Virtanen heitti Kikon jo kerran pihalle. Jos Virtasen ja Kikon väliltä pitäis tällä hetkellä valita niin sata kertaa sadasta valitsen Virtasen. Jos puolestaan saisi molemmat mahdutettua samaan joukkueeseen niin miksei. Kyllä Virtakin aikanaan heitti Liedeksen KalPasta pois ja loppu on historiaa.Mua ihmetyttää kuinka nihkeästi moni Kikon mahdolliseen paluuseen suhtautuu.
Tai eihän tästä oikeasti ole ollut ilmassa mitään konkreettista mutta….
Mun listalla kaveri kuuluu ehdottomasti Lukon top 10 ulkkareihin 2000-luvulla.
Taidot kyllä tiedetään. Se lähtö on kuitenkin varmasti opettanut nöyryyttä ja joukkueessa ei tulivoimaa olla ikinä liikaa.
Kuinka moni lentokoneen tuoma on Lukossa nostanut sitä kannua ?
Tähän vielä lisäisin että Kikolla oli iso rooli mm ipa sarjan voitoissa.
Mua ihmetyttää kuinka nihkeästi moni Kikon mahdolliseen paluuseen suhtautuu.
Tai eihän tästä oikeasti ole ollut ilmassa mitään konkreettista mutta….
Mun listalla kaveri kuuluu ehdottomasti Lukon top 10 ulkkareihin 2000-luvulla.
Taidot kyllä tiedetään. Se lähtö on kuitenkin varmasti opettanut nöyryyttä ja joukkueessa ei tulivoimaa olla ikinä liikaa.
Kuinka moni lentokoneen tuoma on Lukossa nostanut sitä kannua ?
Tähän vielä lisäisin että Kikolla oli iso rooli mm ipa sarjan voitoissa.
Klok, Press, Gregoire, Skalicky ja Audette nyt Pospisilin lisäksi ainakin.Kuinka moni lentokoneen tuoma on Lukossa nostanut sitä kannua ?
Lukko ei tarvitse Kikoa enää mihinkään toimintaansa. Toisinpäin varmaan haluja voi ollakin.
Jotenkin ällöttää jo ajatuskin Pospisil verentahrima nuttu päällänsä, vaikka ei Lukossa enää pelaisikaan.Jos puhutaan ensi kauden pelipaikasta Pospisilin suhteen, niin lähempänä on pelaaminen Ässissä kuin Lukossa. Varsinkin siinä tapauksessa, jos Virtanen jatkaa Lukon päävalmentajana. Näille kahdelle ei ole sijaa samassa majatalossa.
Jotenkin ällöttää jo ajatuskin Pospisil verentahrima nuttu päällänsä, vaikka ei Lukossa enää pelaisikaan.
Olisi tällä hetkellä ässien paras pelaaja, onneksi joukkueenne on valmentajansa näköinen eli mitäänsanomaton. Rohdin, Graaberi ja JMJ olivat Kertulta kovia naarauksia ja luojan kiitos kelpasivat Karrille, aika iso kasa rahaa kiinni noissa turhakkeissa.Pelaisi nyt Ässissä, jos Kivi olisi hyväksynyt siirron.
Olisi tällä hetkellä ässien paras pelaaja, onneksi joukkueenne on valmentajansa näköinen eli mitäänsanomaton. Rohdin, Graaberi ja JMJ olivat Kertulta kovia naarauksia ja luojan kiitos kelpasivat Karrille, aika iso kasa rahaa kiinni noissa turhakkeissa.
Koskaan vaan ei tiedä että omalle vai vastustajan joukkueelle.Pospisil on pelaaja, joka pystyy ratkaisemaan tiukat pelit.
Kyllä viime tiistaina paita ja nokkakin hältä saatiin verellä tahrittua. Jopa niin, että Lukon sometiimi sai siitä jonkun 15 minuuttia eläneen hassuttelutwiitinkin tehtyä. Kiko silti arvostaa Raumaa sen verran korkealle, että loppusummerin jälkeen halaili kaikki vanhat dream teamin aikaiset tutut, antoi yleisölle aplodit ja vielä pelaajakäytävälle siirtyessään huomioi rauhassa junnut (ja ymmärsin kyllä alkuperäisen pointin).Jotenkin ällöttää jo ajatuskin Pospisil verentahrima nuttu päällänsä, vaikka ei Lukossa enää pelaisikaan.