Mites Norjan rajoitustoimet vertautuivat Suomeen?
Aika samat, paitsi että Norjassa testataan paljon enempiNorjan terveysministeri kertoo Norjan saaneen epidemian hallintaan. R0-luku on saatu ministerin mukaan laskettua 0,7:ään.
Lähde: HS
Sitä status quossa jaksetaan vääntää vaikka mistä turhasta, mutta on täällä kyllä asiat todella hyvin kun ympäröivä yhteiskunta romahtaa.
Norjan terveysministeri kertoo Norjan saaneen epidemian hallintaan. R0-luku on saatu ministerin mukaan laskettua 0,7:ään.
Lähde: HS
Varsinkin tällaisessa viruksessa, joka leviää oireettomilta pelkästään puheen/hengityksen mukana, voisi kuvitella että maskeista on huomattavaa hyötyä.Onhan se aika jännää, kun monesta lähteestä saa lukea kuinka kasvosuojuksen käyttö on turhaa eikä oikeastaan suojaa miltään, ja samalla kuitenkin tulee uutisia siitä, miten ne monessa maassa määrätään pakollisiksi.
Itse olen ymmärtänyt niiden hyödyn olevan ensisijaisesti siinä, että kasvosuojan/maskin käyttö suojaa muita eikä niinkään käyttäjää itseään. Suojuksen käyttäjä ei niin helposti levitä omaa mahdollista virustaan eteenpäin.
Jeesuksen toinen tuleminen?
Ainoa oleellinen kysymys on pelaako Jeesus ensi kaudella KooKoossa vai Kärpissä?
"He's in breakaway, and he scores, but Jesus saves!"
Maassa, jossa asun, näin on pyritty toimimaan. Kasvosuojuksia on jaettu viranomaisten ja erilaisten yhdistysten toimesta. Ei kuitenkaan kautta koko yhteiskunnan. Suojuksien tee-se-itse -valmistusohjeita on myös netissä paljon.Varsinkin tällaisessa viruksessa, joka leviää oireettomilta pelkästään puheen mukana, voisi kuvitella että maskeista on huomattavaa hyötyä.
Sellanen homma vaan, että mistäs saat Suomessa maskin? Jos tehdään pakollisiksi, niin valtio voisi huolehtia niiden jakelusta kansalaisille.
Sellanen homma vaan, että mistäs saat Suomessa maskin? Jos tehdään pakollisiksi, niin valtio voisi huolehtia niiden jakelusta kansalaisille.
löytyiskö tätä?Muistaako joku uutislähetystä oliko se nyt ylen vai mtv3 kun ensimmäiset suomalaisturistit tuli pohjois-italiasta ja uutisryhmä oli lentokentällä suorassa lähetyksessä. Siellä vähäteltiin asiasta ja naureskeltiin. Löytyisköhän tuota videota mistään?
Kalsareihin leikataan silmänreiät ja sitten ne päähän. Ei tarvitse singeriä ja onnistuu miehiltäkin tekeminen.Äkkiäkös tuollaisen itse tekee. Ei siinä mikään Hirvaskankaan Markku tarvitse olla, kun singeri laulamaan. Eikös Suomi sata - teemalla tehty kintaita, niin nyt korona - suojia?
Käytetyt ja kusiset munasuojat on toimineet hyvin. Eikä haittaa, jos hengitys haisee paskalle.Äkkiäkös tuollaisen itse tekee. Ei siinä mikään Hirvaskankaan Markku tarvitse olla, kun singeri laulamaan. Eikös Suomi sata - teemalla tehty kintaita, niin nyt korona - suojia?
Käytetyt ja kusiset munasuojat on toimineet hyvin. Eikä haittaa, jos hengitys haisee paskalle.