Sisäliitin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Ei kiitos. Mitäs läksivät. Eihän tuossa poppoossa ole mitään jäljellä vanhoista Jokereista
Palataan ja nähdään Suomessa jokin kaunis päivä!
Tervetuloa Liigaan jo ensi syksynä, Jokerit on aina maistunut paremmalle kuin IFK.Mies kun olen, myönnän virheeni ja toivon Jokereita Liigaan lähiaikoina. Vaikka kaikki eivät sitä haluakkaan, niin loppujen lopuksi Jokerit ja kannattajat rikastuttavat sarjaa.
Palataan ja nähdään Suomessa jokin kaunis päivä!
En itse näe aikataulun takia realistisena et Jokerit palaisi Liigaan seuraavaksi kaudeksi.Nyt sai Jokerit oivan keinon palata Liigaan niin, ettei se vaikuta erityisen nololta tapahtumalta. Toivotan rakkaan vihollisen avosylin takaisin, kunhan joukkueella ei ole mitään kytköksiä Harkimoon tai Kurriin. Nuo pellet saavat leikkiä jatkossa ihan omissa hiekkalaatikoissaan.
Kyllä mun puolesta voi tulla vanhoilla näytöillä vaikka heti ensi kaudeksi. Stadiin mahtuu kevyesti kaksi jengiä, johan se on koeponnistettu valmiiksi. Se on sitten toinen juttu, miten joukkueen uudelleenkasaus onnistuu reaalimaailmassa. Ja sitä paitsi 16 on parempi kuin 15, mitä joukkuemäärään tulee.En itse näe aikataulun takia realistisena et Jokerit palaisi Liigaan seuraavaksi kaudeksi.
Mestikseen ja perustat uudestaan valuun ja mahdollisesti sitä seuraavalla kaudella Liigaan.
Sit jos ja kun homma on kestävällä pohjalla.
Olisi IFK:kin kannalta parempi et kaikki jengit ei merkkaisi kalenteriin punaisella IFK matseja, vaan olisi muilla jengeillä toinenkin pääpirulainen minkä voittaminen on verrattavissa etappi voittoon Ranskan ympäriajoissa.
Eli tervetuloa.
Juu ei haittaa jos ne saa kuvionsa kuntoon ja tulee ens kaudella jo mukaan, tuntuu vaan et tulee liian nopeasti.Kyllä mun puolesta voi tulla vanhoilla näytöillä vaikka heti ensi kaudeksi. Stadiin mahtuu kevyesti kaksi jengiä, johan se on koeponnistettu valmiiksi. Se on sitten toinen juttu, miten joukkueen uudelleenkasaus onnistuu reaalimaailmassa. Ja sitä paitsi 16 on parempi kuin 15, mitä joukkuemäärään tulee.
Kaunat sikseen, olisi aivan mahtavaa saada Jokerit takaisin Sm - liigaan ! Ikävähän tässä onkin jo kerennyt olemaan !Liigaan mahtuu kyllä suoraan, ja tosiaan 16 on muutenkin parempi määrä kuin 15. Toki kaunoja voidaan kannella mutta parempaa tilaisuutta tuskin tulee ottaa ns. sujuvasti takaisin.
Se vanha tuttu kasari-Jokerit, joka on joka kausi joko tippumassa divariin tai menossa konkkaan. Tai sekä että. #GoodTimesMikä Jokerit sieltä tulisi? Rahahanat Venäjältä menisivät pakotteiden kautta kiinni, joten seura ei pystyisi selviytymään velvoitteistaan. Joukkueen kaikki ensi kautta koskevat sopimukset purkautuisivat. Pakotteet voivat estää myös venäläisomisteisen hallin käytön liiketoimintaan.
Vähän epäilen että Jokerit ei enää KHL:ssä pelaa.. että tuo ei ole ehkä edes vaihtoehto.Mitä järjestämistä tässä on? Muistaakseni lähtö Liigasta KHL:ään oli hieno homma, enää ei tarvinnut pelata paskaisessa pubiliigassa vaan hienossa oligarkkien rahoittamassa supersarjassa. Siis jatkakaa rauhassa Putinin hyödyllisinä idiootteina