Kristián Pospíšil – härkä Slovakiasta

  • 242 831
  • 1 164

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viimeksi muokattu:

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Länskäristä bongattua että Kikon pelipaita huudettiin pelin jälkeen huutokaupassa messevään 1300€ hintaan. Liekö jonkin sortin ennätys.
Jollen ihan väärin muista niin miehen Golden edition pelipaita lähti samaan hintaan kauden toisen ottelun jälkeen käydyssä huutokaupassa. Selkeesti löytyy kysyntää Pospisillin Game worn pelipaidoille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Länskäristä bongattua että Kikon pelipaita huudettiin pelin jälkeen huutokaupassa messevään 1300€ hintaan. Liekö jonkin sortin ennätys.
Hinta on kova, muttei ole vielä mitään Vehasen paidan hintaan 2012-2013 Lukko-Jokerit sarjan jälkeen. Tuolloin paita huudettiin n. 4.000€ hintaan ratkaisevan pelin jälkeen. Olin paikalla täpötäydessä saluunassa ja muistan itsekin huutaneeni 500€, jolla ei päässyt edes alkuun.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Jollen ihan väärin muista niin miehen Golden edition pelipaita lähti samaan hintaan kauden toisen ottelun jälkeen käydyssä huutokaupassa. Selkeesti löytyy kysyntää Pospisillin Game worn pelipaidoille.
Varmasti on kysyntää, juuri tälläisiä värikkäitä pelaajia jotka osaa myös pelata liiga kaipaa.
Ne jää mieleen ja niistä puhutaan, sponsorit tykkään media huomiosta.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hinta on kova, muttei ole vielä mitään Vehasen paidan hintaan 2012-2013 Lukko-Jokerit sarjan jälkeen. Tuolloin paita huudettiin n. 4.000€ hintaan ratkaisevan pelin jälkeen. Olin paikalla täpötäydessä saluunassa ja muistan itsekin huutaneeni 500€, jolla ei päässyt edes alkuun.
Myös Tukosen paita miehen iskettyä 4 maalia Tapparan verkkoon myytiin muistaakseni aikoinaan 4k€ hintaan.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juu, pleijareissa voitonhuumassa paitojen hinnat nousoo helposti kattoon. Ja kun otetaan verrokiksi tämmöinen Lokakuinen nihkeähkö Jukuri-peli, jonka piristykseksi tarvitaan juuri näitä Kikoja, joita ihmiset tulevat uudestaankin katsomaan- ja käyttämään fyrkkaa.
 

Yrmy Nuhju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Näin tyhmistä kysymyksistä tulee varmaan pelikieltoa mutta voisko joku piirtää mulle infografiikkaa siitä, mitä potkulauta-metaforalla tarkoitetaan ja miten kyseinen liike liittyy laudalla potkimiseen?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Juu, pleijareissa voitonhuumassa paitojen hinnat nousoo helposti kattoon. Ja kun otetaan verrokiksi tämmöinen Lokakuinen nihkeähkö Jukuri-peli, jonka piristykseksi tarvitaan juuri näitä Kikoja, joita ihmiset tulevat uudestaankin katsomaan- ja käyttämään fyrkkaa.
Tässä tulee juuri se, että ihminen tekee joskus päätöksensä hyvinkin spontaanisti ja impulsiivisesti. Silloin on myyjän markkinat jos tuote on kunnossa, kuten tässä tapauksessa oli. Taustalla on asiakkaalla käytännössä aina jokin positiivinen kokemus, mielleyhtymä, tai päämäärä jotta se on valmis maksamaan tuotteesta paljonkin. Tässä se varmasti oli upea yksilösuoritus ja ehkä kauden komein maali.

Siihen kun yhdistää vahvan tunteen kanssa muutaman voimajuoman, niin hinta voikin nousta pilviin. Silloin on ihan sama, mitä se maksaa. Tolkun ajattelu jää sivuosaan. Seuraavana päivänä voi toki harmittaa, tai sitten ei.

Tähän peilaten olen ihmetellyt aina, miksei noissa tapahtumissa, kuten pitsiyössä ole ainakaan yleensä näkynyt tuotemyyntiä pop-uppina kadulla. Siellä olisi liikkeellä varsin hilpeää ja asiantuntevaa kansaa paljon.
 

Lukom bualel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ostin itse paidan viime keväänä Ilves-sarjan jälkeen. Game wornin siis. Ja maksoin siitä 400e. Enkä ostanut sitä edes heti kun tulivat myyntiin, vaan harkitsin asiaa pari päivää. Vieläkin paita oli saatavilla.
Kyllä tuo huutokauppa tuo ihmisissä ihmeellisiä ominaisuuksia esiin. Tulee varmasti joku ihmeellinen pätemisen tarve, että minulla on kyllä enemmän rahaa kuin tuolla. Jotkut taas ovat niitä, jotka huomatessaan jonkun haluavan tuotteen lähes hinnalla millä hyvänsä, nostavat hintaa piruuttaankin. Nämä kaksi asiaa eivät siis koske ainoastaan näitä paitahuutokauppoja, vaan ihan perinteisiäkin huutokauppoja.
Tähän kun lisätään vielä matsin aikana otetut rohkaisut, niin johan löytyy pontta huutamiseen ja lompakkokin tuntuu olevan pohjaton.
Hyvähän se vaan on Lukolle, että saadaan lisää rahaa.
 

Gally11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canadiens #11 - Saku Koivu, Brendan Gallagher
Näin tyhmistä kysymyksistä tulee varmaan pelikieltoa mutta voisko joku piirtää mulle infografiikkaa siitä, mitä potkulauta-metaforalla tarkoitetaan ja miten kyseinen liike liittyy laudalla potkimiseen?

Itse ainakin olen ajatellut että se nimi tulee siitä millä tavalla tuossa kerätään vauhtia. Eli toinen jalka vain liukuu kun toinen jalka käytännössä hoitaa kaiken vauhdin keräämisen tekemällä samantyylistä liikettä kuin potkulaudalla mennessä.
 

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kikolta ihan hyvä peli eilen. Tuo potkulauta se on kyllä hauskan näköistä. Sai vähän osumaa käsillekin mutta jäähyä ei annettu.
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse ainakin olen ajatellut että se nimi tulee siitä millä tavalla tuossa kerätään vauhtia. Eli toinen jalka vain liukuu kun toinen jalka käytännössä hoitaa kaiken vauhdin keräämisen tekemällä samantyylistä liikettä kuin potkulaudalla mennessä.
Paitti Kiko pystyy ton vetämään omalle tasolle potkimalla molemmilla jaloilla vauhtia. Vuorotahtia toki. Siksi tuo mielestäni onkin Kikolla niin hyvällä tasolla ja kelkkaillessaan saa erittäin kovat vauhdit.
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
En ole mikään somen suurkuluttaja tai tietäjä, mutta ainakin spittinchiclets ja heybarber ovat instagramissa hehkuttaneet Kikon lauantain potkulautamaalia.

Eli vissiin maailmallakin on noteerattu tuo suoritus mikä toki olikin silkkaa seksiä.

Edit: ja näköjään yksi Kanadalainen kaverinikin linkannut instagramissa tuon saman pätkän ja kysynyt että onko tämä todellinen vai jotenkin tietokoneella muokattu suoritus.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Kivikylän Areenan räikeät jäämainokset veivät huomion Pohjois-Amerikassa. Kirvoitti kommentteja jopa enemmän kuin Pospisilin upea potkulauta. Näin uutisoi Iltasanomat:

Tyhmät jenkit eivät ymmärrä, että Rauman ja Suomen kokoisilla talousalueilla ei pärjää ilman mainontaa ja sponsoreja.
 

Veffi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomenmestari 2021
Kivikylän Areenan räikeät jäämainokset veivät huomion Pohjois-Amerikassa. Kirvoitti kommentteja jopa enemmän kuin Pospisilin upea potkulauta. Näin uutisoi Iltasanomat:

Hyvä juttu on saatu aikaiseksi. Kyseisellä videolla on 700 kommenttia, joista kolme (3) koski jäämainoksia.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Näitä juttuja on hieno lukea. Tuo luisteluntaso tänne tullessa hieman yllätti, en muistanut sitä ihan noin huonona mitä Kalle kuvailee. Kovaa työtä on tehnyt ja lienee nyt joukkueen / liigan nopeimmassa kymmenyksessä.

Hieno show- ja ennenkaikkea pelimies, nousee kokoajan omassa Lukon ulkomaalaisten listauksessa ylöspäin. Niinkuin itsekin totesi, pääasia että puhutaan. Onneksi tällaisia velikultia vielä löytyy. Näitä harmaita ja särmättömiä taavitöppösiä on kolmetoista tusinassa.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Hyvä, että Kallekin kommentoi tuota tuomariasiaa. Joskus Kikoa saa tosiaan hakata ja koukkia niin paljon kuin sielu sietää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös