Lintilä myös komppaa Marinin ja Anderssonin kommentteja
Luin eka että ravintoloita voidaan aloittaa purkamaan.
Eipä olisi yllättänyt.
Viimeksi muokattu:
Lintilä myös komppaa Marinin ja Anderssonin kommentteja
Ei ole kestänyt kahta vuotta. Ja kehtaat tuon valheen jälkeen moittia muita! Häpeäisit!Nämä ovat kestäneet pari vuotta paitsi Sannan ja Kristan lomakauden on saanut vipeltää menemään vapaasti. Mikä tarve sinulla on muunnella faktoja?
Ootko sä tyytyväinen näihin?Ei ole vielä kuukauttakaan kestänyt.
En. En.Ootko sä tyytyväinen näihin?
Haluatko niiden jatkuvan?
Joka päivä tätä paskaa on liikaa, eikä perustu yhtään mihinkään.
Uudenmaan idioottimaisesta sulusta alkaen ei ole normaalia nähty kuin vilaukselta. Koko ajan jotain rajoituksia, suosituksia ja reunaehtoja päällä. Tuo sulku itsessään olisi ollut riittävä syy laittaa sitä ajaneet luiskaan. Pari miljoonaa kansalaista sai kakkosluokan kansalaisen leiman ja minkä vuoksi? Niin, ei minkään. Kyllä siitä alkaa ihan näillä näppäimillä se kaksi vuotta olemaan.Ei ole kestänyt kahta vuotta. Ja kehtaat tuon valheen jälkeen moittia muita! Häpeäisit!
Näyttäisi taas siltä, että Marin on ottanut isompaa roolia korona-asioissa, mikä on paljon parempi vaihtoehto kuin tukahduttajat Kiuru ja STM.
Lintilä myös komppaa Marinin ja Anderssonin kommentteja. Eli tässähän nyt putosi siltä anniskeluravintoloiden sululta pohja pois.
Lintilä myös komppaa Marinin ja Anderssonin kommentteja. Eli tässähän nyt putosi siltä anniskeluravintoloiden sululta pohja pois.
Voi hyvin olla ja toki Tanskan tilanne on saattanut vielä nopeuttaa ulostuloa. Ei silti kiinnosta minua tässä vaiheessa, kunhan aletaan availemaan yhteiskuntaa.Eiköhän tämä kolmen suuren puolueen keskeisten henkilöiden ulostulo ole koordinoitu jo kauan sitten ennen vaaleja.
Minulle ei enää riitä että aletaan availemaan. Se pitää avata kuten Tanskassa tehdään.Voi hyvin olla ja toki Tanskan tilanne on saattanut vielä nopeuttaa ulostuloa. Ei silti kiinnosta minua tässä vaiheessa, kunhan aletaan availemaan yhteiskuntaa.
Ei ole vielä kuukauttakaan kestänyt.
Maltillinen elinkeinoministeri toivoo laajennuksia ruokaravintoloiden aukioloihin. Kaikki lievennykset on toki hyvästä mutta se on aika vähän vielä.å
Kohtuullisen munaton on Lintilä ollut. "Munattomana" ministerinä sopii vallan mainiosti tähän naishallitusviisikon poppooseen...Tämä jätkä on vetänyt niin päin persettä kuin ikinä voi elinkeinoministeri vetää.
En tiedä miten teilä turtiaisilla meni uusi vuosi, mutta minä olin vuoden vaihtuessa Vuokatissa ravintolassa ryppäämässä.Demarikalenteri epävireessä?
Ravintolarajoitukset alkoivat jo 24.12. Mun ymmärtääkseni siitä on yli kuukausi.
Ja miksipä et olisi täällä Kainuussa olisikin ollut, oltiinhan "Koronan perusvaiheen viimeinen linnake, josta löytyvät nyt 'Suomen parhaat bileet'". Tännehän tuli mm. Joensuusta ja Kuopiosta järjestettyjä kyytejä jotta ihmiset pääsivät baariin.En tiedä miten teilä turtiaisilla meni uusi vuosi, mutta minä olin vuoden vaihtuessa Vuokatissa ravintolassa ryppäämässä.
En tiedä miten teilä turtiaisilla meni uusi vuosi, mutta minä olin vuoden vaihtuessa Vuokatissa ravintolassa ryppäämässä.
Hienosti oli vedetty jo turtiais-kortti esiin. Näihin ei välttämättä kannata lähteä mukaan.Minä minä minä. Täähän se demareiden rajoitusten ideana on ollut kokoajan. Ei ne rajoitukset haittaa niin kauan kuin omia juttuja saa tehdä.
Ja vastaavasti terveydenhuollon kantokyvyn kuormittuminen ei haittaa, kunhan pääsee tekemään omia juttuja.Minä minä minä. Täähän se demareiden rajoitusten ideana on ollut kokoajan. Ei ne rajoitukset haittaa niin kauan kuin omia juttuja saa tehdä.
Siltä se varmasti tuntuu jos pitää koronaa valtaeliitin salajuonena.Minä minä minä. Täähän se demareiden rajoitusten ideana on ollut kokoajan. Ei ne rajoitukset haittaa niin kauan kuin omia juttuja saa tehdä.
Ja vastaavasti terveydenhuollon kantokyvyn kuormittuminen ei haittaa, kunhan pääsee tekemään omia juttuja.
Sosiaalinen media on onneksi vain pieni kuva kansasta ja mielenosoitukset koskeneet vielä pienempää, joten varsin hyvin on kansakunta kestänyt läpi puoluekentän näkyvästä itsekkyydestä huolimatta.