Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 46 768
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

A Siente

Jäsen
Tiedän muutaman nimimerkin oikean henkilöllisyyden, mutta en varsinaisesti tunne heitä. Enkä välttämättä haluakkaan tuntea heitä sen tarkemmin, melko mulkkuja ovat.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vähintäänkin viitisen jatkislaista tunnen ihan oikeasti. Myös yhden edesmenneen tunsin. Nämä siis sellaisia, joiden kanssa joko ollaan oltu tai ollaan edelleenkin tekemisissä Jatkiksen ulkopuolellakin. Paria voi kutsua ihan kaveriksikin.

Sitten on jonkinlainen määrä (ehkä parikymmentä) nimimerkkejä, joiden henkilöllisyyden tiedän. Jotkut ovat selvinneet muiden kautta, jotkut ihan omana salapoliisityönä. Mutta näistähän ei huudella mihinkään.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yhden, mutta hänetkin kauan aikaa ennen kuin itse tänne olen aloittanut kirjoittamaan.

Oletan, että oma henkilöllisyyteni on kaikille tuntematon. Toisinsanoen en siis ole huudellut kylillä taikka kertonut kenellekään, että kirjoittelen täällä nimimerkillä Via Dolorosa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
En tietääkseni tunne ketään Jatkoaikalaista henkilökohtaisesti. Yhden nimimerkin tunnen sekä ulkonäöltä että nimeltäkin, mutta tämä paljastui minulle ihan sattumalta. Emme siis ole koskaan tavanneet.

Minun henkilöllisyyteni on tunnistanut nimimerkin takaa yksi henkilö. Uskoisin, että olen tavannut ja jutellutkin joidenkin Jatkoaikaan kirjoittavien kanssa, vaikka he eivät ole minulle sitä puolta itsestään kertoneet. Sen verran olen tuolla halleilla pyörinyt ja lisäksi olen ollut tietyllä tavalla mukana Ässien toiminnassa, että uskon tavanneeni paljonkin Jatkoaikalaisia.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tarkkaa määrää en tiedä, ehkä noin 150 ? Yli 100 kuitenkin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Baby, I know.
Et voi tietää! Nimimerkkini on siitä fiksusti tehty, että sitä ei voi yhdistää nimeeni millään muotoa, kuten esimerkiksi @banaaninviljelijä on helppo yhdistää mieheen itseensä, kun käy vain katselemassa Kontulan ostarilla sammuneita banaaniterttu käsissään. Tai @Johnny B. Goode , kun käy Nääsvillessä Tiikerihaissa. Heti kun näkyy uljas, kiiltävä kalju ja guntherin viikset, on täky varma. Tai vaikkapa @Käyttäjänimetön . Kuka ei muka osaisi yhdistää häntä oikeaan henkilöön?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Mä oon yrittäny bongata pettteriä aina kun oon malmilla, ei oo vielä tärpänny.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tunne aika monta. En jaksa nyt laskea montako nimimerkkiä olen elävässä elämässä nähnyt ja monenko kanssa olen luurissa höoissyt, mutta niitä on monta, ainakin 50,jos ei enemmänkin. @Sämppäri mä tiedän sun nimen ja en aina käy Kontulassa, usein riittää, että olen kotona ja naiset vain tulee mun luokse. Tänään taas tulee ja nyt ei ole kyse edes sohvasurffaiksesta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Junnut, @Smitty#41 ja @Punamusta etunenässä. Ottakaa tästä oppia. Tähän asemaan päästäksesi täytyy omistaa Ron Jeremyn libido, John Holmesin kulli ja Keorke Kluunin charisma.
Vittu elä pelästyttele tuolleen tägäämällä mua tähän ketjuun! Luulin jo että oot nähny mut jossain.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
En yhtään kun kukaan ei suostu lähtemään kanssani bisselle. Siellä voitaisiin sitten tutustua toisiimme, kertoa nimimerkkiemme syntyhistoriaa ja vaikka vertailla pippeleidemme kokoa. Mutta kun ei niin ei, saatana! Saatana.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En yhtään kun kukaan ei suostu lähtemään kanssani bisselle. Siellä voitaisiin sitten tutustua toisiimme, kertoa nimimerkkiemme syntyhistoriaa ja vaikka vertailla pippeleidemme kokoa. Mutta kun ei niin ei, saatana! Saatana.
Sunnuntai iltana siis. Otetaanko ihan mittanauha mukaan vai tökätäänkö vain vastakkain ja katsotaan kummalla osuu ja kummalla ei?
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Sunnuntai iltana siis. Otetaanko ihan mittanauha mukaan vai tökätäänkö vain vastakkain ja katsotaan kummalla osuu ja kummalla ei?

Riittää että ihan silmämääräisesti silmäillään, minulla on aika pieni joten yleensä ratkeaa jo tässä vaiheessa. Jos menee milli- tai senttipeliksi, voidaan varmistaa voittaja mittanauhalla.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai tää jätkät nyt ihan tuota tarkoittanut kun kyseltiin kuinka monta tuntee henkilökohtaisesti?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös