Tilanne on hieno. Kaksi päivää tukevassa humalassa. Myö bailattiin yhen kaverin kanssa kuin partyanimalsit!
Oltiin eilen (toissapäivänä?) jollain vitun siistillä mökillä Laukaassa. Siellä oli yhden kaverin polttarit. Homma meni hieman juomiseksi. Sitten mää sain tän jannun jonka kunniaksi ne polttarit järjestettiin suuttumaan, kun ilmoitin runkanneeni sen tulevan vaimon valokuvalle. Se ei ollut kauheen kivasti sanottu. Eikä se pitänyt edes paikkaansa, mutta enivei.
Sunnuntaiaamu aloitettiin Jaloviinaa ja kahvia sisältävällä sekoituksella. Niitä meni muutama. Nössöt urpot ei juonut, mutta onneksi tohon kaveriin voi aina luottaa, hän on kunnon denso. Löytyi saatana paluumatkalla vielä joku helvetin siisti huoltsikka, jossa oli a-oikeudet. Enpä oo ennen juonut puoliltapäivin valkovenäläistä huoltoasemalla.
Jyväskylään päästiin takasin joskus alkuiltapäivästä. Hetki kotona bisseä ja sitten toiselle puolelle kylää kaverin luokse. Heti kättelyssä käytiin hakemassa Siwasta lisää kaljaa ja sitten mentiin kaverille. Katteltiin Juutuubista musavideoita ja puhuttiin paskaa. Todettiin, että
Perfect Circlen Outsider on varmaankin paras video ikinä.
Meidän piti lähteä siihen viereiselle Viitaniemen rannalle dokaamaan, mutta sitten mää hokasin, että yksi mun luokkakaveri asuu ihan siinä lähellä. Soitettiin sitten sille ja kutsuttiin itsemme kylään.
Se on ihan fantastinen tyyppi tää mun luokkakaveri. Ja sillä on ihan vitun huikea perse! Hän on siis nainen...
Kaveri jätti pelin jossain vaiheessa kesken, kun sillä loppui kunto. Se kyllä joikin ihan vitunmoisella tahdilla koko päivän. Takkinsa ja fillarinsa tuo oli kuulemma hukannut, vaikka kotimatkaa oli kokonaiset kaksi korttelia. Hieno ja nerokas mies on hän.
Luokkakaverin kanssa lähettiin vielä keskustaan. Tossa yhdessä yökerhossa oli jotkut jamit. Bändi soitti ja mimmit lauloi. Mää rakastuin ihan täydellisesti siihen toiseen laulajamimmiin. Mun luokkakaveri kävi vielä kysymässä siltä, että onko se sinkku kun en itte kehdannut. Ei se ollut.
Jossain vaiheessa portsari tuli ilmoittamaan, että meikäläisen vireystila ei enää täytä ravintolan asiakkailleen asettamia vaatimuksia. Ei auttanut kuin kiittää luokkakaveria halauksella hienosta illasta (samalla kävi ilmi, että huikean perseen lisäksi sillä on aika huikeat kannutkin) ja painua vittuun.
Nyt mää istun tässä koneella ja oon ihan vitun satavarmasti vieläkin promilleiden alaisena. Kaipa tää elämä tästä alkaa jossain vaiheessa kirkastumaan.
Vitun nerokas viikonloppu.