en välttämättä yhtään aktiivista.
 

Aksu

Jäsen
No, kun nimistä puhutaan niin tunnen Murmelin ja Jusaksen (joka tosin on ollut pikkuisen hiljaa...). Kolmatta en kerro koska hän ei tiedä minun tietävän (eläköön suomen kieli...). Olettamuksia en toki aio kertoa...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Lapa
Yhden tunnen ulkonäöltä, joka on Murmeli.
Eli tämä Murmeli on siis yhtä kuin ulkonäkö

T:saivartelija sampio
 

rautis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En yhtään,mutta pohdiskellut olen onko Pate 00 sama jannu joka IFK.n fanikatsomossa istuskellessaan -98 finaaleissa usein pääsi ruutuun ja muistaakseni ratkaisevassa matsissa oli nautittu hieman muutakin kuin kansalaisluottamusta monet kerrat hieman huvittuneena nauhalta katsellessani olen kaverin seisaaltaan taputusta hymähdellyt...HYVÄ MEININKI ;)
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Kaksi...

...taidan tuntea, MrBluus:in ja yhden joka on hieman epäaktiivinen uskoisin.

Eli 2
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Henk.koht 6kpl.

Kuusi kappaletta tiedän.Tämän lisäksi olen melko usein ollut kännykän välityksellä yhteydessä yhteen Blues-faniin,jonka kanssa on myöskin rattoisaa vaihtaa ajatuksia.Jessus....me ollaan kohta oltu yhteydessä jo vuoden verran #####,eiköhän olisi jo aika nähdä toisemme "livenä"?;)

Ps:Vastaathan sitten YV:nä,emmehän halua nimeäsi julkisuuteen.:D :D :D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tunnen käsittääkseni kolme.. Useampien kanssa olen kuitenkin ollut verkon välityksellä yhteydessä, ja Murmelin olen nähnyt, kuten ilmeisesti moni muukin. Juovuspäissäni törmäsin myös narrimanaajaan. En tajua, miten hän tiesi, että minä olen Jatkoajan nimimerkki vilpertti :)
Niin ja ilmeisesti myös nimimerkki MM:n kanssa ollaan joskus matsissa turistu...

Mutta vain kolme käsittääkseni tunnen, eli Afan, rapster ja Pikkarainen.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Muutaman (3-5) tunnen..

..henkilökohtaisesti. Terveisiä vain teille! :D
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Czesckun kanssa käytiin kolme vuotta lukiota samalla luokalla (niin ja samaa yläastetta), muita reaalimaailman tuttuja ei käsittääkseni porukasta löydy.
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Jos tuntemisella tarkoitetaan sitä, että on tullut livenä tavattua ja muutama sanakin vaihdettua, niin luku taitaa olla niinkin suuri kuin 6 - joka epäsosiaalisen luonteeni huomioon ottaen on hämmästyttävän korkea määrä.

Näiden lisäksi on sitten pari-kolme ulkonäöltä tuttua henkilöä, joita en voi kuitenkaan väittää tuntevani.
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Yhden tunnen hyvin ja kaksi tiedän,mutta näiden kahden kesken en ole ikänä mitään jubannut...
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä haluaisin tutustua nimimerkin Risa systeriin oikein mielelläni
 

sani

Jäsen
Suosikkijoukkue
lukko, kärpät, ujk
En tunne yhtään. :(
Parempi ehkä niin. :rolleyes:
Ainakin parasta jos kukaan ei tunne minua.:p
Eipä tartte niin hävetä kommentteja.:cool:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös