Mainos

Krapulaketju

• 452 802
  • 1 742

KIMPE

Jäsen
3vk selvittiin selvinpäin ja eilen räjähti kunnolla ja ny o pikkaasen jäinen fiilis. Kuulemma pitääs viel Apulantaa mennä kattoon, puh sanon minä, meni 4h päästä sängystä ylös.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Olo on melko hyvä, aamulla oli pää vitun kipeä mutta safkaakin sai syötyä, ei mitään hätää siis. Tosin tuossa tuli otettua tovi sitten tirsat ja melkoista käärmeilyä oli.

Hyi saatana. Tämä ei ole enää krapulaa, tää alkaa kyllä olemaan jo kauhua...

Ihan järkyttävä olo. Pitkästä aikaa kävi niinkin, että ravintolan henkilökunta käski painua vittuun, kun olin niin tuubassa. Siitä sitten kotiin juomaan kaljat pois.

Yöstä on tuleva ihan kauhea. Toivottavasti tulee edes uni.

Schadowan

Jäsen
Toinen maanantai peräkkäin, kun olen duunissa puolikuolleena. Nyt takana erittäin raskas mökkiviikonloppu. Oloa on vaikea lähteä kuvailemaan, mutta koko aika taistellaan sitävastaan, ettei laatta lentäisi. Mitään en ole syönyt sitten lauantai-illan, joten en tiedä mitä sieltä tulisi ulos. Ajatus syömisestä kuvottaa, veden juominenkin tekee tiukkaa. Onneksi duuni ei ole fyysistä, muuten saattaisi pyörtyminen olla aika lähellä. Ainoa lohtu on se, että ensi viikonloppuna ei tarvitse juoda.

Onsse ny pjärkkele, minnekään ei pitänyt lähteä ja sitten sitä herääkin munasiltaan, kynnet lakattuna ja "minä olen Homo-Peter!" spriiliukoisella tussilla käsivarteen kirjoitettuna yhdeltä iltapäivällä. Täydessä kännissä. Kirjoitan siis krapulaketjuun vaikkei krapula ole vielä iskenytkään. Sori.

Käytin eilen kieroutunutta logiikkaa. Yritin tehdä vaikutuksen erääseen naispuoliseen ystävääni iskemällä baarissa naisia. Kukaan ei lämmennyt, ei myöskään tämä kaverini. Höh.

Lähin sitten kodio juomaan jääkaappikaljaa ja kuuntelemaan poppia. Kävin talon matonpuisteluparvekkeella alasti tupakilla kolme kertaa. Se ei johtanut toivomiini lopputuloksiin. Kukaan ei raivostunut eikä uhannut tappaa, sillä ketään ei näkynyt missään. Ensi kerralla kun nudismikännissä olen, niin menen alastontupakalle kauppatorille.

Jatkoajan tytöt! Miten vitussa kynsilakan saa irti ilman poistoainetta? Olen yrittänyt saippualla hinkata ja raaputella, mutta ei irtoa niin millään. Kauppaan pitäisi kohta lähteä. Ei minulla ole meikkaavia miehiä vastaan mitään, mutta tämmöiselle läskille ei oikein kosmetiikka sovi. Jos olisi narkkarirokkarin kasvoluusto ja kauniit hiukset, niin käyttäisin kajalia joka päivä.

ditrim

Jäsen
Mitä helvettiä? Pitäisi olla ihan saatanallinen krapula, mutta kun ei. Mihinkään ei satu, väsyttääkin vain vähän ja keittoa tekee nyt jo mieli. Oikeasti ihmetyttää, että missä se krapula luuraa? Ehkä se ei ole edes tulossa? Tuleekohan se huomenna tuplana?

Nyt pitäis joko tehdä jotain järkevää tai lähteä kauppaan ostamaan juotavaa. Taidan valita jälkimmäisen.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Ihmetelly täs kaks tuntii krapulassa et miten toinen silmä on jotenkin niin rähmänen et nään sil sumeesti. Kaadoin jonku puol desii silmätippoja siihen, eikä auttanu yhtää. Nyt otin sit rillit pois ja aloin oikee kunnolla hieroo sitä nyrkillä kuntoon, ni se paraniki sekunnissa ja sumee näkö siirty samalla toiseen silmään. Hetken olin et mitä vittua tääl tapahtuu kunnes tajusin nukkuneeni piilari silmässä.

Nestettä löyty tuolt piilarikipon molemmista lokeroista mut ei sinne ollu yöllä näköjää löytäny ku toinen linssi.

