Tampereella seurat eivät ole päässeet maistamaan omaa hallia.
Se on meidän molempien oma halli...
Tampereella seurat eivät ole päässeet maistamaan omaa hallia.
No tämä on itsestään selvää. Samoin kuin että jos Jokereiden uusi liiga/mestisviritelmä tulisi Nordikselle pelaamaan, niin saavat pelata nykyisten punasinisten seinien sisällä. Tunnen sääliä heidän kusista tilannetta kohtaan, mutta rajansa kaikella.Kun minä joskus toivottavasti kävelen Helsinki Gardenin ovista sisään, niin en minä halua nähdä siellä yhtään ainutta Jokeri-taulua tai logoa.
Se on teidän molempien yhteinen halli.Se on meidän molempien oma halli...
Se on teidän molempien yhteinen halli.
Jonkun konfliktin takia? Kyllä siellä Ilmalassa kajahtaa Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto kuten aina ennenkin, pelaavat kautensa normaalisti loppuun ellei EU kasvata palleja ja pistä kunnon pakotteita. Toki siinä tapauksessa varmaan siirtyisivät kokonaan Venäjälle viime kevään tapaan.Tämä olisi hyvä. Kuitenkin treenattu koko vuosi niin aikamoinen pannukakku jos pelit loppuu jonkun konfliktin takia. Jokereiden edellisestä Suomen mestaruudesta on todella pitkä aika, joten melkein heille soisikin tuon. Varsinkin itsellä tällainen fiilis kun Kärpät ei taida tänä vuonna kovin pitkälle mennä.
Otetaan se takaisin.Mutta mitä sille Ilmalan hallille sitten tapahtuu?
Aivan sama. Todetaan vain tähän, että en usko, että kummallakaan faniporukalla on intressejä palata enää saman katon alle. Tampereella nämä...Ei. Me omistamme hallin yhdessä Ilveksen kanssa. Ihan kuin kumppanin kanssa voi omistaa talon - voi se talo olla velaton ja oma, vaikka se on yhteinen. Edelleen halli on kummankin kotihalli.
Nyt on kyllä sellaista juttua, että oksat pois. Ihan niinkuin ne faniporukat pelaisi yhtään mitään.Aivan sama. Todetaan vain tähän, että en usko, että kummallakaan faniporukalla on intressejä palata enää saman katon alle. Tampereella nämä...
[sarkasmi]Ei, kyllä suoraan finaaleihin pitää ottaa, niiin kovasta sarjasta ja joukkueesta kyse, ja vielä koko Suomen joukkue kyseessä...[/sarkasmi]Vai annettaisko Jokereille suoraan villi kortti tämän kevään pleijareihin? Tiputetaan Liigan sijalle 10 sijoittunut joukkue pois pleijareista ja Jokerit tilalle sääleihin.
Vai annettaisko Jokereille suoraan villi kortti tämän kevään pleijareihin? Tiputetaan Liigan sijalle 10 sijoittunut joukkue pois pleijareista ja Jokerit tilalle sääleihin.
Oli venäläinen tai ei, niin ihan mielenkiinnon takia. Pääkaupunkiseutu tarvitsee alueelle kaksi joukkuetta, mieluummin vaikka kolme.Miksi venäläisen joukkueen (Jokerit) tulisi pelata Liigaa?
Itse en kaipaa Jokereita millään tasolla takaisin, en koskaan. Eli kuuluun siihen 1%.Oli venäläinen tai ei, niin ihan mielenkiinnon takia. Pääkaupunkiseutu tarvitsee alueelle kaksi joukkuetta, mieluummin vaikka kolme.
Jos kansalta kysyttäisiin, niin 99% ottaisi Jokerit ennen meidän kyläpahaisten joukkueita.
Ja sitäpaitsi O on ennen U:ta aakkosissa.
Tuo on totta, että pääkaupunkiseudulle mahtuisi hyvin lisää joukkueita. Eikö sieltä löydy kotimaisia, kotimaiseen liigaan.Oli venäläinen tai ei, niin ihan mielenkiinnon takia. Pääkaupunkiseutu tarvitsee alueelle kaksi joukkuetta, mieluummin vaikka kolme.
Jos kansalta kysyttäisiin, niin 99% ottaisi Jokerit ennen meidän kyläpahaisten joukkueita.
Ja sitäpaitsi O on ennen U:ta aakkosissa.
Ei ole minunkaan mielipiteeni muuttunut siitä kun Jokerit KHL:ään lähti. Eli "tervemenoa, mutta takaisin ei ole tulemista".Itse en kaipaa Jokereita millään tasolla takaisin, en koskaan. Eli kuuluun siihen 1%.
Lässynlässynlää oli eka reaktio.. luin toisen kerran ja kolmannenkin. Upeita sanoja ja tervetuloa takaisin, ilman mitään mikä liittyy Venäjään.On aika tulla hattu päässä esittämään nöyrät pahoittelut. Olen ylistänyt Jokereita ja KHL:ää. Solvannut ja tehnyt Liigaa tarkoituksella pieneksi ja huonoksi.
Nyt kun silmät on viimein avautunut, on aika tunnustaa virheet, ja todeta, että Liiga on helvetin hieno sarja loppujenlopuksi. Sillä ei ole mitään väliä, vaikka parhaat lähtevätkin muualle pelaamaan. Yhteisöllisyys, kokemukset, vieraspelit, tunne, fanien keskeiset väännöt ja omat kasvatit on tärkeämpi kun mikään muu. Ja tätä Liiga tarjoaa meille suomalaisille.
Irtisanoin Jokereiden kanavapaketin Discoverylla ja otin Liigan kanavapaketin tukeakseni kotimaista sarjaa.
Mies kun olen, myönnän virheeni ja toivon Jokereita Liigaan lähiaikoina. Vaikka kaikki eivät sitä haluakkaan, niin loppujen lopuksi Jokerit ja kannattajat rikastuttavat sarjaa.
Palataan ja nähdään Suomessa jokin kaunis päivä!