Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet henkilökohtaisesti?

  • 47 074
  • 390

Kuinka monta Jatkoaikalaista tunnet?

  • En tunne ketään henkilökohtaisesti.

    Ääniä: 408 40,6%
  • Yhden

    Ääniä: 210 20,9%
  • Kaksi

    Ääniä: 118 11,7%
  • 3 - 5

    Ääniä: 154 15,3%
  • 6 - 10

    Ääniä: 48 4,8%
  • 10 - 20

    Ääniä: 27 2,7%
  • yli 20

    Ääniä: 41 4,1%

  • Äänestäjiä
    1 006

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muutaman kanssa on käyty kaljoilla, vedetty itse aasiassa useammatkin. Muutaman muun kanssa pitäisi, vielä ei ole aikataulut sopineet.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En tunne ketään henk.koht. Tai eihän sitä tiedä, eihän kaikki kehtaa tunnustaa että on Jatkoajalla nimimerkki. Toisaalta, useammankin nimimerkin haluaisin kyllä tuntea. Hienon tuntuisia inehmoja on täällä kyllä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tiedän muutaman, mutta en tuntemalla tunne ketään. Hieno olisi kyllä joskus tavata livenäkin näitä kyrpiä.

Pitäis järjestää jossain Jatkoaika-festivaalit. Modet vois toimia kuskeina.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pitäis järjestää jossain Jatkoaika-festivaalit. Modet vois toimia kuskeina.
Mäkin voin toimia kuskina, olen tottunut siihen. Eri kysymys onkin että kuka haluaa tulla Lahteen päin kun kyytini sinne päin kuitenkin kulkisi...

Mutta asiaan... En tunne yhtään jatkoaikalaista henkilökohtaisesti. Jos jollakin tuntemallani ihmisellä on tunnukset tänne niin sitä en tiedä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tunne ketään, mutta on monia keiden kanssa saisi varmaan hauskan illan.

Toisaalta olen monesti miettinyt, että olisi rakentavaa päästä tutustumaan niihin nimimerkkeihin ketkä itse kokee, miten sen nyt sanoisi, ärsyttäviksi/vääränmielisiksi/jne. Niihin keiden kanssa ei tunnu löytyvän yhteistä säveltä mistään asiasta. Näihin olisi omalla tavallaan hauska tutustu ja katsoa ollaanko sittenkään niin erilaisia kuin palsta antaa ymmärtää. Ja sitten kun löytyisikin jotain yhteistä, niin sehän se vasta rikastuttava kokemus olisi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toisaalta olen monesti miettinyt, että olisi rakentavaa päästä tutustumaan niihin nimimerkkeihin ketkä itse kokee, miten sen nyt sanoisi, ärsyttäviksi/vääränmielisiksi/jne. Niihin keiden kanssa ei tunnu löytyvän yhteistä säveltä mistään asiasta. Näihin olisi omalla tavallaan hauska tutustu ja katsoa ollaanko sittenkään niin erilaisia kuin palsta antaa ymmärtää. Ja sitten kun löytyisikin jotain yhteistä, niin sehän se vasta rikastuttava kokemus olisi.
Samaa olen miettinyt. Olisi mielenkiintoista. Sitten taas toisaalta, on näitä "haluan olla oikeassa joka asiassa ja tungen nokkani jokaiseen paikkaan huomauttamaan oikeanmielisyydestä" nimimerkkejä, jotka ovat luultavasti niitä luokan hyljeksittyjä ärsyttäviä nörttejä, jotka haluavat olla oikeassa kaikessa ja jankuttaa samaa asiaa ja opettajienkin pitää välillä sanoa, että ole jo välillä hiljaa. Näiden kanssa en löytäisi ikinään yhteistä säveltä.

Sitten on taas näitä kenen kanssa en ole samalla linjoilla asioista, mutta varmasti voisin tulla toimeen hyvinkin oikeassa elämässä.

Jokatapauksessa. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Ja niinkun Jukka Takalo lauloi: Jokainen on vähän homo
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jokatapauksessa. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Ja niinkun Jukka Takalo lauloi: Jokainen on vähän homo
Jokainen on elämänsä pomo. Hieno laulu Jukalta.