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
^

Piilolinssi silmässä tähän aikaan aamusta ei kuvasta krapulaa. Opettele juomaan jos haluat tänne poika. Parempi sinun kannalta jos opettelisit ottamaan sen linssin pois silmästä ensin.:)

e: hymiö unohtui

Viimeksi muokattu:
Nerokasta. Sitä aikoo viettää rauhallisen illan kotonaan leppoisasti kaljaa tissutellen, mutta huomaakin olevansa vielä valomerkin aikaan paikallisessa rokkikuppilassa tuijottamassa kaverinsa seisovia silmiä.

Miksi muuten kaksi keskenään suutelevaa kaunista naista keräävät ihastelevia katseita ja suurta kunnioitusta seksuaalisen rohkeutensa vuoksi, mutta kaksi keskenään nuolevaa karvaista miesläskiä eivät?

Tätä kokeiltiin eilen ja tulokset olivat mielenkiintoisia. Kahden pöydässä istuneen, kieltämättä melkoisen kauniin naisen antautuessa kiihkeään suuteloon koko seurue hiljeni silkasta kunnoituksesta, mutta iskiessäni lihavat huuleni vieressä istuneen partaisen juopon vastaaville kuului vain kollektiivinen "hyi helvetti".

Kotimatkalla suoritettu vonkausliike taisi päättyä nolosti. Jatkot järjestettiin yksinäisissä tunnelmissa. Se ei haittaa, sillä elämäni parhainta seksiä olen harrastanut juurikin yksin ollessani.

Ei helvetti, kellohan tulee vasta yksitoista. Nukuttu on siis vajaat viisi tuntia. En mene takaisin petiin, lähden tässä kunnossa (arvio: noin puolitoista promillea) kauppaan ostamaan paskaa.

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Ei jumalauta mikä olo. Konjakkia, viskiä, vodkaa, kaljaa, fisua.. Niillähän se krapula syntyy. Ilmainen viina ei juomalla lopu.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Kotiharjun sauna, Zetor, Rymy-Eetu, Moskova-baari, Manala...kaikkea sekaisin jallusta litran tuoppeihin ja freaking !aamukolmelta! vielä pullo keltaista leskeä. Paljonkohan oli lasku, huh, en jaksa ajatella. Kiva lauantai sängynpohjalla.

Mitä vittua. Kauppareissun jälkeen olin puhki ja nukahdin. Nyt herättyä kaikki aamuinen toiminta tuntuu a) jonkun toisen ihmisen tekemältä ja b) noin kahdeksan vuotta sitten tapahtuneelta.

Täähän on mielenkiintoinen darra.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Huh.. Onpa taas karmeet olot vaihteeks. Muisti pois ja tilitietoihin ei uskalla ottaa katsekontaktia. Pumppu hakkaa tuhatta ja sataa, kädet vapisee, jalat kramppaa ja olo on muutenkin kuin nyljetyllä nahkiaisella. Kahvikin maistuu ihan rehevöityneeltä rantaliejulta. Niin ja pierut haisee ihan helvetin pahalta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hoksasin tässä sellaisen asian, että kun alkaa ottaa viinaa, kannattaa saman tien ryypätä aamukahdeksaan ja heräillä 3-4 tuntia myöhemmin. Päivä menee vielä jälkihöyryissä ja krapula alkaa nostaa päätään vasta alkuillasta, jolloin voikin hyvillä mielin alkaa pikku hiljaa suunnitella nukkumista. Uni tulee helposti, sillä päiväunia ei saa nukkua.

ditrim

Jäsen
Hoksasin tässä sellaisen asian, että kun alkaa ottaa viinaa, kannattaa saman tien ryypätä aamukahdeksaan ja heräillä 3-4 tuntia myöhemmin. Päivä menee vielä jälkihöyryissä ja krapula alkaa nostaa päätään vasta alkuillasta, jolloin voikin hyvillä mielin alkaa pikku hiljaa suunnitella nukkumista. Uni tulee helposti, sillä päiväunia ei saa nukkua.

Minä tein tuota koko kesän. Helvetin hyvä että olen päässyt siitä eroon. Krapulaa ei tullut periaatteessa koskaan, mutta univelka muuttuikin ja ihan katastrofaaliseksi.

Toisaalta sitä tuntee olevansa porukan pahin siinä vaiheessa kun tissiposkikaverit menevät joskus pilkun aikaan nukkumaan. Kerkeää viettämään sitä omaa aikaa ja voi vaikka aikansa kuluksi leikkiä tusseilla ja naamoilla.

ipaz

Jäsen
Olipas taas. Kuukauden paussi kaikesta juomisesta ja eilen sitten hieman viihteellä kavereiden kanssa. Ja kun otetaan niin otetaan kunnolla. Nyt sitten kärsitään ja hikoillaan. Yhden loiventavan otin päivällä, mutta sen jälkeen olo vaan paheni... ensi yöstä tulee taatusti kamala. Liskoja, varjoja, outoja ääniä ja karmivia pelkotiloja tulee varmasti vastaan.

Pelkään että kuolen, tai etten kuolekaan...

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
ensi yöstä tulee taatusti kamala. Liskoja, varjoja, outoja ääniä ja karmivia pelkotiloja tulee varmasti vastaan...

Siis aivan sama juttu. Mä en uskalla mennä nukkumaan. En oikein tiedä mitä tässä keksisi. Aamulla olis kuitenkin herätys 6.45. Krapulapäivän jälkeinen yö on kyllä aivan käsittämättömän inhottava juttu, varsinkin se kuolemanpelko.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo yöstä selvittiin. Puol viiden aikoihin nukahdin ja siinä kuuden maissa heräsin, jonka jälkeen en enää uskaltanut enkä kyllä pystynytkään nukahtamaan. Nyt yö ei ollutkaan ihan sellaista perinteistä friikkisirkusta. Äärimmäisen heikko olo oli kuitenkin. Yöllä siivosin kämpästä jo härskimpiä juttuja vähän piiloon, ajattelin että jos kuolema koittaa niin eipähän löytäjä niin säikähdä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minä tein tuota koko kesän. Helvetin hyvä että olen päässyt siitä eroon. Krapulaa ei tullut periaatteessa koskaan, mutta univelka muuttuikin ja ihan katastrofaaliseksi.

Toisaalta sitä tuntee olevansa porukan pahin siinä vaiheessa kun tissiposkikaverit menevät joskus pilkun aikaan nukkumaan. Kerkeää viettämään sitä omaa aikaa ja voi vaikka aikansa kuluksi leikkiä tusseilla ja naamoilla.

1) Ei tuota kannatakaan jokapäiväiseksi harrastukseksi ottaa.

2) Kannattaa syntyä naiseksi ja liikkua vain herrasmiesten seurassa. Jos sattuukin tipahtamaan, fyysinen koskemattomuus säilyy niin tussien kuin muidenkin "systeemien" suhteen.

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Huomenta

Vittu!! Töissä ei kehtaa liikkua, eikä puhua kenellekään kun henki haisee niin vitusti viinalle. Syömään on pakko mennä yksin ja hiljaiseen aikaan, ettei kukaan huomaa lasittuneita silmiäsi. Väsyttää niin helvetisti ja morkkis painaa päälle, sillä takin taskusta löytyi kyseenalainen puhelinnumero.

Kyllä viikolla on niin vitun järkevää vetää kunnon kooma!!

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Kyllä viikolla on niin vitun järkevää vetää kunnon kooma!!
Justiin lounaalla mietittiin koska olisi aika kunnon arkipäiväkänneille. Firma kun ei säästökuuriin vedoten järjestä pikkujouluja tai edes 40-juhlia joten...

Hauskaa ei ole ellei itse sitä pidä-sanoi joku viisas joskus.

Ota TB iisisti, kyllä vireys siitä kohenee.

U2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & anyone against russia...
Pari päivää on vierähtänyt reippaahkon tissuttelun merkeissä. Nyt on päällä outo krapula: päänsärky loistaa poissaolollaan, mutta käsien vapina, hikoilu, pelkotilat ja muut lystikkäät oireet vetävät miehen hiljaiseksi.

Tästä kun selviän, vedän kyllä kunnon kännit!

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eilisilta päättyi tänään joskus aamuneljältä, kun kaverin naapuri tuli soittamaan ovikelloa ja tiedustelemaan, olisiko mahdollista, että soitamme kitaralla Eaglesin Hotel Californiaa jonakin muuna ajankohtana. Aamulla herätessä olin ilmeisesti vielä päissäni, ja siitä eteenpäin olo ei ainakaan ole parantunut. Jonkun sisustusohjelman katsominenkin teki pahaa, kun kamera liikkui liian rivakasti. Ei näitä taas vähään aikaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy