Mäkin voin toimia kuskina, olen tottunut siihen. Eri kysymys onkin että kuka haluaa tulla Lahteen päin kun kyytini sinne päin kuitenkin kulkisi...Pitäis järjestää jossain Jatkoaika-festivaalit. Modet vois toimia kuskeina.
Samaa olen miettinyt. Olisi mielenkiintoista. Sitten taas toisaalta, on näitä "haluan olla oikeassa joka asiassa ja tungen nokkani jokaiseen paikkaan huomauttamaan oikeanmielisyydestä" nimimerkkejä, jotka ovat luultavasti niitä luokan hyljeksittyjä ärsyttäviä nörttejä, jotka haluavat olla oikeassa kaikessa ja jankuttaa samaa asiaa ja opettajienkin pitää välillä sanoa, että ole jo välillä hiljaa. Näiden kanssa en löytäisi ikinään yhteistä säveltä.Toisaalta olen monesti miettinyt, että olisi rakentavaa päästä tutustumaan niihin nimimerkkeihin ketkä itse kokee, miten sen nyt sanoisi, ärsyttäviksi/vääränmielisiksi/jne. Niihin keiden kanssa ei tunnu löytyvän yhteistä säveltä mistään asiasta. Näihin olisi omalla tavallaan hauska tutustu ja katsoa ollaanko sittenkään niin erilaisia kuin palsta antaa ymmärtää. Ja sitten kun löytyisikin jotain yhteistä, niin sehän se vasta rikastuttava kokemus olisi.
Jokainen on elämänsä pomo. Hieno laulu Jukalta.Jokatapauksessa. Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan. Ja niinkun Jukka Takalo lauloi: Jokainen on vähän homo
Ehkä.Ehkä olet kassajonossa seisonut Evilin takana.
Saatana, meillä on oma Bukowskimme täällä. Tuo viimeinen en ainakaan ollut. Vai miten se menikään. Oletko koskaan jäänyt kiinni vaatekomerossa runkkaamisesta? No en. Eikös olekin hyvä piilo...Ehkä.
Ehkä se olet juuri sinä, ketä olen katsonut juuri silloin kadehtivasti, että ompas siinä karismaattinen uroskarhu, jonka hellään, mutta hyvin voimakkaaseen syleilyyn jokaisen elämässä hukassa kulkevan, tai muuten vaan hellyyttä, hyväksyntää tai kaveria kaipaavan olisi joskus hyvä päästä.
Ehkä se olet ollut juuri sinä, ketä olen katsonut kadehtivasti, kun olet kävellyt käsikädessä rakkaasi kanssa ja olen katsonut toivoen, että itsekkin saisin joskus kokea aidon rakkauden tunteen rinnassani, enkä mitään keinotekoista seksipommien hässimistä.
Ehkä se olet juuri sinä, jonka olen nähnyt, kun olet hymyillen, nauraen ja hehkuen onnellisuutta kävellyt kadulla vastaan ja näin tuonut hyvää mieltä ja iloisuutta myös muille ihmisille omalla positiivisuudellasi.
Ehkä se olet juuri sinä, kenen silmissä näin suuren surun ja lohduttomuuden tunteen, mutta silti jaksoit hymyillen tervehtiä kassamyyjää.
Ehkä se olet juuri sinä, kuka tuli siihen kuppilaan alla päin istumaan yksikseen. Se jota kohtaan tunsin juttelematta pelkkää hyvätahtoisuutta ja lämpimiä ajatuksia. Se kenen eleistä ja silmistä näkee miten hyvä ihminen on kyseessä ja ketä haluaisi auttaa kaikin mahdollisin tavoin jos vain voisi.
Ehkä se olit juuri sinä, kuka tuli minulta kysymään vointiani istuessani yksin yöllä joen varressa miettimässä elämää, sen jälkeen kun olin menettänyt parhaan kaverini, eli isäni. Se täysin vieras ihminen kenen kanssa juteltiin loppujen lopuksi todella hieno ja antoisa keskustelu.
Taas toisaalta, ehkä se olit juuri sinä, kenet yllätin ravintolan vessasta harrastamassa patongin piilotusta seinää vasten. Se, joka sanoi siinä tilanteessa minulle, täysin tuntemattomalle, että "kyllä tästä sullekkin riittäs"
Ehkä... ehkä...
Ehkä olemme olleet samassa Veso-koulutuksessa.Ehkä olet kassajonossa seisonut Evilin takana.
Olis kyllä mahtavaa päästä taas vaihtamaan kuulumisia.@BigJay on ihan parhaita ystäviäni, jo edesmennyt @Veripelto oli hyvä kaveri, @Lätkä-Bongari Iso-E kanssa voisin lähteä joskus kesällä ottamaan pari napsua Kallioon ja sitten sellaisia morjestustuttuja on varmaan kymmenisen kappaletta. Nimimerkit ja oikea henkilö yhdistyy muutoin ehkä 15 kirjoittajan osalta. Näillä mennään ja toisaalta mitäpä väliä sillä on tietääkö ihmisen nimimerkin takana vai ei.
En koskaan enää vaihtaisi speedojani jos olisin nähnyt schollin. Tai pesisi hampaitani jos olisin puhunut Hänen kanssaan.Olen tavannut henkilökohtaisesti yli 20. Kaikkien kanssa en ole keskustellut, mutta ihan mukavia ovat olleet kaikki, joiden kanssa olen jutellut. Yksi tapaamistani nmimerkeistä oli scholl, joten hän on todellakin olemassa.
Pitäis järjestää jossain Jatkoaika-festivaalit. Modet vois toimia kuskeina.
Voi olla. Mie olin se ruskeasilmäinen, kiharatukkainen, minihameinen ja isotissinen seksipommi.Ehkä olemme olleet samassa Veso-koulutuksessa.
Tiedän muutaman, mutta en tuntemalla tunne ketään. Hieno olisi kyllä joskus tavata livenäkin näitä kyrpiä.
Pitäis järjestää jossain Jatkoaika-festivaalit. Modet vois toimia kuskeina.
Rakkaat sisarukset. Ensinnäkin jos sämpylöitä aletaan jakaa en tahdo olla mukana. Iljettää kuvotuskin. Toisekseen, jos te osaatte pelata pipolätkää modeja vastaan niin kyllä siihen on jo olemassa tapahtuma, joku JA-wintterklassikko. Siellä on aiemmin hanskatkin tippunut enkä usko niiden jäävän handuun jatkossakaan jos tapahtuma vielä järjestettäisiin.Tämä olisi mieletön juttu. Katulätkää, grillausta, lätkäaiheisia tietokilpailuja ja paljon kaljaa.
Loppuillasta minä ja @sämpylä89 öljytään paljaat yläruumimme ja painitaan hieman HIFK-Jokerit -hengessä.
Olen mukana.
Joskus tuli yllätyksenä, ettei nimimerkki X vedäkään roolia, lähinnä jarruttelee luonnettaan täällä Jatkoajassa.