Itse suunnittelin palvelun käyttöönottoa alkuvuodessa. Oma kauppaostokseni on viikosta toiseen aikalailla täysin sama, ja tuo kauppakassi olisi toimitettu noutopisteelle parin sadan metrin päästä kotoani Helsingin kantakaupungissa. Prisma olisi kuluina perinyt toimituskuluja muistaakseni n. 7e ja keräily+pakkaustarvike kuluja toiset n. 7e. Muutaman euron olisin säästänyt S-Marketin hintoihin verrattuna, mutta lopulta tuohon n. 70€/viikko kauppakassiini olisi tullut reilun kympin verran kustannuksia päälle. Totesin, että varsinkin kun tutussa S-Marketissa ei tarvitse haahuilla ja kauppareissu on melko ripeä. En ala noin suurta osuutta koko viikottaisesta perustarvikkeiden kauppakassista maksamaan erilaisia palvelukuluja vaan käyn siellä kaupassa itse. Reilu 500e/vuosi olisi itselleni maksanut tällaisen palvelun käyttöönotto, jossa haluamani kauppakassi olisi toimitettu parin sadan metrin päähän kotoani, minun olisi pitänyt 2h ikkunassa se sieltä noutaa ennalta määrättynä aikana, ja hyötynä se pieni itsekeräilyn poistuminen.