Mitä siellä tarinoidaan?Mitä tosta Kikon Instagram tarinasta pitäisi päätellä? Eikai vaan mies ole poistumassa joukkueen nimilistasta...
Tommosen päivityksen tehnyt tarinaansa joku 40min sitten. Kappaleen nimi karkeasti suomennettuna on "Kiitos"Mitä siellä tarinoidaan?
Kyllä kyllä! Tai jokainenhan voi päätellä mitä haluaa mutta se mitä tommoinen päivitys tarkoittaa niin sitä ei tiedä muuta kuin pelaaja itse. Aattelin sen tänne pistää muidenkin nähtäväksi ja spekuloitavaksi. Kuitenkin siltä tuntuu että Virtasen ja Kikon välit eivät ole mitä parhaimmat. Mutta nähtäväksi jää!No en nyt lähtisi tuosta mitään päättelemään. Ihan normaali "never give up" (Finding Nemo) postaus eilen ja nyt sitten sen julkaisu storiesissa. Itsehän yhdistin tuon eilisen (puoliksi vitsillä) postauksen pelin tuomariin.
Ei tuollaista taiteilijaa kukaan saa koskaan täysin kuriin. Voi vaikuttaa siltä, mutta sitten välillä aina räjähtää.
Paha sanoa tuohon, riittääkö kompetenssi vai ei? Ainakaan itse en tiedä, millä tavoin keskustelevat keskenään. Toki pointin ymmärrän, että johtajan pitää osata käsitellä alaisiaan laidasta laitaan.Hyvä johtaja osaa keskustella ja suunnata sen kiukun oikeisiin asioihin. Luulen että Markolla ei riitä tuohon kompetenssi. Kielellisesti ja taidollisesti.
Ilomäkikään ei ehtinyt tilanteeseen kun hakkasi poikittaisella kulmassa.Hyvä peli menossa, hieno jäähy ja tarjoilu KalPan toiseen maaliin!
Samaa mieltä. Lisäksi noi saatanan sirkushuvitkin alkaa käydä erittäin väsyneiksi.Saisiko tämän pelaajan vaikka jouluun asti tauolle? Nyt on kyllä sanottava, että heikentää joukkuetta merkittävästi
Niin paljon kuin kikoa rakastankin, niin nyt kaveri sekoittaa jo ennestäänkin sekaisin olevaa pakkaa. Tuo jäähy jo osoitti, että pelkästään nimi painaa niin paljon, että hänet haetaan boksiin ihan pienestäkin ja hän on ansaitusti uhri. Nyt jonkun on saatava kaveri ruotuun ja olemaan taas se kiko joka hyödyttää enemmän kuin tuhoaa.
Samaa mieltä kaikesta, mutta mielestäni noista taklauksista jossa käsi nousee ja osuu naamaan, vihelletään usein väkivaltaisuusjäähy.Kiko tuli peliin ihan hyvällä ilmeellä, mutta sitten aivan täysi haistapaska jäähy ja vastaavasti taas korkea maila Pospisiliin jää viheltämättä. Maali tuli kun kiekko karkasi, ei siinä sen kummallisempaa, hölmö ratkaisu joka kostautui.
Oh hoh, aikamoinen mielipide! Mies, joka tarjoili mm. Lukon mestaruuspelissä kaksi upeaa syöttöä, toisen vielä voittomaaliin.Vieläkin olen sitä mieltä, että Kalle teki virhe hankinnan kun Pospisilin palkkasi. (Heti myyntiin mies).