Nämä muutamat nimimerkit, jotka olen tavannut ja joiden kanssa olen kuppia kalistellut, ovat osoittautuneet myös ihmisinä lämminhenkisiksi ja miellyttäviksi tuttavuuksiksi. Tätä en tosin edes epäillyt; kirjoituksistaan jo heidät kelvollisiksi päättelin. Vittumaisen oloisten tyyppien kanssa tuskin olisin olusille edes haikaillut.

Sitten täällä on pyörinyt jo ammoisista ajoista muutama nimimerkki, joita en haluaisi koskaan tavata. Voisin lyödä turpaan, tai saada turpaan. Täysin vastakkainen maailmannäkemys kuin minulla, mutta se on ok jos osaa näkemyksensä perustella. Ellei, pidän vain typeryytenä.

Ihmisiähän me vaan ollaan. Sinäkin, ja minäkin. Ehkä olet kassajonossa seisonut Evilin takana. Tai jonkun muun. Meitä on kaikkialla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä olet kassajonossa seisonut Evilin takana.
Ehkä.

Ehkä se olet juuri sinä, ketä olen katsonut juuri silloin kadehtivasti, että ompas siinä karismaattinen uroskarhu, jonka hellään, mutta hyvin voimakkaaseen syleilyyn jokaisen elämässä hukassa kulkevan, tai muuten vaan hellyyttä, hyväksyntää tai kaveria kaipaavan olisi joskus hyvä päästä.

Ehkä se olet ollut juuri sinä, ketä olen katsonut kadehtivasti, kun olet kävellyt käsikädessä rakkaasi kanssa ja olen katsonut toivoen, että itsekkin saisin joskus kokea aidon rakkauden tunteen rinnassani, enkä mitään keinotekoista seksipommien hässimistä.

Ehkä se olet juuri sinä, jonka olen nähnyt, kun olet hymyillen, nauraen ja hehkuen onnellisuutta kävellyt kadulla vastaan ja näin tuonut hyvää mieltä ja iloisuutta myös muille ihmisille omalla positiivisuudellasi.

Ehkä se olet juuri sinä, kenen silmissä näin suuren surun ja lohduttomuuden tunteen, mutta silti jaksoit hymyillen tervehtiä kassamyyjää.

Ehkä se olet juuri sinä, kuka tuli siihen kuppilaan alla päin istumaan yksikseen. Se jota kohtaan tunsin juttelematta pelkkää hyvätahtoisuutta ja lämpimiä ajatuksia. Se kenen eleistä ja silmistä näkee miten hyvä ihminen on kyseessä ja ketä haluaisi auttaa kaikin mahdollisin tavoin jos vain voisi.

Ehkä se olit juuri sinä, kuka tuli minulta kysymään vointiani istuessani yksin yöllä joen varressa miettimässä elämää, sen jälkeen kun olin menettänyt parhaan kaverini, eli isäni. Se täysin vieras ihminen kenen kanssa juteltiin loppujen lopuksi todella hieno ja antoisa keskustelu.

Taas toisaalta, ehkä se olit juuri sinä, kenet yllätin ravintolan vessasta harrastamassa patongin piilotusta seinää vasten. Se, joka sanoi siinä tilanteessa minulle, täysin tuntemattomalle, että "kyllä tästä sullekkin riittäs"

Ehkä... ehkä...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehkä.

Ehkä se olet juuri sinä, ketä olen katsonut juuri silloin kadehtivasti, että ompas siinä karismaattinen uroskarhu, jonka hellään, mutta hyvin voimakkaaseen syleilyyn jokaisen elämässä hukassa kulkevan, tai muuten vaan hellyyttä, hyväksyntää tai kaveria kaipaavan olisi joskus hyvä päästä.

Ehkä se olet ollut juuri sinä, ketä olen katsonut kadehtivasti, kun olet kävellyt käsikädessä rakkaasi kanssa ja olen katsonut toivoen, että itsekkin saisin joskus kokea aidon rakkauden tunteen rinnassani, enkä mitään keinotekoista seksipommien hässimistä.

Ehkä se olet juuri sinä, jonka olen nähnyt, kun olet hymyillen, nauraen ja hehkuen onnellisuutta kävellyt kadulla vastaan ja näin tuonut hyvää mieltä ja iloisuutta myös muille ihmisille omalla positiivisuudellasi.

Ehkä se olet juuri sinä, kenen silmissä näin suuren surun ja lohduttomuuden tunteen, mutta silti jaksoit hymyillen tervehtiä kassamyyjää.

Ehkä se olet juuri sinä, kuka tuli siihen kuppilaan alla päin istumaan yksikseen. Se jota kohtaan tunsin juttelematta pelkkää hyvätahtoisuutta ja lämpimiä ajatuksia. Se kenen eleistä ja silmistä näkee miten hyvä ihminen on kyseessä ja ketä haluaisi auttaa kaikin mahdollisin tavoin jos vain voisi.

Ehkä se olit juuri sinä, kuka tuli minulta kysymään vointiani istuessani yksin yöllä joen varressa miettimässä elämää, sen jälkeen kun olin menettänyt parhaan kaverini, eli isäni. Se täysin vieras ihminen kenen kanssa juteltiin loppujen lopuksi todella hieno ja antoisa keskustelu.

Taas toisaalta, ehkä se olit juuri sinä, kenet yllätin ravintolan vessasta harrastamassa patongin piilotusta seinää vasten. Se, joka sanoi siinä tilanteessa minulle, täysin tuntemattomalle, että "kyllä tästä sullekkin riittäs"

Ehkä... ehkä...
Saatana, meillä on oma Bukowskimme täällä. Tuo viimeinen en ainakaan ollut. Vai miten se menikään. Oletko koskaan jäänyt kiinni vaatekomerossa runkkaamisesta? No en. Eikös olekin hyvä piilo...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä voisin kyllä keinotekoisesti hässiä niitä seksipommeja, ihan vaikka vaihtelun vuoksi. Yst. Terv. Nimim. 20 vuotta vaimon kanssa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
@BigJay on ihan parhaita ystäviäni, jo edesmennyt @Veripelto oli hyvä kaveri, @Lätkä-Bongari Iso-E kanssa voisin lähteä joskus kesällä ottamaan pari napsua Kallioon ja sitten sellaisia morjestustuttuja on varmaan kymmenisen kappaletta. Nimimerkit ja oikea henkilö yhdistyy muutoin ehkä 15 kirjoittajan osalta. Näillä mennään ja toisaalta mitäpä väliä sillä on tietääkö ihmisen nimimerkin takana vai ei.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kavennetaan kohderyhmää hieman, eli helpotetaan kysymyksenasettelua. Vilkaisin pelkästään tähän ketjuun kirjoittaneiden nimimerkkien listaa. Löysin tasan tusinan verran nimimerkkejä, jotka tiedostan tavanneeni vähintään kertaalleen. Jotkut heistä olen kohdannut hyvinkin monet kerrat. Mukavia kohtaamisia ja ihmisiä kaikki tyynni. En voi ihan jokaisesta tapaamastani järkähtämättömästi sanoa että ”tunnen henkilökohtaisesti”, mutta usean kohdalla näin kuitenkin on.

Noiden päälle tästä ketjusta löytyy useita eri yhteyksistä siviilinimeltä molemminpuolisesti tutuksi tulleita henkilöitä, joita en ole tavannut henkilökohtaisesti, mutta tapaisin mieluusti jos tilaisuus tulisi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Aikoinaan täällä oli joku mulkku, joka tunsi tiesi minut, mutta minä en häntä. Saatana sentään. No, kostoksi tiedän muutaman, jotka tänne kirjoittelevat, mutten tiedä nimimerkkejä. Siten kaksi tiedän varmasti myös siviilissä, yksi kirjoitteli, ja yksi kirjoittelee edelleen, mutten ole nähnyt vuosiin. Aika säälittävää, siis minulta. No, sen siitä raittiista nuoruudesta saa.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Olen tavannut henkilökohtaisesti yli 20. Kaikkien kanssa en ole keskustellut, mutta ihan mukavia ovat olleet kaikki, joiden kanssa olen jutellut. Yksi tapaamistani nmimerkeistä oli scholl, joten hän on todellakin olemassa.
 
Suosikkijoukkue
KK
@BigJay on ihan parhaita ystäviäni, jo edesmennyt @Veripelto oli hyvä kaveri, @Lätkä-Bongari Iso-E kanssa voisin lähteä joskus kesällä ottamaan pari napsua Kallioon ja sitten sellaisia morjestustuttuja on varmaan kymmenisen kappaletta. Nimimerkit ja oikea henkilö yhdistyy muutoin ehkä 15 kirjoittajan osalta. Näillä mennään ja toisaalta mitäpä väliä sillä on tietääkö ihmisen nimimerkin takana vai ei.
Olis kyllä mahtavaa päästä taas vaihtamaan kuulumisia.

Itse en juurikaan tunne palstasiskoja, mutta @cottonmouth riittää varsin hyvin paikkaamaan tämän aukon. Muutaman nimimerkin tiedän ketä on, mutta en paremmin tunne ketään. Joskus olisi kivaa päästä jatkiksen seniorien kanssa ottamaan kuppia, mutta jostain kumman syystä aina joku työkeikka tai muu este on evännyt pääsyn mestoille.
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Olen tavannut henkilökohtaisesti yli 20. Kaikkien kanssa en ole keskustellut, mutta ihan mukavia ovat olleet kaikki, joiden kanssa olen jutellut. Yksi tapaamistani nmimerkeistä oli scholl, joten hän on todellakin olemassa.
En koskaan enää vaihtaisi speedojani jos olisin nähnyt schollin. Tai pesisi hampaitani jos olisin puhunut Hänen kanssaan.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Itse tiedän varmuudella muutaman ihmisen jotka kirjoittavat Hifk osioon. Uskon että itse olen täysin tuntematon muille. Jos joku tunnistaa minut kesällä Stadin terasseilla niin tarjoan kyllä oluen
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Pitäis järjestää jossain Jatkoaika-festivaalit. Modet vois toimia kuskeina.

Tämä olisi mieletön juttu. Katulätkää, grillausta, lätkäaiheisia tietokilpailuja ja paljon kaljaa.

Loppuillasta minä ja @sämpylä89 öljytään paljaat yläruumimme ja painitaan hieman HIFK-Jokerit -hengessä.

Olen mukana.
 

redpecka

Jäsen
Tiedän muutaman, mutta en tuntemalla tunne ketään. Hieno olisi kyllä joskus tavata livenäkin näitä kyrpiä.

Pitäis järjestää jossain Jatkoaika-festivaalit. Modet vois toimia kuskeina.

Tämä olisi mieletön juttu. Katulätkää, grillausta, lätkäaiheisia tietokilpailuja ja paljon kaljaa.

Loppuillasta minä ja @sämpylä89 öljytään paljaat yläruumimme ja painitaan hieman HIFK-Jokerit -hengessä.

Olen mukana.
Rakkaat sisarukset. Ensinnäkin jos sämpylöitä aletaan jakaa en tahdo olla mukana. Iljettää kuvotuskin. Toisekseen, jos te osaatte pelata pipolätkää modeja vastaan niin kyllä siihen on jo olemassa tapahtuma, joku JA-wintterklassikko. Siellä on aiemmin hanskatkin tippunut enkä usko niiden jäävän handuun jatkossakaan jos tapahtuma vielä järjestettäisiin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joskus tuli yllätyksenä, ettei nimimerkki X vedäkään roolia, lähinnä jarruttelee luonnettaan täällä Jatkoajassa.

Tämä selittääkin sen, miksi nimimerkki x, joka on liittynyt palstalle vuonna 2002 ja viimeksi nähty vuonna 2006, on kirjoittanut vain kolme viestiä palstalle. Kun joutuu jarruttelemaan luonnettaan ja varomaan mitä kirjoittaa, niin vähäiseksi se kirjoittelu silloin varmaan jää.

Jostain syystä nimimerkkiä ei saanut tägättyä.
 

Glove

Jäsen
En tietääkseni ketään. Tunnen kyllä aika paljon jääkiekkoihmisiä ja -faneja, joten luultavasti joku heistä kirjoittaa tännekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös