MarkusMaggot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaljaliigalaiset
Tällaista krapulaa harva "pääsee" kokemaan. Kuin joku puristaisi aataminomenan kohdalta koko ajan ja tätä on jatkunut jo tunteja ja happi ei meinaa kulkea. Tuntuu kuin henki lähtisi, pyörryttääkin. Arvatkaapas huvittaako ihan heti ryypätä. Voin kertoa: ei huvita!!!
Mulla oli viime yönä sama tilanne, ei uskaltanut nukkua, ahdisti ihan älyttömästi ja samalla vitutti. Eipä siinä, filmi on aika tehokkaasti poikki sunnuntaiaamuyöstä, mutta huhujen mukaan mut on havaittu "jossain" jatkoilla. Ei hajuakaan, että kenen kanssa olen ko. paikkaan eksynyt, mutta jatkopaikan omistaja ilmoitti ystävällisesti, että olin jättänyt jotain kamojani sinne. En hakiessani kehdannut kysyä, että miksi olen siellä käynyt ja kenen kanssa, oli jo ihan riittävän noloa kysyä osoitetta mistä tavaransa voi hakea.
Mitähän muuta tässä vielä paljastuu? Helvetti kun sitä muutoinkin on aika katastrofialtis yksilö, ja pitäisi tietää että kirkkaisiin ei saa koskea kun aina käy jotain ihan mystistä, niin silti taas koskin. Kiva olla töissä, ei juurikaan tärisytä.