Kristián Pospíšil – härkä Slovakiasta

  • 242 995
  • 1 164

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Mua ihmetyttää kuinka nihkeästi moni Kikon mahdolliseen paluuseen suhtautuu.
Tai eihän tästä oikeasti ole ollut ilmassa mitään konkreettista mutta….

Mun listalla kaveri kuuluu ehdottomasti Lukon top 10 ulkkareihin 2000-luvulla.
Taidot kyllä tiedetään. Se lähtö on kuitenkin varmasti opettanut nöyryyttä ja joukkueessa ei tulivoimaa olla ikinä liikaa.
Kuinka moni lentokoneen tuoma on Lukossa nostanut sitä kannua ?
Tähän vielä lisäisin että Kikolla oli iso rooli mm ipa sarjan voitoissa.
Virtanen heitti Kikon jo kerran pihalle. Jos Virtasen ja Kikon väliltä pitäis tällä hetkellä valita niin sata kertaa sadasta valitsen Virtasen. Jos puolestaan saisi molemmat mahdutettua samaan joukkueeseen niin miksei. Kyllä Virtakin aikanaan heitti Liedeksen KalPasta pois ja loppu on historiaa.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mua ihmetyttää kuinka nihkeästi moni Kikon mahdolliseen paluuseen suhtautuu.
Tai eihän tästä oikeasti ole ollut ilmassa mitään konkreettista mutta….

Mun listalla kaveri kuuluu ehdottomasti Lukon top 10 ulkkareihin 2000-luvulla.
Taidot kyllä tiedetään. Se lähtö on kuitenkin varmasti opettanut nöyryyttä ja joukkueessa ei tulivoimaa olla ikinä liikaa.
Kuinka moni lentokoneen tuoma on Lukossa nostanut sitä kannua ?
Tähän vielä lisäisin että Kikolla oli iso rooli mm ipa sarjan voitoissa.

En tiedä miten heittämällä menee top10. Makuasioita tietysti, mutta itse rohkenen tuota epäillä, sillä kuitenkaan ei pysty noudattamaan pelissä sovittuja asioita. Viihdyttävimpiä ja mieleenpainuvimpia varmasti on.

Mun listalla edelle tai vähintään tasoihin menee Roloson, Gill, Azevedo, Bödker, Nielsen, Larsen, Mclean, Petruzalek, Toporowski, Zapolski, Press, Danforth, Klok, Skalicky, Gregoire, Straka1.0 ja Gagnon. Onko tietysti ok listata NHL-lainoja, niin se on eri asia.

Edellä jo mainittiinkin, että Kiko on jo kerran heitetty Virtasen jengistä. En näe mitään syytä lähteä sekoittamaan pakkaa. Sitä Kikon tulo tekisi, vaikka kuinka kaverista tykkäänkin. Bonokin sen sanoi, että todella haastava pelaaja kanssapelaajilleen.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
No sitä juuri, eipä ole moni siinä joukossa. Kiko on
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Lukko ei tarvitse Kikoa enää mihinkään toimintaansa. Toisinpäin varmaan haluja voi ollakin.
 

lusmumuumi00

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllähän tuo kiko teki jokaisesta tiistai-illan 2-1 pelistä viihdyttävän. Hyödyllisyydestä voidaan olla montaa mieltä, mutta kyllä hänen pelinsä myi minulle kausikortin viime kaudella.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lukko ei tarvitse Kikoa enää mihinkään toimintaansa. Toisinpäin varmaan haluja voi ollakin.

Jos puhutaan ensi kauden pelipaikasta Pospisilin suhteen, niin lähempänä on pelaaminen Ässissä kuin Lukossa. Varsinkin siinä tapauksessa, jos Virtanen jatkaa Lukon päävalmentajana. Näille kahdelle ei ole sijaa samassa majatalossa.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Jos puhutaan ensi kauden pelipaikasta Pospisilin suhteen, niin lähempänä on pelaaminen Ässissä kuin Lukossa. Varsinkin siinä tapauksessa, jos Virtanen jatkaa Lukon päävalmentajana. Näille kahdelle ei ole sijaa samassa majatalossa.
Jotenkin ällöttää jo ajatuskin Pospisil verentahrima nuttu päällänsä, vaikka ei Lukossa enää pelaisikaan.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toistan sen, että ei kyse ollut mistään Virtasen jääräpäisyydestä, vaan siitä kuinka raskasta se on koko joukkueelle, kun yhteisistä asioista ei pidetä kentällä kiinni. Kannattaa kuunnella se Mattilan Äijiensuo-jakso.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jotenkin ällöttää jo ajatuskin Pospisil verentahrima nuttu päällänsä, vaikka ei Lukossa enää pelaisikaan.

Pelaisi nyt Ässissä, jos Kivi olisi hyväksynyt siirron. Päävalmentaja vaihtuu viimeistään ensi kaudeksi, joten onhan siinä uusi mahdollisuus. Toisaalta on hyvä raumalaisten mielenrauhan kannalta, että varmaan muitakin vaihtoehtoja on liigassa.

Verentahrima, voitko nyt vähän avata tuota näkökulmaa. Tai no joo, unohdin hetkeksi missä ketjussa olen.
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Pelaisi nyt Ässissä, jos Kivi olisi hyväksynyt siirron.
Olisi tällä hetkellä ässien paras pelaaja, onneksi joukkueenne on valmentajansa näköinen eli mitäänsanomaton. Rohdin, Graaberi ja JMJ olivat Kertulta kovia naarauksia ja luojan kiitos kelpasivat Karrille, aika iso kasa rahaa kiinni noissa turhakkeissa.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olisi tällä hetkellä ässien paras pelaaja, onneksi joukkueenne on valmentajansa näköinen eli mitäänsanomaton. Rohdin, Graaberi ja JMJ olivat Kertulta kovia naarauksia ja luojan kiitos kelpasivat Karrille, aika iso kasa rahaa kiinni noissa turhakkeissa.

Olen samaa mieltä Pospilisista, jonka olisin todellakin toivonut tulevan Ässiin. Harmi, että tuollaiseen ratkaisuun päädyttiin, koska Pospisil olisi ollut se maaliahne hyökkääjä, joka nyt joukkueesta puuttuu. Luonne on nyt hivenen omanlaisensa, mutta kyllä otan mieluummin joukkueeseen Pospisilin kuin jonkun perusjyrän pelaamaan tätä Kiven safety-kiekkoa. Pospisil on pelaaja, joka pystyy ratkaisemaan tiukat pelit.

Ja mielestäni olisi kyllä sopinut Ässiin, koska on kaukalossa lievästi sanoen vittumainen mulkvisti. Olisi ollut seisomakatsomon suosikki. Olisi tuonut paikallisderbyihin ihan uuden elementin.
 

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Jotenkin ällöttää jo ajatuskin Pospisil verentahrima nuttu päällänsä, vaikka ei Lukossa enää pelaisikaan.
Kyllä viime tiistaina paita ja nokkakin hältä saatiin verellä tahrittua. Jopa niin, että Lukon sometiimi sai siitä jonkun 15 minuuttia eläneen hassuttelutwiitinkin tehtyä. Kiko silti arvostaa Raumaa sen verran korkealle, että loppusummerin jälkeen halaili kaikki vanhat dream teamin aikaiset tutut, antoi yleisölle aplodit ja vielä pelaajakäytävälle siirtyessään huomioi rauhassa junnut (ja ymmärsin kyllä alkuperäisen pointin).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös