Joo pois vaan ja joku väritön, hajuton ja mauton Möttönen tilalle, niitä yleisö suorastaan rakastaa...Siellä oli pari samantapaista "syöttöä" pelissä aikaisemminkin
Olen aikaisemminkin mietiskellyt, onko hänestä enemmän haittaa vai hyötyä.
Lindsten tuli, siinä oikein möttöstenmöttöstenmöttönen.Joo pois vaan ja joku väritön, hajuton ja mauton Möttönen tilalle, niitä yleisö suorastaan rakastaa...
No ei ole HVM, mutta silti, puoli tusinaa niin hasardia jättö/sokkosyöttöä, että ei hyvä.Siellä oli pari samantapaista "syöttöä" pelissä aikaisemminkin
Olen aikaisemminkin mietiskellyt, onko hänestä enemmän haittaa vai hyötyä.
Ei tollasia pitäis tulla 3vs3 pelissä ainuttakaan.
Jos olisi Mattila ollut Kikon mielessä oikeassa paikassa ja laittanut häkkiin niin täällä huudettaisiin, että Kiko on maailman nerokkain pelaaja ja parempi syöttäjä kuin Sidney Crosby. En nyt sano, että oli hyvä ratkaisu mutta tuollaiset ihmeteot kun osuvat kohdalleen niin pisteitäkin alkaa karttumaan sarjataulukossa.
Kiko ja Skaldo oli keltaisilla paidoilla reenaamassa omatoimisesti aamupäivällä. Kumpikaan ei tänään rosterissa. Mikähän nyt on tullut
Aika outo päätös olisi laittaa pelaaja poppareille, kun ei saada edes neljää ketjua kasaan.Kiko varmaan laitettu (ansaitusti) poppareille.
En usko hetkeäkään että olisi heitetty poppareille. Kyllä Pospisilista tällä hetkellä on enemmän hyötyä kentällä on kuin katsomossa, vaikka esitys olisi edellisen tasoinen.Niin onko jolloin nyt varmaa tietoa että Kiko on poppareilla? En nyt ihan jaksa uskoa että Virtanenkaan niin tyhmä on että valmiiksi vajaata kokoonpanoa lähtee aehdointahdoin vielä pienentämään?
Mitä sitä nyt turhaan, kun on laajuutta.
Jos ei huvita edes yrittää kuin hyökkäyskolmanneksella niin Virtaselta hyvä päätös jättää pois.OK, olin väärässä. Ja tähän sanon että olen täysin eri mieltä tämän Virtasen päätöksen kanssa.
Mielestäni Pospisil ei silti tehnyt mitään "virheitä" puolustusalueella. On nähty myös ylimielistä pelailua kiekon kanssa, eikä se minusta siltä viimeksi näyttänyt.Jos ei huvita edes yrittää kuin hyökkäyskolmanneksella niin Virtaselta hyvä päätös jättää pois.
Taitaa muuten olla niin että Pospisil päättää jo kuluvan kauden jossain toisessa joukkueessa.
Ja tämä ei ole mitään huhua eikä tietoa, mutta onhan toi nyt selväksi tullut että Virtanen ja Pospisil eivät samaan pukukoppiin tahdo mahtua.
Mitä sitä nyt turhaan, kun on laajuutta.
Mutta @Roku. Kyllähän Pexikin heitti Kikon moneenkin otteeseen katsomoon. Ei siitä käsittääkseni mitään traumaa heidän välilleen kehittynyt. Kyllähän valmentajan täytyy käyttää tuittuilevaan pelaajaan ne keinot, mitä hänellä on käytössä. Pelaaja ottaa sitten onkeensa, jos ottaa. Pexin Kiko otti, en tiä Virtasen Kikosta.