Minä ainakin haluan ryypätä nimenomaan yöllä, jos klo. 00 - 04.00 lasketaan yöksi. En mene talvisaikaan juuri milloinkaan ennen puoltayötä kapakkaan. Mukava, kun saa illan touhuta muuta ja ottaa muutaman oluen. En myöskään halua nousta ylös klo. 8, koska siihen ei ole mitään syytä. Asiat voi tehdä mihin aikaan tahansa, ei siihen aamuja tarvita. Terassiaika on sitten erikseen, silloin on mukava liikuskella jo alkuillastakin..Huomasin myös nyt korona-aikana, ettei minua huvita juopotella lainkaan, kun kapakat on kiinni. Tähän tuli lähes 3 kuukauden raittius, kun tähän asti aikuisiän ennätys oli 3 viikkoa ja sekin pakottavista syistä- ei "vapaaehtoisesti"..Mitä nyt itse seuraillu tilannetta, en usko ravintoloiden avaamisen olevan ongelma. Paljon täällä kuitenkin ihmiset on piknikeillä jne. ollu jo pitkään. Ja ilmeisesti se on monille joku tragedia jos sitä pitäs välttää.
Baarihommat on kiva nähä ihan ammatin puolesta tajuaako ihmiset vihdoin että jos haluaa ryypätä ni miksi yöllä? Jos vaikka vkl on vapaa ja menee terassille/baariin miksi vasta illalla? 22 on oikein hyvä aika suunnata himaan päin. Aamulla 8 ylös ja taas on päivä aikaa tehdä jotain.