Kristián Pospíšil – härkä Slovakiasta

  • 242 942
  • 1 164

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Liitteet

  • IMG-20211010-WA0002.jpg
    IMG-20211010-WA0002.jpg
    96,8 KB · kertaa luettu: 324

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No en nyt lähtisi tuosta mitään päättelemään. Ihan normaali "never give up" (Finding Nemo) postaus eilen ja nyt sitten sen julkaisu storiesissa. Itsehän yhdistin tuon eilisen (puoliksi vitsillä) postauksen pelin tuomariin.
Ja tuo biisi vaikuttaa enempi joltain heruttelulta ja nimi kai käännettynä Thanks to you, ehkäpä. Varmaan sekin Vikmanille kohdistettu, höhö.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No en nyt lähtisi tuosta mitään päättelemään. Ihan normaali "never give up" (Finding Nemo) postaus eilen ja nyt sitten sen julkaisu storiesissa. Itsehän yhdistin tuon eilisen (puoliksi vitsillä) postauksen pelin tuomariin.
Kyllä kyllä! Tai jokainenhan voi päätellä mitä haluaa mutta se mitä tommoinen päivitys tarkoittaa niin sitä ei tiedä muuta kuin pelaaja itse. Aattelin sen tänne pistää muidenkin nähtäväksi ja spekuloitavaksi. Kuitenkin siltä tuntuu että Virtasen ja Kikon välit eivät ole mitä parhaimmat. Mutta nähtäväksi jää!
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En usko, että Kiko-Virtanen tilanteessa on mitään erikoista. Kiko on vahva persoona ja kun tulee uusi auktoriteetti käskyttäjän paikalle, niin kaveri tietyllä tapaa kokeilee rajojaan. Virtanen on selvästi näyttänyt kaapin paikan ja eiköhän Kiko sen jossain vaiheessa hyväksy ainakin jollain tasolla. Eihän Pekkakaan koskaan Kikoa täysin saanut kuriin.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ei tuollaista taiteilijaa kukaan saa koskaan täysin kuriin. Voi vaikuttaa siltä, mutta sitten välillä aina räjähtää.

Posia on että näiden kahden yhteenottoa ei ole ollut, silloin ollaan tosi vaarallisilla vesillä
 

sir jusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Montreal Canadiens
Olisikohan ykköstähden rooli hieman kihahtanut Kikon kupoliin. Aiemmin ei ole ollut ihan ykkönen, joka ehkä piti maan (jään;) tasalla.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tuollaista taiteilijaa kukaan saa koskaan täysin kuriin. Voi vaikuttaa siltä, mutta sitten välillä aina räjähtää.

Ei voi, totta kai vapauksia pitää antaa sopivasti. Toisaalta Kiko on jo 25-vuotias, joten suurimmat junnu kiukuttelut luulisivat olevan jo historiaa.
 

Ratikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUPLAMESTARIT 2021 & Red wings & Stevie Y
Hyvä johtaja osaa keskustella ja suunnata sen kiukun oikeisiin asioihin. Luulen että Markolla ei riitä tuohon kompetenssi. Kielellisesti ja taidollisesti.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Hyvä johtaja osaa keskustella ja suunnata sen kiukun oikeisiin asioihin. Luulen että Markolla ei riitä tuohon kompetenssi. Kielellisesti ja taidollisesti.
Paha sanoa tuohon, riittääkö kompetenssi vai ei? Ainakaan itse en tiedä, millä tavoin keskustelevat keskenään. Toki pointin ymmärrän, että johtajan pitää osata käsitellä alaisiaan laidasta laitaan.

Kyllä palloa laittaisin reilusti myös Kikon suunnalle. Aikuinen mies varmasti ymmärtää miten olla ja elää, sekä pelata joukkueessa. Kikon itse tarvitsee ymmärtää se, missä tästä on kysymys. Kyseessä voi olla jopa uran tulevaisuuden kannalta ratkaisevaa aikaa. Pelaajan on tajuttava se, että on myös aikaa nykyisen ajan jälkeen. Voit olla stara Raumalla, mutta jossain Moskovassa et ole yhtään mitään. Tulevaisuudessa voit joutua sellaisen valmentajan alaisuuteen, joka ei kuuntele räksytystä hetkeäkään, saati sitten katsoisi kentällä velttoilua peliäkään pidempään.

Nyt pitää saada Pospisilin jääkiekolliset kyvyt käyttöön täysimääräisenä. Jos Kiko ymmärtää tämän asian, niin hän tulee vielä tienaamaan isoja rahoja. Jos taas ei tajua, niin kiekkoura ei välttämättä ole kovin nousujohteinen enää.

Toisaalta myös Virtasen aika ei saa huveta liikaa yhden pelaajan käyttöön. Siellä on 20-30 muutakin, jotka ainakin jotain tarvitsevat.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Hyvä peli menossa, hieno jäähy ja tarjoilu KalPan toiseen maaliin!
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Saisiko tämän pelaajan vaikka jouluun asti tauolle? Nyt on kyllä sanottava, että heikentää joukkuetta merkittävästi
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kiko tuli peliin ihan hyvällä ilmeellä, mutta sitten aivan täysi haistapaska jäähy ja vastaavasti taas korkea maila Pospisiliin jää viheltämättä. Maali tuli kun kiekko karkasi, ei siinä sen kummallisempaa, hölmö ratkaisu joka kostautui.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin paljon kuin kikoa rakastankin, niin nyt kaveri sekoittaa jo ennestäänkin sekaisin olevaa pakkaa. Tuo jäähy jo osoitti, että pelkästään nimi painaa niin paljon, että hänet haetaan boksiin ihan pienestäkin ja hän on ansaitusti uhri. Nyt jonkun on saatava kaveri ruotuun ja olemaan taas se kiko joka hyödyttää enemmän kuin tuhoaa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin paljon kuin kikoa rakastankin, niin nyt kaveri sekoittaa jo ennestäänkin sekaisin olevaa pakkaa. Tuo jäähy jo osoitti, että pelkästään nimi painaa niin paljon, että hänet haetaan boksiin ihan pienestäkin ja hän on ansaitusti uhri. Nyt jonkun on saatava kaveri ruotuun ja olemaan taas se kiko joka hyödyttää enemmän kuin tuhoaa.

Virtasen pitäisi seisoa pelaajiensa tukena ja nostaa tuo Bomanin Kiko-jahti esille isosti, ja vaatia tuomarijohdolta siihen puuttumista.
 

BARCA90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiko tuli peliin ihan hyvällä ilmeellä, mutta sitten aivan täysi haistapaska jäähy ja vastaavasti taas korkea maila Pospisiliin jää viheltämättä. Maali tuli kun kiekko karkasi, ei siinä sen kummallisempaa, hölmö ratkaisu joka kostautui.
Samaa mieltä kaikesta, mutta mielestäni noista taklauksista jossa käsi nousee ja osuu naamaan, vihelletään usein väkivaltaisuusjäähy.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Vieläkin olen sitä mieltä, että Kalle teki virhe hankinnan kun Pospisilin palkkasi. (Heti myyntiin mies).
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Vieläkin olen sitä mieltä, että Kalle teki virhe hankinnan kun Pospisilin palkkasi. (Heti myyntiin mies).
Oh hoh, aikamoinen mielipide! Mies, joka tarjoili mm. Lukon mestaruuspelissä kaksi upeaa syöttöä, toisen vielä voittomaaliin.
 

Äksönn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Kikon tilanne ei ole helppo. On joutunut silmätikuksi ja tämä korostuu kokoajan enemmän, mitä pitempään Liigassa tahkoaa. En sano että kaveri olisi pulmunen, on itse itsensä tuohon pelannut.

Toisaalta kaveria käy myös sääliksi. Kiko elää ja pelaa tunteella. Tänäänkin pelipäällä, heppoinen jäähy, kaverin maila naamaan, ei jäähyä. Lisäksi tuossa läpiajossa karmea huitaisu polvisuojiin. Tuosta olisi kuulunut ainakin jäähy, ei mitään.

Kaveria saa ottaa kuin vierasta sikaa, huudella päin naamaa. Harvoin puhalletaan. Kyllä tuo pelihalua syö.

Kiko on Kiko, enkä usko muuttuvan enää. Ei ketään voi pakottaa johonkin mihin ei vaan sovi. Siirto tai sopimuksen loppuminen lopettaa tämän. Niin tai näin, yksi viihdyttävimmistä pelaajista kautta aikojen. Kaveri toi mestaruuden Raumalle muiden mukana, joten on legenda minun papereissa.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Neljänneksi paras pistemies ja toiseksi paras maalintekijä. On näköjään osalla ihan tosissaan kadonnut suhteellisuudentaju ja kaikki realismi kun puolitoista kautta saatiin tottua siihen koko joukkueen voimalla vyörytettyyn dominointiin.
 

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Filmaaminen mitä Kiko harrastaa ajoittain kuuluu vastenmielisempiin asioihin mitä en itse arvosta/tyhmät jäähyt. Ei kukaan voi olla joukkeen yläpuolella sovituista asioista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös